Ismertető
SunHee barátnőjével, HaeYun-nal együtt a Big Hit-nél dolgoznak stylistként. A szülei egy tragédia következtében visszautaztak szülőhazájukba, magára hagyva lányukat, aki képtelen volt itthagyni az országot, a munkahelyét ..... és azt a fiút, akibe titkon reménytelenül szerelmes évek óta. A titokról csak HaeYun tud.
A lány állandó céltáblája Jimin és barátja, Taehyung piszkálódásának, némán tűri a viccelődést. Egy fotózás alkalmával SunHee kénytelen beugrani Jimin mellé, és ekkor a zárkózott, félénk lány megváltozik, kénytelen feladni rejtőzködését.
Jimin ámulva figyeli a lányt, próbálna közeledni hozzá, de mindig megtorpan. Szép lassan beleszeret a lányba, de hosszú idő telik el, mire megnyílik felé és vallomást tesz. Kettőjük szerelmét meséli el ez a történet, mely a gyönyörű érzelmek, szenvedély mellett nagyon sok tragédiát, fájdalmat is tartalmaz. Vajon együtt képesek lesznek-e mindent legyőzni, együtt maradni?
Főszereplők
SunHee (20) stylistként dolgozik a Big Hit Entertainment-nél, zárkózott lány, aki külsejét eltakarva próbál megbújni munkatársai között. Sosem volt kapcsolata, azonban régóta reménytelenül szerelmes a BTS angyalarcú énekesébe, Jiminbe. Egy váratlan esemény következtében közelebb kerülnek egymáshoz ....
HaeYun (20) SunHee egyetlen barátnője, együtt dolgoznak az ügynökségen. Nyíltabb, beszédesebb lány, aki barátnője minden titkát ismeri. A későbbiekben rátalál a szerelem a banda egyik tagja személyében ....
Jimin (20) a BTS tagja, folyamatosan piszkálja SunHee-t, Taehyung barátjával együtt, szinte már sportot űzve ebből, és nem törődve, hogy mennyire bántják meg a lányt. Egy majdnem meghiúsult fotózáson azonban SunHee többé nem az a rejtőzködő, hanem gyönyörű lány lesz, és ezzel minden megváltozik.
BTS tagjai
egyes epizódokban más idolok is előfordulnak
ESTÁS LEYENDO
Mert örök a szerelem
FanficSunHee barátnőjével, HaeYun-nal együtt a Big Hit-nél dolgoznak stylistként. A szülei egy tragédia következtében visszautaztak szülőhazájukba, magára hagyva lányukat, aki képtelen volt itthagyni az országot, a munkahelyét ..... és azt a fiút, akibe t...