79

2.7K 101 43
                                    

Mindannyian együtt vagyunk, mint egy nagy család. Jimin nem sokkal debütálásuk után viccesen úgy nyilatkozott, hogy jó lenne nagypapa korukig együtt lakni a fiúkkal. Mindig is nagyon jól megértették, segítették egymást. Ebből annyi valósult meg, hogy JungKook a szomszédunk, HoSeok és Taehyung egy utcában lakik velünk, míg Jin a szomszédos utcában. Nam és YoonGi sem olyan messzire vett házat, autóval tíz percen belül elérhetők.

A mai nap nemcsak a búcsúzásé, mivel JungKook egy hónap múlva vonul be a seregbe. Most tudtuk összeegyeztetni, hogy mindenki itthon legyen. Én is szeretnék megosztani velük valamit, de nem tudom, hogyan fogadják majd. Még Jimin se tudja.

- Sun, mikor akarod elmondani? – kérdezte Hae a konyhában.

- Hae, félek, mit mondanak majd.

- Mikor érdekelt téged az, hogy mások mit mondanak vagy mit gondolnak? – nevetett.

- Hae, elmúltam harmincéves, és már van 3 gyerekünk.

- Most ezzel azt akarod mondani, hogy harmincon túl már öreg vagy ehhez? Te megőrültél!

- De Jimin ... mit fog mondani?

- Jimin? A világon a legboldogabb lesz, ha rajta múlna, már egy focicsapat lenne a házban. A te férjed imádja a gyerekeket, és imád téged is. Vagy te nem így gondolod?

- Jimin életem egyetlen szerelme, és én az övé. Nagyon sok mindenen mentünk keresztül a kezdeti időkben, ő mindig mellettem volt a tragédiámban, a balesetemben és a sasaeng támadásban. Tartotta bennem a lelket, erőt adott, vigasztalt. Boldog vagyok és remélem, hogy ő is boldog velem.

- Sun, hidd el, hogy nincs tőle boldogabb ember a világon. De várjunk, mi ez az érzelgősség? Egyik terhességeddel sem volt semmi ilyen, észre sem vettük rajtad.

- Mondom én, hogy öregszem – nevettem rá.

- Menjünk be, és mondd el!

Megfogtuk a süteményes tálcákat és kimentünk a többiekhez. Jimin épp MinHee-nek ígérte meg, hogy jövő héten elviszi az állatkertbe, mire a lányom boldogan szaladt HaNa-hoz elújságolni ezt. Hae kérdőn nézett rám és biztatott, hogy mondjam.

- Mint tudjátok, a mai nap azért jöttünk össze, hogy a mi szeretett maknae-nktól elbúcsúzzunk. Egyedül ő nem teljesítette a katonai szolgálatot, de minden eljön egyszer. És Rosé, majd te is megtudod, milyen lesz várni, hogy végre hazajöjjön. De mint látod, mindannyian kibírtuk. Hosszú lesz az idő, és majd gondoskodunk róla, hogy elfoglald magad. Igaz, hogy két gyerek mellett nem igazán lehet unatkozni, hát még négy mellett. Az lesz majd a nagy feladat. De majd segítesz, ugye? – láttam, hogy nem igazán értették, amit tudomásukra akartam hozni.

- Sun, tudtommal senkinek nincs négy gyereke – szólt közbe HoSeok.

- Még, kedves Hobi, még – válaszoltam mosolyogva. Csodálkozó tekintetek néztek rám, aztán mintha a lányoknak derengett volna valami. Yuju szája elé kapta kezét, annyira meglepődött.

- Jimin? Nem is mondtad .... – fordult hozzá HoSeok szemrehányóan.

- De mit? Valamiről lema ..... – és tágra nyílt szemekkel, mint egy lassított felvétel, úgy fordult felém. – Sun? Te ....

- Igen, Jimin. Gyerekünk lesz. – felugrott és karjaiba kapott, csókolt ahol ért, majd egy érzéki csókban forrtunk össze.

- Khm ... gondolhatnátok a kiskorúakra is .... – mondta NamJoon, mire elpirulva váltam el Jimintől.

- Sun, de hogy lehet? Hiszen ....

- Sshh .... – és a fülébe súgtam – Emlékszel, amikor leszaggattad rólam a sárga csipkés fehérneműt? Akkor tévedésből a vitamint kezdtem el szedni, nem a fogamzásgátlót.

- Sun .... gyerekünk lesz ..... szeretlek, szeretlek – ölelt át – Nem is tudod, milyen boldoggá tettél ezzel. Azt hittem, megálltunk a háromnál.

- Jimin! – ütöttem viccesen mellkasára. - Focicsapat, mi? – fordultam Hae felé, aki nagyot nevetett.

- Sun, én megmondtam.

- Erre innunk kell – jelentette ki NamJoon.

S hogy én mivel foglalkozom? Még mindig én vagyok a stylistjuk Hae-vel együtt, de közösen kialakítottunk egy stílust és létrehoztunk egy céget, ahol elsősorban saját márkájú termékeinket árusítjuk. Több üzletünk van országszerte, szállítunk az USA-ba is, de a második legnagyobb felvevő piacunk Európában van. Hogy mi a márka neve? YOUNG FOREVER.

 Hogy mi a márka neve? YOUNG FOREVER

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- VÉGE –

Kedves olvasóim! Immáron végérvényesen befejeződött SunHee és Jimin hol szomorú, hol tragikus, hol boldog története. Nincs tovább. Tavaly augusztusban kezdtem publikálni, nagyon sok háttérmunkám van ebben. Ez volt az első Jimin főszereplésével megírt könyvem, de nem az utolsó :) Igyekeztem a való élet történéseit sok helyen belecsempészni a sorok közé, nem tudom mennyire nyerte el ez a tetszéseteket.  Jimin az ultimate bias-om, imádom ezt a pasit (jó, a többit is :D ). Minden tiszteletem, elismerésem az övé azért a teljesítményért, amit nyújt felénk, és bár ő állandóan elégedetlen önmagával, azt hiszem, mindannyian elismerjük a tehetségét, a szorgalmát, a kitartását, a társaihoz való hozzáállását, segítőkészségét.

Tiszteletem iránta oly mértékű, hogy képtelen vagyok vele negatív szereplős könyvet írni, de azért megsúgom nektek, hamarosan közzéteszek egyet, amiben lesz egy kicsit ilyen oldala is :)

Most először befejezem a Soha el nem múló szerelem című rövidebb történetemet, és aztán jön egy újabb. Az utolsó fejezeteket írom ebből, gondolkodom a címén és az epilóguson. Figyeljétek, hamarosan megérkezik! Nem hagylak benneteket a nyári szünetben sem olvasnivaló nélkül.

Köszönöm nektek, hogy olvastátok ezt az irományomat, örülök, ha tetszett, ha mosolyt csalhattam vele arcotokra, és imádtam, amikor az idegeitekkel játszhattam amikor a legizgalmasabb mondatnál várakoztattalak a következő fejezetig. Köszönöm a csillagaitokat, a kommentjeiteket, köszönöm, hogy végig olvastátok!

Tartsatok velem a továbbiakban is!


Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Mert örök a szerelemWhere stories live. Discover now