Felszállás után Kookie egy darabig nézelődött az ablakon kifelé, betette a fülest és becsukta a szemét. Persze, a pezsgő nála is megtette a hatást. Alig félóra után feje óvatosan vállamra billent és úgy aludt tovább. A többiek is elcsendesedtek, mi halkan beszélgettünk. Mesélt a svédországi útjukról, a trainee időszakról. Ujjainkat egymásba kulcsolta és így maradtunk végig. A pezsgőzés utóhatásaként én is elálmosodtam és egyre nagyobbakat pislogtam, majd elnehezült szemhéjaimmal ráhajtottam fejem Jimin vállára és elaludtam.
A fiúkat hatalmas tömeg fogadta a repülőtéren, újságírók, fotósok hada kíséretében. Alig tudták a biztonságiak kimenekíteni őket. Külön kocsiba szálltunk, őket a dormba vitték, bennünket haza. Elindítottam a mosógépet és beültem a kádba, hogy egy relaxáló fürdőt vegyek. Állandóan Jimin járt az eszemben és az, hogyan tovább? Majdnem elaludtam a fürdőkádban, annyit álmodoztam róla, de mire a mosógép lejárt, én is elkészültem. Alig léptem a szobába, a mobilom jelzett, hogy üzenetem érkezett. Meglepve láttam Jimin nevét.
„Hazaértél? Szeretnék veled lenni. Elmehetek hozzád délután?'
„Nem lesz baj? Várni foglak."
Felhívtam Hae-t és elújságoltam, hogy Jimin ma eljön hozzám. Annyira örült, de figyelmeztetett, hogy legyünk óvatosak.
- Jimin POV -
Ahogy hazaértünk, kipakoltam a bőröndöt és elővettem a telefonom. Máris hiányzott SunHee és küldtem neki egy üzenetet.
„Hazaértél? Szeretnék veled lenni. Elmehetek hozzád délután?'
Szinte azonnal jött rá válasz.
„Nem lesz baj? Várni foglak.'
Bekopogtattam NamJoon-hoz, hogy engedjen el.
- Hyung, szeretnék elmenni hozzá. Most úgyis hétvége van, pihenőt is kaptunk. Vigyázni fogok, ígérem.
- Rendben. És mikor jössz vissza?
- Nem tudom. Nem tudom, hogy alakulnak a dolgok ..... tudod .....
- Szóval már ott is akarsz aludni nála? Te aztán nem vagy kispályás!
- Hyung, csak vele akarok lenni. Hétfőtől úgyis kezdődik a pörgés újra.
- Jól van. Jimin, elmehetsz, de nagyon kérlek, úgy közlekedj, hogy senki ne ismerjen fel. Ha ez kiderül, én letagadom, hogy tudtam róla. Aztán ..... csak óvatosan az éjszakával – nevetett.
- Köszönöm hyung – és elviharzottam öltözni.
- Hát ezzel meg mi lett? – kérdezte az épp belépő YoonGi.
- Semmi, csak szerelmes. Úgy látom elég komoly lesz a dolog kettőjük között. Épp most jelentette be, hogy elmegy SunHee-hez és talán ott is alszik.
- Mi? Akkor azt hiszem, egy-két tanáccsal el kell látnunk – vigyorgott YoonGi.
Alig múlt 5 óra, mikor hívtam egy taxit és elindultam. Mikor kiszálltam eszembe jutott, hogy azt sem tudom, melyik lakásban lakik! De ..... épp nyílt az ajtó és egy középkorú nő lépett ki.
- Elnézést, ahjumma. Meg tudná mondani, hogy Kim SunHee melyik lakásban lakik?
- Második emelet 9. lakás.
- Köszönöm! – ezzel beléptem és felrohantam a második emeletre. Kicsit szusszantam, hogy normálisan vegyem a levegőt, majd megkerestem a 9 számot. Torkomban dobogott a szívem, mikor becsöngettem. Kinyílt az ajtó, és SunHee mosolygott rám. Alig léptem be, azonnal átöleltem és megcsókoltam, közben beljebb tereltem magunkat a lakásba és lábammal belöktem az ajtót. Itt már senki nem láthat meg bennünket.
Bevezetett a nappaliba, majd a kanapéra ülve lábát feltette és ölembe hajtotta fejét. Beszélgettünk, mindenről.
- Itt maradsz velem?
- Hogy érted?
- Reggelig.
- Ha akarod .....
- Nem lesz baj, hogy nem mész vissza?
- Megbeszéltem Nam-mal, minden rendben van. SunHee, a fiúk előtt nem kell titkolóznunk, de ha bárki más is van ott, úgy kell tennünk mintha nem lenne köztünk semmi. Nehéz lesz. Lesznek pillanatok, amikor fájni is fog.
- Jimin, tudom, hogy titokban kell maradnia mindennek, mert ha kiderülne, az sem neked, sem a Bangtan Sonyeondan-nak nem tenne jót. De én elfogadom ezt így. Csak azt kérem, legyél mindig őszinte velem – és szemembe nézett.
- SunHee, nem is tudod, mennyire örülök.
- Nem vagy éhes? Csinálok egy kis vacsorát. – azzal kiment a konyhába s én követtem.
Vacsora után a tévé elé telepedtünk, s én mellkasomra vontam, így váltogattuk a csatornákat. Későre járt, mikor megszólalt.
- Elmegyek fürdeni, aztán mehetsz te is. Majd keresek neked valami nagyobb pólót és nadrágot – nevetett.
- Szólj, ha menjek megmosni a hátad – viccelődtem, de láttam, hogy szégyenlősen elpirult és a fürdőszoba felé vette az irányt.
Nyílt a fürdőszobaajtó és SunHee lépett ki rövid pizsamanadrágban és pólóban. A szekrényből elővett egy törölközőt majd hosszas gondolkodás után egy szabadidő alsót és egy pólót adott kezembe. Gyorsan lefürödtem, beöltöztem a kapott ruhába. Épp rám jó. Vajon kié lehet? Elhessegettem a gondolatot, talán a barátjáé volt. Nem, azt nem adná ide nekem. De akkor?
Bátortalanul léptem az ágyhoz és bebújtam mellé. Szembfordulva néztük egymást, egyikünk sem szólt. Kezemet óvatosan arcához tettem és megsimogattam, mire elmosolyodott.
- Jimin .... – és már csúszott is közelebb. Karommal átöleltem és hátát simogattam, közben apró kis csókokat hintettem hajára. Éreztem, hogy szívem egyre hevesebben ver, de testemen az övét is éreztem, olyan szorosan bújt hozzám. Kezét derekamra tette, mire állánál fogva felemeltem fejét és szemébe néztem. Szemei ragyogtak és valami mást is láttam benne, a vágy tüzét. Őrülten kívántam őt, de nem akartam letámadni. Lassan ajkára hajoltam és a csók, amiben egybeforrtunk, csak még jobban derék alá terelte összes véremet. Tudtam, hogy ő is vágyik rá, de nem mertem megtenni.
- SunHee, tudod én még sosem voltam senkivel, és nem akarlak lerohanni.
- Jimin, nekem sem volt senkim, és azt akarom, hogy te legyél az első – súgta felém. Meglepődtem, nem tudom miért, de biztos voltam benne, hogy már volt barátja. Már csak a póló miatt is, amit adott. Ezek szerint nem. Még szűz? Aish, ki kell faggatnom a fiúkat, mit csináljak, hogy majd ne fájjon neki. Tudom, hogy az elsőnél fájni szokott.
- SunHee, kívánlak nagyon, de nem akarom, hogy már az első alkalommal lerohanjalak. Várni fogok, míg igent mondasz. Most aludjunk, jó? – azzal mellkasomra vontam és átöleltem, majd egy jó éjt puszit adtam homlokára. Hamarosan egyenletes lélegzése árulkodott arról, hogy már az álmok mezején jár, s én nemsokára követtem őt.
Nagyon szerelmesek, és bizony hamarosan történni fog valami :) Jimin kis kíváncsi, hogy kerül SunHee szekrényébe férfi ruha?
YOU ARE READING
Mert örök a szerelem
FanfictionSunHee barátnőjével, HaeYun-nal együtt a Big Hit-nél dolgoznak stylistként. A szülei egy tragédia következtében visszautaztak szülőhazájukba, magára hagyva lányukat, aki képtelen volt itthagyni az országot, a munkahelyét ..... és azt a fiút, akibe t...