15

3.4K 177 6
                                    

- Jimin POV -

Tényleg tanulni akar éjjel? Mi csak szórakozunk, pihenünk, neki meg a munka után még tanulás is? Megint kimerülésig fogja magát hajtani, mint a múltkor, de nem engedem. Figyelni fogok rá, hogy egyen és pihenjen rendesen.

Már világos volt mikor felébredtem és kíváncsiságból az erkélyről átnéztem hozzá. Ezt nem hiszem el! Le sem feküdt? Ott fekszik az asztalra borulva, a laptop nyitva előtte. Ezt akarja csinálni két héten keresztül?

- SunHee POV -

Aish, elaludtam! Reggel az erkélyen ébredtem fel elgémberedett nyakkal, elzsibbadt karokkal, Hae telefonja riasztott.

- Sun, egész éjjel tanultál? – szörnyülködött.

- Csak mikor világosodni kezdett, de elaludtam és itt ragadtam – rántottam meg vállam.

Reggelinél alig tudtam az ásításaim elnyomni, amit HoSeok azonnal ki is szúrt.

- Tán nem jól aludtál az éjjel?

- A szemed is olyan akár a pandáé – jegyezte meg YoonGi.

- Miért ne aludtam volna?

- Noona, meddig tanultál? – súgta Kook mellettem.

- Már világosodott, akkor elaludtam odakinn. Aish, a nyakam .... – és megmasszíroztam egy kicsit. – De ne mondd el a többieknek!

Jimin-re néztem és láttam, hogy összeráncolja szemöldökét.

A mikrobuszba szállva megint csak Jimin mellett volt szabad hely, így oda ültem. Az autó ringása annyira hatott fáradtságomra, hogy egyszerűen nem tudtam nyitva tartani a szemem. Lecsuktam és már aludtam is.

- Jimin POV -

Ki fog készülni, ha nem vigyáz magára. Hallottam mikor Kookie-nak elárulta meddig maradt fenn, és hogy elaludt az erkélyen. Fájlalta a nyakát, csak érjük oda, én megmasszírozom neked, Sun!

A mikrobuszban a srácok szokás szerint csak a mellettem levő helyet hagyták üresen, így mellém ült. Alig indultunk el, lopva pillantottam rá, a szemei le-lecsukódtak, míg egyszer csak teljesen lehunyta és elaludt. Óvatosan álla alá nyúltam és fejét vállamra hajtottam. Félóra autózás után megérkeztünk s én gyengéden cirógattam meg arcát, hogy felébredjen.

- SunHee POV -

A vízi vidámpark tele volt csúszdákkal, különböző medencékkel, szabadtéri jacuzzival. A forgatócsoporttal itt találkoztunk, Hae-vel beszállítottuk a ruhákat, törölközőket, meg hoztunk hideg ásványvizet a fiúknak. Nam és YoonGi alig akart az árnyékból előjönni, szívesebben heverésztek a napozóágyon. A többiek olyan ökörködést vittek végbe a medencében, azt hiszem volt mit felvenni bőven. A forgatás délután 2-kor ért véget, innen szabad program volt. Először megebédeltünk, majd Tae és Kookie javasolta, menjünk csúszdázni.

- Na, azt várhatjátok, mikor csúszok én le – jegyezte meg YoonGi.

- Hyung, gyere már, ne legyél ilyen ünneprontó! – kérlelte Kookie.

- Megyek, de én inkább filmezlek benneteket.

Elsétáltunk az óriáscsúszdákhoz és felmentünk. Ahogy lenéztem rájöttem, nem is volt ez olyan jó ötlet. Tae indult elsőnek, majd HoSeok rémüldözve nagy ordítással követte. Odalent persze szokás szerint már nagy volt a szája.

- Srácok, én inkább visszafordulok – mondtam nekik.

- Noona, ne már!

- Lentről nem látszott ilyen félelmetesnek.

- Félsz lecsúszni? Majd én csúszom veled, gyere – mondta Jimin és már fogta is a kezem. – Gyere, ülj ide, én majd mögéd ülök és foglak.

- Jimin, én .....

- Gyere!

Leültem, majd éreztem Jimin testét, ahogy hozzám dőlt.

- Ne félj, vigyázok rád! – súgta fülembe azzal a bársonyos hangjával. Hirtelen összekulcsolta kezét hasamon és ennyit mondott. – Fogd a kezem és csúszhatunk! – majd a vállamra adott egy puszit és meglódított bennünket. Annyira váratlanul ért, hogy nem is tudtam reagálni rá, csak száguldottunk lefelé. Jimin teljesen magához ölelt, fejét vállamra tette, én meg néha felsikítottam a meredekebb kanyarokban. Aztán megláttam a medencét és vártam a becsapódást a vízbe, Jimin csak akkor engedett el.

- YoonGi POV -

Még hogy lecsúszni arról az átkozott csúszdáról, na nem! Mondtam is a srácoknak, majd én filmezem őket. Jöttek is szép sorban, először Tae majd HoSeok, aztán ..... nofene, Jimin együtt SunHee-vel, és átölelve? Ezt hogy tudta ChimChim összehozni? Na, ne már, HaeYun és Jin? Valamiről lemaradtam volna? A sort aztán Kookie zárta, végül mindannyian a medencében voltak.

- Nam, te is láttad?

- Ha a két párocskára gondolsz, akkor igen – vigyorgott.

- HaeYun és Jin? Te tudtad?

- Sejtéseim voltak, de biztosat nem tudtam. Szerintem még az ismerkedő fázisban vannak, de lehet, hogy hamarabb lesz belőlük egy pár, mint Jiminékből. Nem tudom, mit tököl a srác ennyit már hónapok óta, lány lennék én már rég meguntam volna.

- Te nem tudod, Sun mennyire szereti azt a balféket. Azért erre az ölelkezős csúszásra kíváncsi lennék, hogy tudta összehozni.

- Jimin POV -

Aigoo, de jó volt így lecsúszni Sun-nal! Amikor kijelentette, hogy visszafordul és nem csúszik le, gondolkodás nélkül mondtam, majd én lecsúszok vele s már fogtam is a kezét. Ahogy átöleltem, karomba kapaszkodott, és valami csodálatos érzés fogott el. Nem bírtam megállni, hogy ne adjak egy puszit a vállára, aztán ellöktem magunkat és száguldottunk lefelé. A meredekebb kanyarokban aranyosan sikított, de én tartottam erősen. Sun, ha egyszer nem csak a csúszdán tarthatnálak így karjaimban!

- Jin POV -

Már régóta figyelem HaeYun-t, be kell valljam tetszik ez a lány nekem. Eddig csak baráti viszonyban voltunk, de mikor megláttam Jimin-t Sun-nal lecsúszni, gondoltam ezt én is kipróbálom.

- HaeYun, te nem félsz?

- Jin, elég félelmetes innen fentről.

- Akkor gyere, menjünk mi is úgy, mint Jiminék – azzal megfogtam kezét. Meglepődött, de nem tiltakozott és ezt biztató jelnek vettem a továbbiakra nézve. Okos fiú ez a Jimin, nagyon jó érzés volt így csúszni.


Nos, úgy tűnik ezen a nyaralóhelyen történni fognak érdekes dolgok. Alakulóban a másik párocska is. Vajon melyik fiú ér hamarabb célhoz? :)


Mert örök a szerelemWhere stories live. Discover now