All I need to know is where to stop take my hand and show me forever so never will I ever let you go...
Ezt a pár mondatot már ajkaimra suttogta. Újra megemelt, feltett a konyhapultra, mohón falta ajkaimat. Nyelve bejutásért könyörgött, meg is adtam neki, szétnyitottam számat, forró, szenvélyes csókban részesített. Hátamat simogatta, derekamat tartotta, hogy hátra ne essek.
Egészen forró, bizsergető érzés árasztotta el egész testem, olyan helyeken is bizsergést érzetem, ahogy úgy érzem nem szabadna.
Erősen belemarkolt combomba, lábaim közé helyezkedett. Egyik keze kicsit felcsúszott pólóm alá, ahogy csupasz bőrömet éeintette, kirázott a hideg.Ezek az érzések, amiket egyértelműen ő váltott ki belőlem, megrémisztettek. Megijedtem, hogy ennél több is lesz most ebből, de ugyanakkor mindennél jobban vágytam érintésére.
Kezét újre levezette combomra nagy keze jóvoltából hosszú ujjai elértek belső combmbomhoz, (de gondolom azért ő is tett ezért) ujjai végével, finoman cirógatott. A bizsergés egyre erősebb lett, urrá lett rajtam a vágy. Hogy pontosan mire, azt még én sem tudom, de az biztos, hogy Shawnra.
Kezemet hátára vezettem és akaratlanul is beleméjesztettem ujjaim, izmos hátát karmolásztam. Shawn egy férfias morgást hallatott, férfiasságát kicsit túl közel nyomta hozzám. Tettétől előtörtek a fájdalmas emlékek.
>Kérlek ne! -sírtam az ágyon fekve, összegömbölyödve.
>Mit ne? Nem akarsz élvezetet? Mert ha jó leszel, velem csak azt kapsz! -erősen megmarkolta derekam. Lábaimat szétfeszítette, hiába erőlködtem, nem tudtam össszeszorítani eléggé. Belépett lábaim közé, merevedő ágyékát erősen nekemnyomta. Felsikítottam a félelemtől, hevesen zokogtam.
Tiszta erőmből pofon vágtam, leköptem.
>Na ez hiba volt cica. Ezek után csak nekem lesz jó, te szenvedni fogsz! -felpofozott. Égő arcomhoz kaptam, a vér sós, fémes ízét éreztem meg számban.
>Miért csinálod ezt velem?
Erre válszt nem kaptam csak egy ördögi mosolyt villantott, ami örökre beleégett az emlékeimbe.Ismét sós ízt éreztem számban, ezúttal nem a vért, hanem a könnyeimet ízleltem...
Sziasztok!💕💕😙
Most egyelőre ez az utolsó rész, ami meg van írva, kicsit szünetel majd a story mert jelenleg nincs ichletem.💔
Ha tetszett comizz, szavazz, hamarosan ígérem jön új rész.💛💛
Addig is olvassatok bele a másik storymba. (Faded feelings)❤❤
YOU ARE READING
The bad boy - Shawn Mendes FF.
Fanfiction...Felém hajolt, éreztem forró lehelletét arcomon. Kezét derekamra helyezte és még közelebb húzott magához. Másik kezével hajamba túrt így egészen közel kerültek ajkaink egymáshoz. Két karom nyaka köré csavartam, egyikkel tarkóját simogattam. Lehuny...