53

1.4K 78 18
                                    

Másnap reggel nehezen hagytam otthon Sunt, magamhoz öleltem és egy csók után ennyit mondtam.

- Minden rendben lesz, nem fogunk bujkálni többé.

Már 9 előtt a Big Hit épületében voltam és nem kicsit izgultam amiatt, ami rám várt. Bang SiHyuk, a Big Hit mindenható ura. Nem egy szőrösszívű, de mindenre fel voltam készülve.

- Jó napot kívánok, uram! – köszöntem be szobájába, mikor a titkárnője bekísért.

- Szia, gyere be kérlek! – invitált széles kézmozdulattal, majd az íróasztal mögül a kanapéra ült, szemben velem – Tudok mindent, de hallgatlak.

Mindent elmondtam neki, hogyan kezdődött kapcsolatunk, hogy alakult szerelemmé. Elmondtam SunHee balesetét, amiről természetesen tudott, és elmeséltem a szülei tragédiáját.

- Nem tagadom a kapcsolatunkat, és a következményeket vállalom.

- Nos, megleptél. Azt hittem még mindig az a komolytalan, kicsit egoista Jimin vagy, akit eddig ismertem. Megváltoztál. Felnőttél. És ha a szerelem változtatott meg, akkor gratulálok. Örülök, hogy nem magyarázkodtál, hogy csak barátok vagytok, nem tagadtad a nyilvánvalót. Tehát felelősségteljes vagy. Azt mondod, vállalod a következményeket. És ha ez azt jelenti, hogy nincs tovább helyed a Bangtan Sonyeondanban? A rajongók a távozásodat akarják.

- Uram, tisztában vagyok vele, hogy vétettem. Azonban ez a szerelem egy olyan csodálatos dolog, a legjobb, ami eddigi rövid életemben történt velem. Jól mondja, hogy megváltoztam. Igen, és ezt SunHee tette velem. Én ennek a kapcsolatnak nem fogok véget vetni. Ha ennek az az ára – izgalmamban nyeltem egy nagyot – ha az az ára, hogy el kell hagynom a fiúkat, megteszem. Az álmaim ugyan kettétörnek, de a szerelmem megmarad. Szívemben mindkét dolog egyformán helyet kapott, de ha választás elé állítanak, a szerelmemet választom.

- Megkérdezhetem, hogy mik a további terveid SunHee-vel kapcsolatban?

- Mint tudja, elvittem őt Busanba a szüleimhez, akik nagyon megszerették őt. A szüleim támogatják döntésemet, hozzájárulásukat adták. Szándékomban áll megkérni SunHee kezét, és ha igent mond, elvenni feleségül. Nélküle nem élhetek, az életem adnám érte. Vele akarom leélni az életem.

- Fiam, úgy látom te egészen komolyan gondolod ezt a kapcsolatot. Megleptél a felnőttes viselkedéseddel. Tetszik a komoly fellépésed, az elhatározásod. Nem mondok még semmit, először szeretnék SunHee-vel is beszélni. Ne menj el, mert ha végeztem, mindkettőtökkel együtt közlöm a döntésem. Várj odakinn!

Némi reménysugár csillant fel számomra szavai hallatán, és sűrű hajlongások közepette távoztam a folyosóra. Sun már itt volt. Megöleltem és csak nyugtattam, ne féljen, mindent mondjon el őszintén. A titkárnő kinézett az ajtón, majd szélesre tárva beljebb invitálta a megtört lányt.

- SunHee POV -

A titkárnő invitálására reszkető lábakkal léptem az irodába.

- Üdvözlöm, uram – köszöntem csendben.

- Szia SunHee, foglalj helyet! Szép kis kalamajka lett a titkolt kapcsolatotokból. Mégis pontosan mióta is tart ez?

- Tavaly május óta.

- Igen ügyesen titkoltátok, hogy ez több mint félév alatt sem derült ki. Azonban most kipattant. Tudod, hogy a fiúknak nem lehetne kapcsolatuk, és ezt Jimin megszegte. Azt is tudod, hogy mi lehet a következménye ennek?

- Igen, tudom. De kérem, könyörgöm önnek, hogy ne tegye ki a bandából! Jiminnek minden álma ez volt, hogy színpadon énekeljen, táncoljon. Ha ettől megfosztja, össze fog omlani. A Bangtan Sonyeondannak is szüksége van Jiminre, és a rajongók is szeretik őt.

- Most nem igazán úgy néz ki, hogy szeretik.

- Uram, engem gyűlölnek, nem őt. Engem büntessen, vállalok mindent.

- Mindent? És ha azt mondanám, hogy szakíts vele? Megtennéd?

- Kérem ...., csak ezt ne ...., bármit, csak maradhassunk együtt – suttogtam felé könnybe lábadt szemekkel.

- Akkor? Ha azt mondom, nincs tovább munkád a BigHitnél, mi a válaszod?

- Ha Jimin maradásának ez az ára, megteszem. Amikor ezt kéri tőlem, távozni fogok.

- És aztán mi lesz veled?

- Valahol majd csak találok munkát .... Sosem féltem a munkától. Sajnálnám, ha itt kellene hagynom a csapatot, a fiúkat, de érte mindent vállalok. A szüleim halála után egy kevés pénzhez jutottam, amit önnek köszönhetően nem kellett lakásvásárlásra fordítanom. Távozom a lakásból is, és keresek munkát is, hogy az egyetemet ki tudjam fizetni. Azt nem hagyom abba.

- Egy nagyon személyes dolgot kérdezek tőled. Mik a terveid Jiminnel?

- Terveim? Nincsenek terveim. Amikor megkért, hogy legyek a barátnője, mindent elmondott. Elmondta, hogy nem vihet randizni, nem vihet moziba, étterembe, nem sétálhatunk a parkban, egyáltalán nem mutatkozhatunk nyilvánosan. Tudtam, hogy titkolóznunk kell, tudtam, hogy a külvilág számára ő egy idol marad én meg a stylist. Én ezt elfogadtam. Szeretem őt. Míg ő szeret engem, boldog vagyok.

- Tehát azt ne is kérjem, hogy szakítsatok?

- Ne. Én nem élhetek nélküle, az életem is odaadnám érte, mindent feláldoznék a boldogságáért és azért, hogy az álmai tovább folytatódjanak. De róla ... sosem mondok le.

- Azt hiszem, eleget hallottam – mondta, majd kiszólt a titkárnőjének, hogy hívja be Jimint.

Ahogy belépett a szobába, kérdőn nézett rám, majd leült mellém a kanapéra. Egy picit gondolkodott, majd megfogta kezemet és összekulcsolta ujjainkat. Végül is nem titkoltuk el a kapcsolatunkat.

- Nos, gyerekek, meghallgattalak mindkettőtöket. Mondhatom, hogy meglepetést okoztatok. Fiatal korotok ellenére olyan felnőtt viselkedésről, gondolkodásról tettetek tanúbizonyságot, hogy elgondolkodtatott. Mindketten határozott elképzeléssel rendelkeztek a jövőre vonatkozóan, ami bárhogy alakuljon számotokra, egy közös pontja van. A másik iránt érzett határtalan és feltétel nélküli szerelem – Jimin rám nézett ezekre a szavakra és megszorította kezemet – Amikor megkérdeztelek benneteket, a következményeket mindketten vállaltátok, mindketten feladnátok álmaitokat, vágyaitokat a másikért. Mindenről lemondanátok, még ha fájna is, de egymásról nem. Ez becsülendő. Olyan éretten, felnőtt módjára viselkedtetek, felelősséget éreztek tetteitekért és a társatokért. Ezért a következő döntést hoztam.

Mindketten feszülten ültünk, a gyomrom és torkom is elszorult, valószínűleg Jimin ugyanezt érezte. Bang SiHyuk egy kis szünetet tartott, miközben egyikünkről a másikra nézett. Vártuk az ítéletét, ami Jimin álmait romba döntheti egy életre.


Vajon milyen döntést hozott Bang PD? Melyikük fog távozni?

Vajon milyen döntést hozott Bang PD? Melyikük fog távozni?

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


Mert örök a szerelemDonde viven las historias. Descúbrelo ahora