72

1.3K 56 16
                                    

Másnap az Asian Artist Award díjkiosztón Bang SiHyuk PD-nim a legjobb producernek járó díjat zsebelhette be, és ez hatalmas megtiszteltetés volt. Három nap múlva elérkezett a Melon Music Awards díjkiosztó. A srácok bekerültek a Top10 előadó közé, és az esélytelenek nyugalmával ültek és szórakoztatták magukat. A szó szoros értelmében, mert Tae és Jimin elég jól el voltak indulva, de Kook is jól érezte magát, míg a többi előadó műsorát nézték.  Érdekes díjazások voltak, tehát ez sem a valós képet tükrözte. Még hogy az év dala a Twice Cheer Up!-ja, meg a nők között a legjobb MV a Red Velvet Russian Rulett-je? Hagyjuk. Más rajongók természetesen a srácokról gondolják ugyanezt.

El sem tudtuk képzelni, hogy ha egyáltalán kap, milyen kategóriában lesz díjazott a Bangtan, de aztán hamarosan megtudtuk

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

El sem tudtuk képzelni, hogy ha egyáltalán kap, milyen kategóriában lesz díjazott a Bangtan, de aztán hamarosan megtudtuk. És nem akartuk elhinni, de a fiúk sem! Az év legjobb albuma lett a HYYH - Young Forever!!! Amikor elhangzott a nevük, alig akarták elhinni, Nam felállt, de nézett a többiekre, azok meg egymásra, míg a többiek már álltak körülöttük és tapsolták őket. Aztán Jimin is felállt, majd Nam elindult, és utána nagy nehezen a többiek is. Végig csodálkozva, de fülig érő szájjal vonultak a színpadra, ahol a leader kezébe adták a díjat, aki könnyeit visszafojtva köszönte meg ARMY-knak, hogy támogatták őket és szeretik a mai napig is. YoonGi a háttérben nagyokat nyelt, de látszott rajta, nagyon keményen küzd, hogy ki ne buggyanjon az a könnycsepp. Jin, drága Jin sírt, ő sírt a legjobban, és HoSeok is, de a többiek is törölgették szemüket. Aztán végül Jimin és HoSeok közös ölelésre invitálták társaikat és ott örültek. Mi Hae-vel a backstage-ben sírtunk és borultunk egymás nyakába. És természetesen fellépésük alatt a black ocean, mert csak a Sechs Kies fandomja hagyta bekapcsolva a lightstickeket ....

A program végeztével otthon ünnepeltünk egy kicsit, majd gyorsan ágyba dugtunk mindenkit, hiszen reggel még össze kell pakolni, a repülő este hatkor indul a közel 8 órás útra Honoluluba, majd onnan bérelt autóval jutunk Waikiki-be.

Verőfényes napsütés, hófehér homok, pálmafák, és a csodálatos tiszta vizű tenger. Hawaii. Még sötét volt, mikor Honoluluban leszálltunk a repülőről. A fiúk próbálták magukat álcázni sapkával, szemüveggel, a szájmaszkról lebeszéltem őket. Itt nem divat, és csak felhívnák magukra a figyelmet. Az útlevél- és vámvizsgálatra is szétszóródtunk, hogy minél kevésbé legyünk feltűnőek. A repülőtéri autókölcsönzőből elhoztuk az előre lefoglalt mikrobuszt, majd a nyaraló koordinátáit betáplálva a GPS-be elindultunk a tengerpart mellett vezető úton. Már világosodott, így volt egy ötletem. Elkanyarodtunk a hegytetőre, hogy megnézzük a napfelkeltét. Gyönyörű volt. Waikiki alig három kilométerre van Honolulutól, hamar odaértünk. A pálmafák és a buja zöld növényzet takarta a nádfedeles házat, de amikor beljebb mentünk, ámuldozva bámultunk. A látvány magáért beszélt.

A ház közvetlenül a tengerparton volt, talán ha tíz méter választotta el a hatalmas kékségtől

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

A ház közvetlenül a tengerparton volt, talán ha tíz méter választotta el a hatalmas kékségtől. Visszamentünk az autóhoz csomagjainkért és belülről is felderítettük a házat. Kívülről nem gondoltuk, hogy ennyi helyiség van benne. Az emeleten két hálószoba és egy fürdő, míg a földszinten két háló, fürdő, amerikai konyhás nappali volt. Hae-vel úgy döntöttünk, hogy letámadjuk a földszinti szobákat, úgyis mi fogunk főzni, akkor legalább odafent nyugodtan tudnak a többiek aludni. A fenti szobákon Kook Tae-vel, illetve a rapper line osztozott.

Mivel a hűtő üres volt, fel kellett töltenünk, és egyeseknek már korgott a gyomra.

- Ki vállalja, hogy bevásárol?

- Fiúk, azt javasolnám, hogy Hae és én menjünk. Nem leszünk olyan feltűnőek, mint ti.

- Rendben, akkor Jin elszállít benneteket.

Waikiki központjában volt egy kisebb szupermarket, ahol összeszedtünk mindent, ami csak kellhet. A pénztárnál csodálkozva néztek ránk, amikor meglátták a két púposra pakolt kocsit. Széttártuk karunkat és csak nevettünk.

Visszaérkezve Nam letámadta Jint.

- Hyung, úgy elhúztatok, oda se adtam a kártyát. Miből fizettétek ki ezt a rengeteg cuccot?

- Nyugi, a saját kártyám húzattam le. Ne maradjon sehol nyoma, hogy itt jártatok. Képzeld el, ha a bankban meglátják, hogy a BigHit kártyájával fizetett valaki. Szerinted mi lenne itt már délután? – válaszoltam neki.

- Sun, te mindenre gondolsz. Majd elszámolunk, de ne felejtsd el!

Gyorsan hozzáláttunk a reggelihez, csak szendvicseket csináltunk, többre most nem volt idő, Kook már éhen akart halni. Csináltam kakaót, teát is főztünk, de volt narancslé is. Mint a jóllakott óvodások, elégedetten dőltek hátra a széken.

- Gyerekek, ez olyan jó érzés – fonta össze karjait tarkóján HoSeok.

- Ránk fért már – tette hozzá Tae.

- Menjetek ki, a kávét majd a szabadban tálaljuk – küldött ki mindenkit Hae, hogy nyugodtan elpakolhassunk és rendet rakjunk. A lefőtt kávét tálcára téve kiegyensúlyoztunk hozzájuk, a napozóágyakban feküdtek mindannyian.

- Fiúk, ez maga a mennyország! –dörmögte YoonGi csukott szemmel. Talán meg tudja még inni a kávéját, és nem alszik el addig.

- Hyung, mi a mai program? – érdeklődött Hobi.

- Szerintem maradjunk itt és élvezzük a pihenést. A többit majd megbeszéljük. Ez valami álomszép – és becsukott szemmel dőlt hátra a napozóágyon.

Valóban rájuk fért a pihenés, távol a nyüzsgéstől és kamerák nélkül. Abban a nyaralóban valóban élmény lehet egy hetet eltölteni ....

 Abban a nyaralóban valóban élmény lehet egy hetet eltölteni

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.
Mert örök a szerelemOù les histoires vivent. Découvrez maintenant