78

1.7K 58 11
                                    

- Tíz év múlva –

Tíz éve annak, hogy Jimin megkérte a kezem és én boldogan mondtam neki igent. Egy évvel később megtartottuk az esküvőnket. Mivel nekem sajnos már nem éltek sem a szüleim, sem a bátyám, így számomra egyértelmű volt, hogy NamJoon-t fogom felkérni, kísérjen az oltárhoz. Ez a nagy mackó sírt, amikor közöltem vele kérésemet.

Az esküvőn a Bangtan fiúkon kívül a GOT7 tagjai és néhányan az EXO, SHINee tagok közül is jelen voltak családjaikkal. Igen, családjaikkal.

Az esküvő után két évvel született meg fiunk, Jimin Junior, aki most első osztályos, és apja kiköpött mása. Ugyanazok a huncut monolid szemek, húsos száj és koromfekete haj. Imádnivaló kis fickó. Őt követte két évvel később MinHee, apjának szemefénye, kleopátra-frizurás feketehajú kis tündér, aki már egy kicsit rám is hasonlít, legalább is ami a szemét illeti, mert csak enyhén mandulavágású. Jimint pillanatok alatt leveszi a lábáról a hízelgésével. Jimin is eleget tett hazafias kötelezettségének és letöltötte 21 hónapos sorkatonai szolgálatát. Még a katonaidő alatt jött a meglepetés a most egyéves barnahajú EunJi személyében, aki egy rövidebb eltávozás szenvedélyes együttlétekor fogant. Bizony, három gyermekünk van. A szerelem, ami fellobbant közöttünk több mint tíz évvel ezelőtt, semmit nem veszített hevességéből és lángjából, és a szenvedély sem hagyott alább. Ugyanúgy beleborzongok egy érintésébe, belefulladok csókjába most is.

A Bangtan Sonyeondan még mindig létezik, bár koncertekre ritkán utaznak el, inkább albumokat adnak ki. Minden idők legnépszerűbb és legsikeresebb együttese lettek, megdöntöttek mindenféle rekordot. Slágereik több héten keresztül vezették a slágerlistákat, rajongóik száma folyamatosan emelkedett, a tengerentúlon és Európában is. Amikor 2017-ben megnyerték a Billboard Top Social Media díjat, azóta kibérelték a helyet, ahogy azt előtt Justin Bieber tette. Míg ők meg nem jelentek. Az ARMY-k határtalan szeretete és támogatása szinte doppingként hatott a fiúkra, minden itthoni koncertjük sírással ért véget, mint az emlékezetes 2016 májusi Epilogue koncert. Az álmuk vált ott valóra, hogy az olimpiai stadionban felléphettek, de ezt felülmúlta, hogy a következő két évben 3 napos koncertsorozatot adtak a Tokyo Dome-ban, minden alkalommal megtöltve azt. Az ARMY-knak világszerte köszönettel tartoznak a támogatásért és sosem feledkeztek meg róluk.

A sorkatonai szolgálatot egy kivétellel mindannyian teljesítették, JungKook mint maknae ősszel kezdi meg utolsóként a bandából.

És mivel foglalkoznak manapság?

Jin beiratkozott az orvosi egyetemre és három éve elvégezte. Dr Park mellett dolgozik, és van egy főzős műsora a tévében EatJin néven. Ismerős ugye? Hét éve vette el Hae-t, egy kisfiuk van, HyunSoo, aki az én keresztfiam, és egy tündéri kislány, HaeSoo.

YoonGi és NamJoon közösen producerkednek, tehetségeket fedeznek fel, közös stúdiójukban dolgoznak és ontják a jobbnál jobb slágereket. YoonGi vágya az volt, hogy az egész világon ismerjék a slágereiket, nos, ez a DNA-vel kezdődött, ami több mint 600 milliós nézettséget produkált a YouTube-on. YoonGi öt évvel ezelőtt kötötte össze életét YuSeo-val, aki sminkesként dolgozik a BigHit-nél, egy hároméves kisfiú és egy másfél éves kislány boldog szülei. NamJoon négy éve él boldog házasságban SooYoung-gal és 2 éves ikerlányaikkal. Ő az egyetlen, aki nem szakmabeli vagy a Big Hit alkalmazottja. A felesége ugyanis lakberendező, és egészen hétköznapi módon ismerkedtek meg. NamJoon egy bevásárlás alkalmával a bevásárlókocsit nekitolta SooYoung parkoló autójának.

HoSeok és Jimin közösen működtet egy tánciskolát, nagyon sok jó táncost adtak az ügynökségekhez. HoSeok a legsikeresebb koreográfus Koreában, sűrűn szerepel tehetségkutató műsorok zsürijében, sokat utazik külföldre. Egy ilyen versenyen ismerte meg Wei Lint, a taiwani táncost, aki hét éve a párja és négyéves a kislányuk. Ilyen táncos génekkel csakis táncos lehet belőle, nagyon ügyes, apja tánciskolájába jár. Csak megsúgom, Jimin Junior odáig van érte. Mellesleg ők lettek MinHee keresztszülei.

Tae ahogy belekóstolt a filmezésbe a Hwarang kapcsán, egyre több filmben kapott szerepet, modellkedni is kezdett, és nagyon sok műsorban volt műsorvezető. Kilenc éve van együtt Yuju-val a Gfriend-ből, ebből hat már házasságban. Két kisfiú boldog szülei, és EunJi keresztszülei.

És a maknae, JungKook. Egyedüliként ő nem volt még katona, ősszel esedékes a bevonulása. Több szólóalbuma jelent már meg, az egyik legsikeresebb és legnépszerűbb előadó lett Ázsia-szerte, de Európában és Amerikában is nagy kedvenc. YoonGi és NamJoon mellett ő lett aki megtanult zenét szerezni, ki is adott egy lemezt saját szerzeményeiből. Vajon kinek a stúdiójában vették fel és kik voltak a producerek? Több musical-ben szerepelt, és nagyszerű lírai dalokat énekelt. Hat éve vette feleségül Rosé-t a Blackpink-ből, és kislányuk HaNa egy óvodába jár nagyobbik lányunkkal, MinHee-vel, míg kisfiuk YoonGi fiával egyidős. Ők lettek Jimin Junior keresztszülei.

Jimin, életem első, egyetlen és utolsó szerelme. Két szólóalbuma jelent meg, JungKook-kal közösen kiadtak egy duett albumot is, sok filmhez énekeltek betétdalokat, melyek a slágerlistákon mindig előkelő helyen végeztek. Imádom a hangját, a mosolyát, őt magát. Nem gondoltam, hogy férfi ennyire tud örülni gyermekei születésének, de Jimin szinte magán kívül volt minden alkalommal mikor megtudta, hogy gyerekünk lesz. Mindhárom alkalommal benn volt a szülésnél, megnyugtatott a jelenléte, segített könnyebben átvészelni, ahogy fogta a kezemet.

Boldog vagyok. A sors elvette magyar családomat, de egy új hazában új barátokra leltem, és új családot kaptam. A Bangtan családját. Nélkülük nem volna teljes az életem. És nemcsak barátokat, családot kaptam általuk, hanem a társamat is, aki végigkísér életemen. Jimin, akit én már debütálásuk óta szerettem, de csak a BigHit-hez való kerülésem után jóval később jött rá ő is, hogy én vagyok az, aki mellett le akarja élni az életét. Mindig biztonságot nyújtott számomra, a tragédiákban mellettem állt, szerelme segített túljutni a nehéz dolgokon. Amikor kiderült a kapcsolatunk, a rajongók engem vettek támadás alá, de ő is kapott hideget-meleget. Nem tudott azonban sem a rajongók hada, sem a sajtó elválasztani bennünket, csak még jobban kitartottunk egymás mellett. Aztán jött egy merész húzással 2016 február elején a Seoul-i koncerten való bejelentése, ami sorsforduló volt az idolok számára. Tizenkétezer ARMY előtt térdre borulva sírva kérte őket, ne bántsanak engem, és ne forduljanak el tőle meg a Bangtan Sonyeondan-tól a kapcsolatunk miatt. Az ő beszéde volt az, ami ráébresztette a rajongókat arra, hogy az idol is ember, hétköznapi érzésekkel, és nem haragudhatnak rá azért, mert normális kapcsolatot szeretne és boldogan élni, titkolózás és bujkálás nélkül. Akkor ott szinte választás elé állította fanokat, kilép a Bangtanból ha továbbra is tiltakoznak a kapcsolatunk ellen. Elmondta, hogy ő boldog velem, de nem felejtkezik meg az ARMY-król sem, hiszen mindent nekik köszönhet, és szereti a rajongóit, de mindenkit nem vehet feleségül. Ez a bejelentés aztán lavinaszerűen elindított valamit, az idolok sorra jelentették be titkolt, esetleg már évek óta tartó kapcsolatukat. Az ügynökségek őrjöngtek. Nemcsak Jin vallotta be Hae-t, hanem többek között JongIn az EXO-ból, a SHINee két tagja MinHo és Onew is színre lépett, de a GOT7, a B.A.P, a Monsta X és sok más idol sem titkolózott többé. Egy új fejezet kezdődött, nem kellett már bujkálniuk. A megbocsátást mi sem jelzi jobban, hogy Jimin a debütálásuk harmadik évfordulóján, 2016. június 13-án tartott születésnapi koncerten kérte meg a kezem a rajongók sikítozása és éljenzése között.

Nem tudom, hogy ez most nektek jó vagy nem, de úgy döntöttem, mégis két részre szedem az epilógust :)  Egy résznek túl hosszú lett volna az eddigiekhez képest. Most hát tudjuk, kivel mi történt, de a barátok összegyűltek .... valamiért. S hogy mi ennek az oka? A következő, és már valóban végső fejezetben megtudjátok .... :))

 :))

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Mert örök a szerelemWhere stories live. Discover now