64

1.5K 59 4
                                    

- Megjöttünk! Végre itthon! – és sorra léptek be mindannyian, bőröndjük, hátizsákjuk a nappali közepén egy kupacban gyülekezett, míg a fiúk a kanapéra meg a fotelbe dobták le magukat.

- Csak nem fáradtak vagytok? – kérdezte Hae.

- Majd megtudod, milyen vakáción voltunk – mondta Jin, miközben átölelte és csókkal borította arcát.

- Kicsim ... hiányoztál .... – kapott karjaiba Jimin és nagyot dobbant szívem, mikor átölelt és szenvedélyes csókban forrtunk össze.

- Ez nem igaz, hogy ti milyen nyálasak vagytok! – fanyalgott YoonGi.

- Vonuljatok szobára, csak előbb adjatok valamit enni, mert éhen halok! – szólt HoSeok – Egyáltalán van valami kaja itthon?

- Ülhettek az asztalhoz, gondoltunk rátok éhenkórász banda! – nevettem rájuk és kibontakoztam Jimin öleléséből.

- Egyébként majd ha nektek is lesz barátnőtök, ezt mind visszakapjátok ám – jegyezte meg Jin.

- Jól van hyung, tudod, hogy csak irigyek vagyunk rátok – mormogott HoSeok.

Jó volt nézni, ahogy lakmároztak, hiába, a hazai ízeket nem pótolja semmi sem. Mikor befejezték, NamJoon elégedetten dőlt hátra a széken.

- Köszönjük lányok, hogy gondoltatok ránk és ilyen finom ebéddel vártatok bennünket.

- Tudtuk, hogy éhesek lesztek valami finomságra, de ti mikor nem vagytok éhesek? – nevettem – Egyébként meg hiányoztatok. Mindannyian. Olyan üres volt a ház nélkületek, és olyan csend volt.

- Na ennek azt hiszem vége, kezdődik megint minden elölről, ha a maknae line elszabadul, és akkor csatlakozik hozzájuk Hobi is ....

- Akkor ott kő kövön nem marad – jegyezte meg YoonGi – De én elvonulok a stúdióba, ott csend van és tudok aludni.

Szétszéledtek mindannyian a szobájukba, egy gyors mosogatást követően én is Jiminhez siettem. Épp a bőröndből szedte elő a ruhákat és valamit nagyon takargatott a háta mögött.

- Kicsim, hoztam neked valamit Helsinkiből – és elővette kezét, amiben egy rénszarvas plüss volt.

- Jimin, nekem az a legjobb, hogy hazajöttél, végre itthon vagy – vettem kezembe a kis plüss állatot – De azért köszönöm neked – és karjaimat nyaka köré fonva megpusziltam.

- Csak ennyi? – kérdezte Jimin – Nem érdemlek egy csókot?

- Jimin, mindenem neked adom, hogy itt vagy velem – és megcsókoltam. Egyre szenvedélyesebbé vált, kezei végigsimították hátamat, miközben az ágy felé terelt bennünket.

- Nagyon hiányoztál – súgta két csók között.

- Te is nekem.

- Fürdesz velem?

A zuhany alatt már felfokozott vággyal csókoltuk, öleltük egymást, csak kapkodva töröltük magunkat szárazra. Jimin karjaiba kapott és vitt a szobába. Óvatosan tett az ágyra, de már türelmetlenül helyezkedett el, hogy végre egymáséi lehessünk. A mindent elsöprő érzés után apró kis puszikat szórt kulcscsontomra, vállgödrömbe, majd a takarót magunkra húzva karjaiba vont és úgy súgta hajamba.

- Szeretlek, és boldoggá foglak tenni.

Két nap pihenő után gőzerővel próbáltak a születésnapi koncertre, és készültek az ARMY-knak szánt műsorok. A tervek szerint június elsejétől minden nap valami meglepetésben részesítik a rajongóikat. De előtte még két nap koncertre utaztunk Tokyoba és Osakaba a hatodik single album kiadása alkalmából.

Június elsején hivatalosan is kezdetét vette a Festa, a születésnapi ünnepség. Az első ajándék egy gyönyörű dal volt, köszönet az ARMY-knak NamJoon és JungKook előadásában. A dalt teljes egészében Nam szerezte, és gyönyörű volt. Én is meghatódtam, sírtam amikor először meghallottam. A leader és a maknae hangja tökéletesen illett egymáshoz, nem is tudom miért nem csinálnak több ilyet. Én persze azt várom, hogy Jimin énekeljen valami szép lírai dalt azon a csodálatos hangján. Imádom, amikor énekel. Meg persze Kookkal együtt ők is nagyszerű párost alkotnak. A rajongók világszerte hálásan fogadták a dalt.

Aztán eljött a párizsi Kcon. Kicsit félve indultunk el, a terrorcselekmények híre hozzánk is eljutott. Csak remélni mertük, hogy a fesztivál nem lesz célpontja semminek. Az Accor Hotels Arena-t megtöltötte a tizenötezer ember, fergeteges hangulatban várták az előadókat. A BTS kezdte a megnyitó ünnepséget, az Arirang nevezetű tradicionális dal feldolgozásával. Már akkor tombolt a közönség, amikor a színpadra emelkedtek. Irtó jól néztek ki a fekete nadrág-fehér zakó-fehér ing és fekete nyakkendő összeállításban. Még én sem láttam a feldolgozott számot, de elámultam, hogy már megint mit hoztak ki egy egyszerű dalból. A hagyományos táncelemeket ötvözték a modern elemekkel és olyan koreográfiát csináltak, hogy a közönség őrjöngött. Akkor is sikítoztak még jobban, amikor Jimin énekelte a részét. A dal második felében a színpad külső felére vonultak, majd folyamatosan énekelve jöttek a többiek, az FT Island, a Block-B, a IOI, az f(x) és a SHINee. A két utóbbi nem volt teljes, mert Victoria és Jonghyun a szólóalbumukat promotálták.

Még Taipei előtt részt vett a Bangtan Sonyeondan a GFriend-es lányokkal a Smart School Uniform Day of Family Love nevű kampányában. Korábban a GOT7 és a B1A4 fiúk már csináltak egy ilyen kampányt, ismertem a zenét is meg a koreót is. YoonGi kicsit húzódozott a koreótól, az ő swagségéhez ez egyáltalán nem illett. Azt mondta, hogy a gyerekei előtt ezt a videót el fogja majd dugni, letagadja, hogy ebben szerepelt. A srácok csak nevettek rajta.

A forgatáson feltűnt, hogy Tae sűrűn legyeskedik Yuju körül, lopva állandóan őt nézte.

- Fiúk, nektek is feltűnt Tae viselkedése? – kérdeztem tőlük.

- Miért, mit csinált már megint? – érdeklődött Nam.

- Sokat kerülgeti Yujut, nem?

- De, azt én is láttam, meg állandóan bámulja – bizonygatta HoSeok is – Csak nem tetszik neki a lány?

- Miért ne tetszhetne? Kedves, mosolygós, és úgy tudom, épp olyan lökött, mint Tae – mondtam nekik – Olyan egymáshoz illők.

- Hajajaj, a maknae-k leköröznek bennünket, jó lesz vigyázni – vakargatta fejét Nam.

- Én a zenémmel pillanatnyilag jól elvagyok, ebbe nem hiányzik most egy kapcsolat – mormogta YoonGi. Igen, az ő életét a zene tölti ki, az az igazi szerelme most. Nem tudna kapcsolatot kialakítani és fenntartani ebben a túlzsúfolt életében.

Program program hátán, sosem pihennek .... És nocsak, Taehyung is szerelmes?

 És nocsak, Taehyung is szerelmes?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Mert örök a szerelemWhere stories live. Discover now