- Kinek nincs meg a párja? – kérdezte, mire az asszisztense a papírjaiba nézve egyeztette a neveket és megszólalt.
- Jimin párja hiányzik.
- Jó. Te leszel a párja!
- Mi?! – hördültünk fel egyszerre Jiminnel és egymásra néztünk.
- Ne már ..... – fanyalgott Jimin.
- Mr. Kwon, én nem hiszem, hogy ez jó ötlet lenne – mondtam.
- Vagy te leszel, vagy nincs fotózás! Ennyi! – tárta szét karjait.
NamJoon és Suga odajött hozzám.
- SunHee, tedd meg ezt nekünk! Ha nem vállalod, nincs fotózás. Csak néhány kép az egész.
- NamJoon, én nem ..... nem hiszem, hogy képes leszek rá. Könyörgöm, ne .....
- SunHee, kérlek, kibírod azt a pár fotót. Utána elviszünk vacsorázni!
- Rendben, de csak a te kedvedért és nem a vacsoráért – sóhajtottam beletörődve.
Láttam, hogy közben Jin Jimint győzködi, akinek kézmozdulataiból azt láttam, egyáltalán nem örül ennek a fordulatnak. Már láttam előre az évszázad legrosszabb fotóit, én görcsösen, Jimin pukkadozva mellettem.
- Nos? Kezdhetünk? – kérdezte Mr. Kwon.
- Igen uram.
- Akkor lássunk munkához! – csapta össze tenyerét.
Hae mosolyogva fogta meg a kezem.
- Sun, minden rendben lesz, ne görcsölj már. Majd én adom a ruhákat, te menj a sminkeshez! Azért ebben nem tudom kinek a keze van, hogy pont Jimin párja nem jött el.
- Majd egyfolytában szívatni fog, figyeld meg!
- Sun, azért itt visszafogja majd magát, hidd el! Hwaiting! Menj!
Három sminkes és három fodrász vette kezelésbe a csapatot, két párnak jutott egy-egy. Beültem a sminkeshez, aki a szemüveget vette le rólam először.
- Ez nem lesz jó. Enélkül nem látsz? Mert akkor kontaktlencsét kell betennünk – mondta a korombeli fiatal lány kedvesen.
- Ez csak ..... Nem kell kontaktlencse, látok nélküle – súgtam felé, mire csodálkozva nézett rám.
Alig tíz perc alatt kész lett a sminkem, és nem akartam hinni a szememnek, amikor a tükörbe néztem. Ez én lennék? Nem ismertem magamra, valahogy egészen más lett az arcom. Határozottan tetszett a látvány.
- Miért nem használsz sminket? Gyönyörű a bőröd, egy kis festék szolidan nem árt neki. Te nagyon szép lány vagy, mért rejted el magad a szemüveg mögé?
- Én nem ...... - és elakadtam, mert észrevettem a tükörben Jimint, hogy csodálkozva néz engem. Hogy fogom én ezt kibírni ... Cseréltünk, én ültem a fodrászhoz, Jimin a helyemre. A fodrász kivasalta a hajam, átfésülte, szórt rá egy kis lakkot és már készen is voltam. Szerencsémre Jiminnek csukva volt a szeme, így gyorsan eltűntem, hogy megkeressem a ruháimat a fotózáshoz.
Először egy hétköznapi viseletet öltöttem magamra, egy csőfarmer, bokacipő, kötött pulóver, de nem olyan túlméretezett, mint az enyém. A magazin stylistja elismerően csettintett, majd körbefordított és ennyit mondott.
- Kislány, örülhet az a fiú, hogy nem jött el a párja. Te nagyon illesz hozzá.
Ránéztem, mire kacsintott egyet. Félve mentem a stúdióba, ahol már megkezdődött Tae és párja fotózása. A fiúk is egy kupacban álltak, a lányok is elkülönültek, én meg bátortalanul álltam meg középen. Egyszer csak felém fordult Kookie, és leesett állal ennyit mondott.
- Noona! De szép vagy! – mire a többiek is felém fordultak. A reakció hasonló volt Kook-éhoz.
- SunHee, ez tényleg te vagy? – járt körbe HoSeok – Holnaptól nem veheted fel a régi ruháidat, ezekben sokkal csinosabb vagy. Nem is értem miért azokban a göncökben jársz.
Éreztem, hogy elpirulok, a fiúk egyre csak dicsértek.
- Hyung, neked van a legszebb párod – mondta Kookie irigykedve és tudtam, hogy Jimin áll a hátam mögött. Éreztem, mert mindenem bizseregni kezdett.
- Jimin POV -
Kedvem lett volna lemondani az egész hülye fotózást, amikor meghallottam, hogy nem jött el a lány, aki a párom lett volna. A fotós erre kitalálja, hogy SunHee legyen a párom. Na azt már nem! Nem mintha a másik hat lány valami bombázó lett volna, de hogy SunHee? Aish, hogy lehetek ilyen szerencsétlen? Pont az én képeim lesznek majd a legrosszabbak, ő meg azzal a hülye szemüveggel fog mellettem pózolni. Láttam, hogy Nam és Suga hyungok a lányt győzködik, Jin meg engem vett kezelésbe. Aztán beletörődtem, úgy voltam vele valamit csak kitalál a sminkes meg a fodrász, én meg egyébként is jól nézek ki.
Amikor a sminkes levette a szemüvegét, nem sok festéket vitt az arcára, hamar elkészült. Láttam csodálkozó arcát, ahogy magát nézi és valami ilyen arcot vághattam én is. Mert amit a tükörben láttam, az egy gyönyörű lány volt. Eddig is ilyen volt? Vagy csak a smink miatt? De hisz alig tettek rá! Rám se nézett, úgy ment a fodrász székéhez, én meg a helyére ültem és becsuktam a szemem.
- Szerencséd van, ez a lány nagyon szép. Nem tudom miért takargatja magát, mintha szándékosan tenné.
- Ezt hogy érted?
- Kérdeztem, hogy lát-e a szemüveg nélkül vagy tegyünk be kontaktlencsét, mire azt felelte, lát anélkül. Itt is felejtette és én megnéztem. Rájöttem, hogy csak sima üveg van benne, nem dioptriás – kinyitottam a szemem és kezembe vettem a szemüveget. Belenéztem és valóban csak sima üveg volt. Tehát nincs is szüksége szemüvegre? Akkor miért van rajta?
Amint végeztem, HaeYun kezembe adta az első fotózás ruháit. Egy szaggatott farmer volt, bakancs és egy kötött pulóver. Gyorsan beleöltöztem és átmentem a stúdióba. Tae volt az első akit fotóztak én meg körbenéztem, de sehol nem láttam SunHee-t. Csak nem megszökött ő is? A srácok külön csoportban álltak, meg a lányok is, csak középen állt egy lány egyedül. Farmerban, bokacipőben, ugyanolyan kötött pulóverben, mint én. Hosszú szőke haja zuhatagként omlott hátára, és én nyálamat csorgatva néztem végig sziluettjén. Tökéletes alakja volt. Bámulásomból JungKook megjegyzése riasztott fel.
- Noona, de szép vagy! – mire a társaim mindannyian felé fordultak és arcukra ugyanaz a döbbenet ült, mint Kookie-éra.
Talán nem is lesznek azok a képek olyan borzasztóak, ugye? Úgy tűnik, hogy SunHee nem rejtőzhet tovább ....
ESTÁS LEYENDO
Mert örök a szerelem
FanficSunHee barátnőjével, HaeYun-nal együtt a Big Hit-nél dolgoznak stylistként. A szülei egy tragédia következtében visszautaztak szülőhazájukba, magára hagyva lányukat, aki képtelen volt itthagyni az országot, a munkahelyét ..... és azt a fiút, akibe t...