- De hogy? Le kell őket vetkőztetni és ki is kell vonszolni a fürdőszobáig.
- Megoldjuk, muszáj lesz – mondtam. A megbetegedés sorrendjében kezdtük. Langyos, majdnem hideg vizet engedtünk a kádba és próbáltuk felébreszteni HoSeok-ot. Motyogott egy keveset, karjait nyakunkba tettük, derekát átfogtuk és kivezettük a fürdőbe. Én a pólót ráncigáltam róla, Hae a nadrággal bíbelődött. Egymásra néztünk és mindketten zavarba jöttünk, ahogy megláttuk sovány de izmos testét. Erőtlenül próbálta eltakarni meztelen mellkasát karjaival, közben valami tiltakozásféle szavak hagyták el száját. Hogy a fenébe fogjuk ezt mind a hetükkel végigcsinálni? Egy szál alsónadrágban állt előttünk, arra nem vállalkoztunk, hogy azt is levegyük. Belesegítettük a kádba, megrázkódott a langyos víztől. Szivaccsal locsoltuk hátára, nyakára a vizet, törölgettük a karját és arcát. Majdnem tíz percig tartottuk a vízben, majd felállítottuk és kisegítettük a kádból. Szárazra töröltük, de egyikünk sem merészkedett a boxer környékére.
- Sun, valamit csinálnunk kell, vizes alsónadrágban nem feküdhet le.
- Te leveszed róla és megtörlöd? Mert én nem, csak Jimin-t vállalom. Hogy gondolod?
- Akkor rátekerjük a törölközőt és úgy fektetjük vissza.
- Rendben, adjuk rá a pólót.
Mire végeztünk, visszatámogattuk a szobába és lefektettük. Betakartuk, megitattuk, és Tae következett. Mind a hét fiúval végigcsináltuk ugyanezt a procedúrát. Amikor vetkőztettük őket, ösztönösen próbáltak tiltakozni, de a tiltakozás néhány kézlendítésben és motyogásban ki is merült. Erélyesnek kellett lennünk, most semmi nem számított. Érdekes, hogy Jin és Jimin valahogy észlelték, hogy mi vagyunk velük és mit csinálunk, mert nem tiltakoztak a vetkőztetés ellen. Ők sem kaptak különb bánásmódot, hacsak annyit nem, hogy a fürdő utáni törlésnél róluk lehúztuk a vizes alsónadrágot, szárazat adtunk rájuk és így fektettük az ágyba őket. Mikor Jin-t vetkőztette Hae, én a fiú háta mögé álltam és átkaroltam derekát, így próbálva megtartani míg száraz boxer kerül rá. Jimin esetében ugyanez történt, csak Hae fordult el. Nem akartuk sem magunkat, sem a fiúkat kellemetlen helyzetbe hozni. Elég lesz majd a másik öt fiúval megértetni, hogy nem vetkőztettük le őket.
Mikor mind a heten túl voltak a hűtőfürdőn és ágyba kerültek, hajnali három felé járt az idő. Láz ellenőrzés, itatás, láz ellenőrzés, itatás, folyamatosan ingáztam a két szoba között, Hae a másik kettőben. Vizes ruhával törölgettem arcukat, mellkasukat, majd eszembe jutott, hogy anya mit csinált ilyenkor. Kerestem egy fehér lepedőt és csíkokat vagdostam belőle, majd előkerestem egy nagy törölközőt és azt is csíkokra szabdaltam. Bevizeztem a frottír anyagot, majd a fiúk csuklójára és bokájára tekertem, a lepedőcsíkkal meg átkötöttem. Hae ugyanezt tette a többiekkel. Ezt cserélgettük reggelig, törölgettük őket, itattuk teával.
Világosodott, újabb kávéadagot juttattunk magunkba, majd gondolkozni kezdtünk. Ha a srácok egyöntetűen nem mennek próbálni, gyanús lesz. Fel kell hívnunk a menedzsert.
- Jó reggelt, Sejin! El tudna jönni a dormba most rögtön?
- Jó reggelt SunHee! Van valami probléma?
- Majd személyesen szeretném elmondani.
- Rendben, indulok.
Alig negyedóra telt el, mikor megérkezett Sejin.
- Jó reggelt, lányok! A fiúk alszanak még?
- Van egy kis gond. Az a helyzet, hogy a srácok összeszedtek valami vírust, tegnap reggel óta folyamatosan dőltek ki.
- Betegek?! Miért nem szóltatok hamarabb? Mi a bajuk?
Elmondtunk mindent, azt is, hogy elhívtuk dr. Park-ot és hogy mit mondott.
- Lányok, jól tettétek, hogy őt hívtátok és nem vitettétek őket kórházba. Bírni fogjátok?
- Szerintem délutánra vagy estére már várható a javulás, legalább is a doki elmondása szerint akkorra már lejjebb kellene menni a láznak. Mindent megteszünk, hogy rendbe jöjjenek.
- Mennyi idő a lefolyása ennek a vírusnak?
- Dr. Park szerint 2-3 nap alatt teljesen elmúlik a láz, aztán csak felerősíteni kell őket.
- Még jó, hogy van a MAMA-ig másfél hét, addigra rendben lesznek.
- Igen, jól fognak szerepelni, mint mindig.
- Lányok, köszönöm, hogy helytálltok. Az ügynökségen azt fogom mondani, hogy a banda fele elrontotta a gyomrát, ezért nem jönnek be a többiek sem. Ehhez tartjuk magunkat, egyformát mondjunk. De senkinek egy szót sem! – emelte fel figyelmeztetően mutatóujját.
- Rendben.
Távozása után körútra indultunk a szobákban, a vizes ruhákat lecseréltük, teáztattunk, majd a konyhában hozzáfogtunk a főzéshez. Egy nagy fazékban húslevest tettem föl, rengeteg zöldséggel, egy másik fazékban krumplit főztünk. Mikor elkészült, a leves levét külön fazékba tettük, a zöldséget meg a krumplival összeturmixoltam, a csirkehúst egészen apróra daraboltam, és egy kevés vajjal hozzá kevertem a krumplihoz. A következő alkalommal tea helyett már a húslevest itattuk a fiúkkal, meg az összeturmixolt levesben főtt dolgokat etettük.
Délután az első jó jel volt, hogy HoSeok láza 38 fok volt, majd Tae is csatlakozott hozzá. Másnap reggelre már csak Jimin és Kookie láza volt magasabb, de ők lettek utoljára betegek. Míg volt teendőnk, nem is gondoltunk az alvásra, de most hogy szusszanhattunk egy keveset, rájöttünk, hogy több mint 36 órája nem aludtunk. Megitattam HoSeok-ot húslevessel, közben le-leragadt a szemem. Gépiesen letettem a bögrét, majd ráborultam az ágy szélére.
- HoSeok POV -
Ébren voltam és elcsodálkozva láttam SunHee-t az ágyamra borulva. Lassan néztem körbe, és még jobban csodálkoztam, hogy valaki fekszik az ágyamban. Tae. Hogy került ide és egyáltalán mi történt? Próbáltam összeszedni a gondolataimat, de olyan álmos voltam, hogy újra elaludtam.
Úgy tűnik, valóban csak néhány nap a lefolyása a betegségnek. Azt a hűtőfürdőt ugye ti is bevállaltátok volna? :)
YOU ARE READING
Mert örök a szerelem
FanfictionSunHee barátnőjével, HaeYun-nal együtt a Big Hit-nél dolgoznak stylistként. A szülei egy tragédia következtében visszautaztak szülőhazájukba, magára hagyva lányukat, aki képtelen volt itthagyni az országot, a munkahelyét ..... és azt a fiút, akibe t...