59

1.6K 67 3
                                    

- Az ARMY-k mindenhol azt kérik, hogy jöjjön vissza Jimin – olvasta Tae is – Azt is írják, hogy nagyon sajnálják, ami történt, az ilyen cselekménytől elhatárolódnak és mélységesen elítélik, SunHee-nek pedig mielőbbi gyógyulást kívánnak.

- Tényleg Sun, a GOT7-es fiúk szeretnének meglátogatni, mikor jöhetnek? – fordult felém Nam.

- Bármikor jöhetnek, a héten még itthon vagyok. Aztán ha kiszedték a varratokat, belevetem magam a munkába, rengeteg ötletem van – mondtam nekik nevetve – Csak szóljanak előre, és akkor csinálok valami finomat nekik.

- Aigo, nekünk nem akarsz csinálni? – kérdezte HoSeok.

- Mire gondolsz?

- Az a múltkori muffin valami isteni volt.

- Szóval szeretnéd, ha sütnék neked?

- Hey, nekünk is ízlett, nemcsak Hobinak – zsörtölődött YoonGi.

- Akkor holnap sütök nektek, mire hazajöttök, rendben?

- De nem lesz megerőltető?

- Srácok, nem a kezemnek van baja – nevettem rájuk.

Másnap vállaltam a főzést és rengeteg muffint sütöttem a fiúknak, legalább hatféle töltelékkel. Olyan jóízűen falták befelé, öröm volt nézni őket.

Jimin bejelentése valóban nagy vihart kavart világszerte. A rajongók elgondolkodtak, és nagy többségük belátta azt, hogy nem sajátíthatják ki kedvenceiket maguknak. Több népszerű idol gratulált Jiminnek twitteren, Instagramon, de voltak olyanok is, akik megköszönték. Tulajdonképpen értük is történt ez.

Aztán az idolok felbátorodtak, és óvatosan színre léptek. Néhányan ötletszerűen képet posztoltak közösségi oldalukon a barátnőjükkel, akinek arcát teljes egészében nem fedték még fel, és nevét sem árulták el. Voltak, akik csak úgy egyszerűen bevásárolni mentek a plázába, vagy beültek egy étterembe. Az elsők között vállalta fel kapcsolatát a SHINee Minho-ja, aki már másfél éve titkolta a táncosukkal, MinJee-vel való szerelmét, aztán a Beast-es KiKwang, az EXO leadere Suho, az Infinite-ből SungKyu és MyungSoo, a GOT7-ből Mark és a MonstaX-ből Shownu lépett színre. Jin még várt, nem akart a Bangtan háza táján még egy felfordulást.

Az ügynökségek nem minden esetben nézték jó szemmel ezeket a dolgokat, az SM Entertainmentnél egyenesen őrjöngtek. Féltettek minden egyes wont, amivel esetlegesen kevesebb kerül majd a nagy kasszába. Az SM egyébként közismert volt a kizsigerelő szerződéseiről, nem volt véletlen annak idején a TVXQ-s és EXO-s botrány sem.

Jimint több magazin is megkereste, hogy interjút szeretnének vele és barátnőjével készíteni, de nélkülem nem akart dönteni. Hosszas mérlegelés után három lapnak adott igenlő választ, a High Cut, a 1st look és a W Korea készíthetett riportot. Mikor megszabadultam a varrataimtól, sorban letudtuk az interjúkat. Természetesen képek is készültek, de nem akartuk, hogy a vízcsapból is a mi szerelmünk folyjon, ezért mindegyik magazinnak csak három fénykép közzétételét engedélyeztük. A megjelenésük napján azonnal széjjelkapták az összes példányt.

Az élet visszatért a régi kerékvágásba, a fiúk állandóan próbáltak, YoonGi a stúdióban éjszakázott, Nam sokszor csapódott társául. Készültek. Írták az új dalokat és készültek a 3 éves évfordulóra. Mi is belevetettük magunkat a munkába, hiszen az Epilogue koncertsorozat kosztümjeit terveztük, illetve a két új music videohoz is gyártottuk az ötleteket.

És aztán jöttek az ajándékok, már mindenhol az volt. YoonGi születésnapjára rengeteg ajándékot küldtek a rajongók világszerte, a posta különjáratot indított a BigHit épületéhez. Akiről azt gondolná mindenki, hogy hidegen hagyja az ilyen, sokszor elérzékenyülve bontotta a neki címzett csomagokat. Emlékezetes mindenki számára, hiszen meg is örökítették a Bangtan TV-ben tavaly, amint YoonGi saját kézzel írta az ARMY-knak a jókívánságokat cserébe az ajándékokért, és ő is készített nekik viszont ajándékot. Ebben a maknae line segített neki, Jimin megvásárolta a nasikat, majd segítettek csomagolni, bedobozolni mindent. YoonGi többször sírta el magát, amikor valami méregdrága ajándék került elő a dobozból, mint fényképezőgép, videokamera, vagy épp szintetizátor és erősítő szett. Nem is egy. Ilyenkor mindig azt dörmögte, hogy ő ezt meg sem érdemli, de majd még keményebben fog dolgozni és még jobb dalokat fog írni az ő szeretett ARMY-jainak.

A születésnapja előtti napon volt a Bangtan Sonyeondan 1000 napos debütálása, erre is érkeztek a világ minden tájáról a levelek, jókívánságok, ajándékok. A srácok összeölelkezve sírtak, amikor nem látta őket senki, és csak arra gondoltak, vajon hogyan tudják ők ezt viszonozni a rajongóknak.

Március közepén Yokohama-ban és Kobe-ban koncerteztek a fiúk, és Jimin természetesen velük tartott. A rajongók tomboltak, hogy a Bangtan teljes létszámban lépett fel, Jimin pedig hálás volt érte. Rengeteget gyakorolt, sokszor maradt benn még egyedül vagy Kookkal az ügynökségen, hogy a maximumot vagy még attól többet is tudjon nyújtani. Egy kis stílusváltáson ment keresztül, a narancsos-répa haját egy ideje felváltotta egy gyönyörű sötétbarna szín. Bár nekem az előző is tetszett, azért ezt természetesebbnek tartottam. Élvezettel túrtam bele mindig, amikor megcsókolt, és karjaimat nyaka köré fontam.

Izgatottan vártuk a KCon fesztivál első állomását, ami március 25-én Abu Dhabiban került megrendezésre. Fárasztó volt a hosszú repülőút, meg az időeltolódás is, de ami igazán kikészített mindenkit, az a hőség volt. A koncert hatalmas siker volt, a fiúkon folyt a víz, a ruha teljesen rájuk volt tapadva az izzadtságtól. Nem is kaptak sok sminket, mert csak elkenődött volna az arcukon. Érdekes volt látni az arab nőket a testüket eltakaró hosszú fekete burka-ban ARMY Bombot rázva.

Bármennyire is tudott a világ rólunk, egy arab országban mégsem akartunk a tűzzel játszani, így Jiminnel a koncerten és az étkezéseken kívül szinte nem is találkoztunk. Néhány nap csak, de hiányzott. Nagyon. Nem kockáztattuk azonban, hogy belopózik a szobámba és ott alszik, nem akartuk, hogy bárki meglássa. A fiúknak külön program volt szervezve, hajózás, vásárlás a piacon, kirándulás a sivatagba, ahol úgy csúsztak le deszkával a dűnén mintha egy havas lejtőn lennének. Mint Kota Kinabalun az elmúlt évben, itt is voltak vizes programok, és ezeket az élményeket összegyűjtve majd a nyár folyamán kiadják Summer Vacation néven. Elbúcsúztunk Dubaitól és visszatértünk Seoul-ba, ahol rengeteg munka várt a fiúkra.


Ez egy kis átvezető rész volt, aztán újra zajlanak majd az események .... :)

 :)

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.


Mert örök a szerelemOù les histoires vivent. Découvrez maintenant