46

1.8K 88 7
                                    

Eljött a karácsony. A srácoknak feldíszítettünk egy karácsonyfát, a megvásárolt ajándékokat a fa alá tettük. 24-25-én is volt egy fellépésük, de szakítottunk időt egy ünnepi vacsorára és az ajándékozásra is. Jimin egy videojátékot kapott tőlem, a Call of Duty legújabb kiadását, ugyanis él-hal ezért, meg egy pulóvert. Az ő ajándéka számomra sokkal személyesebb volt, mert egy ezüst gyűrűt kaptam tőle. Volt még egy közös ajándéka is, egy couple gyűrű, amit úgy húzott ujjamra, mintha eljegyzési gyűrű lenne.

- Kicsim, én egyelőre ezzel tudom neked kifejezni, hogy hozzám tartozol, szeretlek téged, és soha nem akarlak elveszíteni. Majd az az idő is eljön, amikor hivatalosan is büszkén mondhatom, hozzám tartozol.

- Jimin, köszönöm. Ez az ajándék számomra mindentől többet jelent, és a legkedvesebb.

- Megkérhetlek, hogy húzd fel az ujjamra az én gyűrűmet? – mire reszkető kézzel toltam ujjára összetartozásunk jelét. Az éjszakát kivételesen én töltöttem nála, nem volt kedvem ott hagyni a meghitt hangulatú lakást, melyben szétáradt a karácsony minden jellegzetes illata.

December 26-án a reggeli órákban Kobe-ba repültünk 3 napos koncertre, és itt beütött a krach. Az esti koncert még problémamentesen lezajlott, de másnap már a délelőtt folyamán panaszkodott YoonGi és Tae, hogy nem érzik jól magukat, a délutáni próba alatt meg hányingerük volt. Bementek a kórházba egy kivizsgálásra, ahol szerencsére semmi komolyabbat nem állapítottak meg. Sima vírusfertőzésre gyanakodtak, de az általános vélemény az volt, hogy a végsőkig hajtották magukat, a fiúk kimerültek. Este a koncert a két fiú nélkül lett megtartva, az ARMY-k sírtak a nézőtéren. A srácok öten a színpadon, próbálták előadni a számokat, de ők ketten minden szempontból hiányoztak. És ilyen még nem volt. A megfelelés a rajongóknak, nem okozni csalódást sosem, de a hangulatuk csapnivaló volt. Szomorúak voltak, hogy két társuk kidőlt.

A BigHit a harmadik koncertet lefújta, elnézést kért a rajongóktól. Ígéretet tettek arra, hogy márciusban a hiányos fellépéssel lezajlott tegnapi és az elmaradt holnapi koncertet is bepótolják. A hivatalos közlemény szerint nem akartak hiányos Bangtan-t felléptetni, hiszen a rajongók őket együtt szeretnék látni. Visszautaztunk Seoul-ba, a két fiú is jött velünk.

Néhány nap pihenő, aztán Tae születésnapját ünnepeltük meg 30-án, de valami átok ül a fiúkon, mert a KBS Show előadásán a színpadról lefelé jövet Nam megbotlott és megütötte magát. A kezét fájlalta, bevitték a kórházba és kiderült, rosszul esett és meghúzódott az egyik ujja. Bekötözték, de nem engedték fellépni tovább.

Ekkor elszabadult a pokol az ARMY-k körében világszerte. Internetes petíciót kezdeményeztek, hogy a fiúk agyon dolgozták magukat, az utolsó szuszt is kihajtják magukból, mert ezt követeli tőlük az ügynökség, és meg akarnak felelni a rajongóknak. De ilyen áron, hogy sorra sérülnek le? Mindenki előtt világos volt, hogy a kimerültség okozta mindhármójuk problémáját. A petíció arra kérte a BigHit vezetését, hogy szabadságolja a fiúkat, mert ez így nem mehet a végsőkig.

Az év utolsó napján még felléptek az MBC Music Festival-on, Nam nélkül. A Perfect Man egy nagyon jó szám, nekem kedvencemmé vált azonnal. Néhány helyen átdolgozták az eredeti Shinwa koreo-t, magasabbak voltak az ugrásaik, a közönség pedig tombolt. Hát még amikor Jimin meglepetésszerűen levette a kabátját és elhajította! Azt hitték megint letépi magáról a pólót, mint azon az ominózus tavalyi MAMA gálán, de nem, csak a kabát került le. És amikor a hajába túrt és érzékien nézett a kamerába, aish, azt hittem elolvadok. Őrülten szexi és ő ezzel tisztában is van.

A műsor végén a jelenlévő idolok a színpadra mentek és a csapatok összeölelkezve várták az éjfélt. Hae és én a backstage-ben borultunk egymás nyakába, de mindketten szívesebben lettünk volna a fiúkkal, Jimin-nel és Jin-nel. Ahogy a tizedik gongütés is elhangzott jelezve az éjfélt, mindenki örömtáncban tört ki és egymásnak gratuláltak. A színpadon hajlongtak az idolok, köszöntgették egymást, mi meg vártuk őket az öltözőben. Meg is jöttek nemsokára.

- Sun, boldog új évet! – kapott karjaiba Jimin és csókolta ajkaimat.

- Neked is boldog új évet Jimin! – öleltem át karjaimmal nyakát és elmerültem csókjában.

- Khm..... marad nekünk is? – kérdezte YoonGi, mire elváltunk egymástól.

- Fiúk, boldog új évet kívánok nektek, még több sikert, kitartást és erőt mindahhoz, hogy véghez tudjátok vinni! Váljon valóra minden álmotok! – és egy csoportos ölelésben kapaszkodtunk össze, majd mindenkit megpusziltam.

- Srácok, itt az autó, ha átöltöztetek, indulhatunk! – szólt NamJoon, mert ha nem is lépett fel, de a színfalak mögött nézte az előadást. Mi Hae-vel már készen voltunk, mindketten organza ruhát húztunk, én kéket, Hae rózsaszínt. Jin imádja ezt a színt. Elfordultunk, míg a fiúk öltöztek, majd összeszedtük ruháikat és bezsákoltuk.

- Kicsim, nem tudom, meddig bírom ki, hogy ez a ruha rajtad legyen, irtó dögös vagy benne – súgta Jimin a fülembe, miközben apró kis puszit hintett a nyakamra.

- Az érzéseim hasonlóak – súgtam felé, mert fekete öltöny volt rajta fekete inggel, és ez a gyengém. Megszorította a kezemet majd elindultunk a parkolóba.

 Megszorította a kezemet majd elindultunk a parkolóba

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Az after party helyszínén egy zsebkendőt nem lehetett volna leejteni, az egy négyzetméterre jutó idolok száma igen magas volt. A BTS asztala a GOT7 és az EXO mellett volt. Folyamatos hajlongás közepette foglaltunk helyet, természetesen Jimin és Kookie között ültem le. A hangulat igen emelkedetté vált, jó pár idol nem volt már józan. A srácok óvatosan ittak, nem akartak lerészegedni, és mivel fáradtak voltak, nem is akartak sokáig itt időzni.

A szomszédos asztaltól vendégek érkeztek.

- Gratulálunk srácok, tényleg nagyon jók voltatok! – köszönt be Jackson, majd követte őt Mark és Junior.

- Köszönjük, gyertek és igyatok valamit! – kínálta őket Nam, majd helyet szorítottak nekik.

- Öregem, azt hittük megint leszakítod a pólódat – vigyorgott Jackson – SunHee nem győzi neked rendelni a pólókat. Jó, hogy nincs barátnőd, nem tudom mit szólna, hogy mindig mutogatod a csinos kis kockáidat.

- Van, és nincs ellene kifogása – villantotta meg Jimin a csibészes mosolyát. Úristen, most elárulta, hogy van barátnője? Hátha nem hallották ebben a zűrzavarban.

- Csak nem? Öcsém, becsajoztál? – kíváncsiskodott tovább Jackson és meglepetten húzta fel szemöldökét – Ügynökségen tudják?


Hogy ez a Jackson milyen kis kíváncsi .... Vajon kiderül a hétpecsétes titok?


Mert örök a szerelemOù les histoires vivent. Découvrez maintenant