- Jimin POV -
SunHee egy hétig volt kórházban, minden nap bejöttem hozzá és órákat töltöttem el vele. Más volt ez, mint az előző, hiszen ott reménykedve arra vártam, hogy felébredjen. Most azt vártuk, mikor jöhet haza. A szúrás okozta seb mély volt, és hasán jókora varrat éktelenedett úgy 15 cm hosszban. Örökre megmarad és emlékeztetni fogja erre. Lelkiismeret furdalásom volt, hiszen mindez miattam történt. Ha nem lennék idol, senkit nem érdekelne kivel jár, kinek a barátnője.
Három napja történt az eset, amikor koncertre készültünk. Tudtam már, hogy mit fogok tenni.
A koncert úgy zajlott le, mintha mi sem történt volna. A rajongók megtöltötték a stadiont, sikítoztak és énekeltek úgy, mint eddig, és nem éreztették, hogy haragudnának rám. Majd a végén fognak. Ahogy véget ért a koncert, NamJoon hyungra néztem, aki bólintott, és én beszélni kezdtem a rajongóinkhoz.
- Köszönöm a Bangtan Sonyeondan nevében, hogy ilyen sokan eljöttetek a koncertünkre. Mint mindig, most is nagyon jó volt veletek. A ti szeretetetek és támogatásotok nélkül nem lennénk itt, ahol most vagyunk. Sokat köszönhetünk nektek. Viszont történtek dolgok, amik mellett nem mehetek el szótlanul. Tudjátok ti is, hiszen kiderült, nem vagyok egyedül, van barátnőm – csalódott sóhajtás hallatszott a nézőtérről erre a kijelentésre – Voltak, akik támogattak ebben és örültek a boldogságunknak, voltak, akik úgy gondolták, én csak az övék vagyok és bosszúhadjáratot indítottak SunHee ellen. Azt hittük, ez a közösségi oldalakon nem megy túl, de tévedtünk. Négy nappal ezelőtt Japánból hazafelé jövet a repülőtéren egy magát rajongónak mondó lány megszúrta a barátnőmet, életveszélyes sérülést okozva ezzel neki – a nézőtéren már több szipogó lányt lehetett észrevenni – Én sokat gondolkodtam az elmúlt napokban és hoztam egy döntést. SunHee azért kapta ezeket, mert én idol vagyok. Amikor jelentkeztem a BigHit-hez és felvettek, a trainee időszak és a debütálásunk óta eltelt évek voltak életem legszebb időszakai. Rengeteget tanultam, fejlődtem, ezért köszönettel és hálával tartozom minden társamnak – és feléjük fordultam. Láttam, hogy Kookie már szemét törölgeti, HoSeok a vállán levő törölközővel takarja el arcát, Tae pedig nagyokat pislog a sírás határán. YoonGi és Jin lehajtott fejjel álltak. – Köszönettel és hálával tartozom továbbá az ARMY-knak, minden rajongónak, akiknek a szeretetével és támogatásával eljuthattam idáig, és valóra válthattam álmaim, azt csinálhattam, amit mindig is szerettem volna. Énekelhettem és táncolhattam, mert a színpad az életem. De az életem megosztom már valakivel, aki szintén az életem részévé vált. Szeretem őt. Nélküle képtelen vagyok létezni. Tudom, hogy most rá haragszotok, amiért elvett tőletek. Sosem tett ilyet. Arra kérlek titeket, ne bántsátok őt, neki csak egy hibája van, hogy engem szeret – és térdre borultam, mire a rajongók felhördültek – Azt várjátok el tőlünk, hogy csak a tiétek legyünk. Mint idolok, csak a tiétek vagyunk. De a színfalakon túl mi is emberek vagyunk, akik szerelembe eshetnek, ezt viszont csak egy emberrel tehetjük – könnyeim már gyűltek a szememben, és az első cseppek elindultak lefelé arcomon – Miért nem tehetjük azt, amit minden hétköznapi ember, miért nem sétálhatunk a barátnőnkkel anélkül, hogy atrocitás ne érné őket? Miért kell nekik szenvedni emiatt? SunHee mellett jobb emberré váltam, felétek is többet és jobbat tudok nyújtani. És tudjátok miért? A szerelem megváltoztatott. Ennek köszönhetem. És ti ezért haragszotok? Gyűlölitek őt? Miért? Én is szeretnék vele moziba menni, szeretném elvinni egy étterembe vacsorázni, szeretném vele megnézni a Namsan tornyot, hogy együtt odategyük mi is szerelmünk lakatját. Még sosem láttam a Banpo hidat éjjel. Nem tudom elvinni őt oda. Még sosem randevúztunk. Miért? Mert tőletek féltünk. Féltünk attól, mi lesz a reakció. A debütáláskor ígéretet tettünk, hogy évekig nem lesz kapcsolatunk. Miért? Miattatok. Mert ti nem akarjátok, hogy boldogok legyünk. Ezt az ígéretet én megszegtem. Nem bánom. A szívemnek nem tudok parancsolni, és nem is akarok. Ezért döntöttem. Ha annak, hogy a szerelmemmel lehessek, az az ára, hogy az álmaimról le kell mondanom, akkor ..... lemondok – A rajongók már sejtették, hogy mi lesz ezután, mert csak rázták a fejüket és azt kiabálták, „Nem, nem!' – Olyan hétköznapi ember leszek, aki nyugodtan végigmehet az utcán, a parkban kézen fogva a barátnőjével, mint bárki más. Ha a boldogságunk és SunHee élete, biztonsága ezen múlik, akkor így lesz. Ez a koncert – nagyokat nyelve próbáltam beszélni, de a sírás fojtogatta torkomat – számomra az utolsó. A Bangtan Sonyeondan mától hat taggal megy tovább. Kérlek, hogy szeressétek és támogassátok őket továbbra is! Szeretlek titeket és köszönöm!
Amikor kimondtam, hogy számomra ez az utolsó koncert, és a Bangtan hat taggal megy tovább, a fiúk összeomlottak. Kook Tae nyakába borulva sírt, HoSeok térdre borulva sírt, YoonGi és Jin hátat fordítottak a nézőtérnek és úgy sírtak. Nam sírva jött hozzám és átölelt.
- Jimin, sikerülni fog, hidd el, sikerülni fog.
- Remélem, hyung, mert ha nem .....
A rajongók eddig bírták. A kivetítőkön a síró Bangtant látva együtt skandálták, hogy „Uljimaa, uljimaa!". Aztán felhangzott a „Maradj velünk Jimin!", és én sírva formáztam szívet kezemből, melyet aztán a rajongók felé továbbítottam, és integettem nekik.
Számítottatok-e erre? Hogyan tovább? Hiszen Bang PD nem állt a kapcsolat útjába és egyiküket sem küldte el ....
YOU ARE READING
Mert örök a szerelem
FanfictionSunHee barátnőjével, HaeYun-nal együtt a Big Hit-nél dolgoznak stylistként. A szülei egy tragédia következtében visszautaztak szülőhazájukba, magára hagyva lányukat, aki képtelen volt itthagyni az országot, a munkahelyét ..... és azt a fiút, akibe t...