- Kicsim, nem tudom, mit mondjak. Ez borzasztó tragédia. Sajnálom, hogy egyedül kell menned. Ha vége lenne a turnénak, elkísérnélek. Ilyen állapotban nem szívesen hagylak egyedül.
- Jimin, nem lesz baj – és erőtlenül rámosolyodtam – Nekem már az is erőt fog adni, hogy várni fogsz rám.
- Várni foglak és hiányozni fogsz nagyon. Meddig maradsz?
- Még nem tudom. De két-három hétig biztosan. A temetés .... – elszorult a torkom – és el kell rendeznünk mindent.
- Sun, kérdezhetek valamit?
- Kérdezd.
- Ki az a JiSoo?
- JiSoo ..... a bátyám volt – és könnybe lábadt a szemem – Két évvel ezelőtt halt meg Seoul-ban.
- Bocsásss meg, nem tudtam! Annyira sajnálom! – és magához ölelt. – Elmondod?
- Motorral voltak, a barátja vezetett. Egy teherautó áthajtott előttük a piros lámpán és átgázolt rajtuk. Mind a ketten azonnal meghaltak. A szüleim ezért is utaztak vissza, anya nem tudott megmaradni többet Seoul-ban.
- És te itt maradtál egyedül. Miért nem mentél vissza velük?
- Mert .... akkor már debütáltatok – súgtam és lehajtott fejem mellkasába fúrtam.
- Nem értelek.
- Már egy hónapja debütáltatok és én már akkor ..... – elharaptam a mondat végét.
- Sun, azt akarod mondani, hogy te azóta ..... – és ő sem tudta befejezni.
- Igen, Jimin. Én azóta szeretlek téged – hát kimondtam.
- Kicsim, és én hogy bántam veled, mikor az ügynökséghez kerültél. Ezért viselted el minden piszkálódásomat. Gyűlölöm magam azért, amiket akkor tettem. Bocsáss meg nekem!
- Ezt már megbeszéltük. Nem tudtam haragudni rád, csak néha fájt. De ne beszéljünk róla, ez már a múlt.
- Igen, az már a múlt. – simogatta meg fejemet és vont szorosabbra magához - Akkor a nadrág és a póló, amit adtál, amiben aludtam nálad ...... a bátyádé volt.
- Igen.
- Én bolond meg féltékeny voltam, azt hittem a barátodé volt – és lesütötte a szemét.
- De tudod, hogy nekem senki ....
- Igen kicsim, de akkor még nem tudtam. Most már tudom, hogy csak az enyém voltál, csak az enyém vagy és enyém leszel örökre.
- Igen Jimin, örökre – és átkaroltam nyakát, közelebb húztam magamhoz mire megcsókolt.
Este nálam aludt, most különösen jól esett hozzá bújni. Szükségem volt rá, mint még eddig sohasem. Hajnali fél 3-kor a telefon ébresztett.
- Már ennyi az idő? – nyöszörgött Jimin.
- Aludj csak! – és kikászálódtam az ágyból miután egy puszit adtam arcára.
- Nem, én is kikísérlek a repülőtérre – és álmos szemekkel indult a fürdőszobába.
A többiektől még előző este elbúcsúztam, Hae felébredt.
- Már menned kell?
- Igen, vigyázz a fiúkra! És senkit ne engedj Jimin közelébe – emeltem fel mutatóujjam.
Jimin fogta a bőröndömet és összekulcsolta ujjainkat, majd kiléptünk a folyosóra. Sejin szobájához érve bekopogtam, aki azonnal jött is.
YOU ARE READING
Mert örök a szerelem
FanfictionSunHee barátnőjével, HaeYun-nal együtt a Big Hit-nél dolgoznak stylistként. A szülei egy tragédia következtében visszautaztak szülőhazájukba, magára hagyva lányukat, aki képtelen volt itthagyni az országot, a munkahelyét ..... és azt a fiút, akibe t...