- Jimin POV -
Az a lány megőrjít teljesen! Majd megállt a szívem, amikor megláttam abban a szexi fürdőruhában, de a többieknek is beindult a fantáziája szerintem. Micsoda tökéletes alakja van, feszes hasa, karcsú dereka, mellei formásak, épp illenének ..... Aish, mikre nem gondolok! Mikor lett SunHee ilyen dögös? Vagy eddig is ilyen volt csak én voltam a vak és nem vettem észre azt, ami itt volt mindvégig mellettem? Nem tudtam a szemem levenni róla, még jó, hogy a vízben voltam, mert takargathattam volna magam. Nem tudom, mi az amit érzek, de jó a közelében lenni és ha így látom, csak arra tudok gondolni, hogy ha egyszer azt a fürdőruhát levarázsolhatnám róla ..... Aish, miért jutnak ilyenek az eszembe? Aztán bejött a vízbe, mert azzal fenyegették meg a többiek, hogy beledobják ha nem jön magától. YoonGi hyung azt tanácsolta, menjen bele, mert képesek megtenni.
Amikor mellém került megkérdeztem, tud-e úszni. Igenlő válasza után azt ajánlottam, ússzunk el a medence végéig. Mikor odaértünk, megkapaszkodtunk a peremében, majd visszafordultam. Ő is így tett és becsukta szemét, mert szemben voltunk a vakító nappal. Nem tudtam ellenállni a kísértésnek, hirtelen ötlettől vezérelve ráhajoltam ajkaira és megcsókoltam. Vagyis csak egy puszi volt és épp kezdtem volna édes ajkait harapdálni, mikor hirtelen mozdulattal elrugaszkodott tőlem. Elriasztottam volna? Megijesztettem? Ajj, Jimin, mekkora marha vagy! Azt sem tudod, hogy kell egy lányhoz közelíteni ..... Bocsánatot kértem tőle, de azt mondta, nincs baj. Visszaúsztunk a többiekhez, ahol HoSeok kíváncsiskodott, hogy merre jártunk.
Jin és Tae hoztak egy halom hideg innivalót, de HoSeok valami keményebbet akart. Nam rendreutasította, hogy ebben a hőségben nem gondolta tán, hogy alkoholt iszik, majd este. Tényleg, este le kellene menni a partra, hátha .... Azonnal javasoltam is, és jónak is találták az ötletet, mikor YoonGi csendre intett mindenkit, mert aludni szeretne. Komolyan, nem hiszem el .... Igaz, hogy fél éjszaka fenn van, hogy összehozza a zenéinket, persze, hogy nappal tud aludni.
Vacsoráig a medencénél voltunk, még bohóckodtunk egy nagyot a vízben, a lányok is benne voltak, de SunHee-t egy kicsit kerültem, nem akartam kellemetlen helyzetbe hozni.
- SunHee POV -
Egy könnyű vacsora után a srácok felpakoltak egy kis innivalóval, persze volt benne keményebb is, aztán irány a part. Még épp elcsíptük a naplementét, a parton a homokban ülve csodáltuk a hegyek mögött lenyugvó vöröses-sárga korongot. A késő este ellenére még mindig nagyon meleg volt, csak remélni tudtuk, hogy a szobákban működik a légkondi.
A fiúk folyamatosan bontogatták az üvegeket, én csak egy üveg citromos Bacardi Breezer-t szorongattam a kezemben, néha-néha kortyolgatva belőle. Valamelyik kitalálta, hogy fürödjünk, mire HoSeok és Tae nagy ordítozással vetette bele magát a tengerbe, úgy ruhástól. Láttam azért annyi eszük volt, hogy a telefonjukat kitették a zsebükből. Még szerencse, hogy senki nem volt rajtunk kívül a parton, biztos megbotránkoztattuk volna őket a viselkedésünkkel.
- Lányok, gyertek! Isteni a víz! – kiáltott NamJoon is, aki szintén csatlakozott hozzájuk Kookie-val együtt.
- Inkább ezt most kihagyjuk, ugye Hae?
- Gyere már, jó buli lesz! – és húzott a víz felé.
- Ne már, nincs rajtunk fürdőruha, hogy fogunk kinézni? – súgtam felé.
- Nem lát senki, sötét van, a nadrágot levethetjük, a póló úgyis takar. Az meg legfeljebb vizes lesz.
Alig vetettük le a rövidnadrágot, hirtelen felkapott valaki és szaladt a víz felé velem. Karjaim ösztönösen nyaka köré fontam, és akkor ismertem fel Jimin-t.
- Megőrültél? Tegyél le!
- Majd a vízben – mondta nevetve.
- Jimin, tegyél le!
- Kérésed teljesítve! – és beledobott a vízbe.
- Ezt még megbánod! – kiáltottam neki és próbáltam lefröcskölni vízzel, de elszaladt. Utána mentem, de csak menekült előlem. Már szinte utolértem és egy lendülettel ugrottam felé.
- Most megvagy!
Hirtelen megbotlott és a vízbe huppant, míg én a lendülettől ölébe estem. Jimin tartott meg, hogy ne zúduljunk a vízbe mindketten. Ahogy karjaival átölelt, a hold fényénél is láttam, hogy fürkészi arcomat, mintha kérdezni akarna valamit. Aztán hirtelen mozdulattal magához szorított és lecsapott ajkaimra. A támadás váratlanul ért, de nem löktem el, mint a medencében. Megadtam magam, már nem tudtam az érzéseimnek parancsolni. Karjaimat nyaka köré fontam és viszonoztam csókját. Ettől még jobban felbátorodott és olyan szenvedélyes csókban forrtunk össze, hogy a lélegzetem is elállt. Olyan szorosan tartott, éreztem mellkasán szíve zakatolását, s ő ugyanígy érezhette az enyémet. Mikor elváltunk egymástól, csak pihegtünk és próbáltuk normalizálni lélegzetvételünket. Megsimította arcomat és hallgatott.
- Jimin, én .....
- Ne haragudj SunHee, nem tudom mi volt velem – azzal felállt, felsegített és kivezetett a vízből a partra. Szótlanul leültünk és csak néztük a többieket, hogy bolondoznak a vízben. A csókja szinte égette a számat, egész testem bizsergett, amikor karjaival átölelt. Ez most mi volt? Egyszer megcsókol, aztán kerül, majd megint megcsókol és kerül. Csak játszadozik velem?
Láttam, hogy magához vett egy üveget és sűrűn kortyolgat belőle. Csak nem akarja leinni magát? A többiek nagy nevetgéléssel jöttek ki a vízből.
- Hát ti mit búslakodtok itt? – kérdezte HoSeok.
- Nem búslakodunk – feleltem.
- Akkor erre inni kell, hyung – mondta Kookie és magához vett ő is egy üveget, a többiek csatlakoztak.
Egy óra múlva már elég jól álltak szinte mindannyian, mikor jobbnak láttuk Hae-vel, ha ágyba zavarjuk őket. Megpróbáltuk a szálloda felé terelni őket, elég nehéz feladat volt.
- Micsoda alkoholista banda! – háborgott Hae – nem tudják mi az elég.
- Ne bántsd őket, lesz bajuk holnap bőven – nevettem.
- Noona, segíts kérlek – nyöszörgött Kookie, mire megfogtam a derekánál ő meg nyakamba tette kezét. Hae-nek Jin jutott, míg a többiek egymást támogatták. Mi az istent ittak ezek, hogy így elkészültek?
- Állj, Jimin nincs itt! – mondtam, mikor körbenéztem.
Nos, már nem tagadhatják le az érzéseiket, Jimin is összeszedte magát. Az a kis italozás érdekes dolgokat fog okozni ....
YOU ARE READING
Mert örök a szerelem
FanfictionSunHee barátnőjével, HaeYun-nal együtt a Big Hit-nél dolgoznak stylistként. A szülei egy tragédia következtében visszautaztak szülőhazájukba, magára hagyva lányukat, aki képtelen volt itthagyni az országot, a munkahelyét ..... és azt a fiút, akibe t...