38

1.9K 84 0
                                    

A menedzser tájékoztatta a fiúkat, hogy az év végéig megfeszített program vár rájuk. Ez így is volt, fellépés fellépést követett szinte minden nap. A banda népszerűsége soha nem látott magaslatokba szárnyalt, a közösségi oldalakon ugrásszerűen nőtt a követőik száma. Naveren a live közvetítést lassan 2 millióan követik, és twitteren is közel járnak ehhez a számhoz. Az ARMYk világszerte buzdítják őket, mellettük állnak és ez nagyon sokat jelent nekik, hogy ennyien szeretik őket.

Nekünk is bőven akadt munkánk, az állandó fellépés rengeteg ruhát igényelt, mindig mást készítettünk elő. Kétnapos koncertre utaztunk Yokohama-ba, majd a comeback-ra és a december 2-ai MAMA-ra készültek késő éjszakába nyúló gyakorlással. Forgatták a  Run! BTS aktuális epizódjait, szerepeltek a Weekly Idol műsorban, reklámfotózáson vettek részt a Puma cégnél, különböző fotózások magazinoknak. Ahol megjelentek, a fanok majdnem szétszedték őket, sikítozó tinilányok őrjöngtek mindenhol. Nem szerettem ezt a fajta rajongást, mindig is úgy tartottam, lehet rajongani, de közben azért viselkedni kell. A repülőtéren alig tudtak átjutni a rajongók hadán, egyre több biztonsági emberre volt szükség. Mégis, minden koncert, minden fotózás, minden fanmeeting mosolyogva, maximális odaadással és tisztelettel a rajongók iránt, teljes szeretettel bonyolódott. Ezért szeretik őket annyira.

Három hete jöttem vissza véglegesen, amikor Éva nagynéném hívott egy jó hírrel. Sikerült mindent nagyon jó áron eladnia, a házat bútorozva és az autót is. Megadtam a bankszámlám számát, hogy a pénzt át tudja utalni. Két nap múlva jött az értesítés, hogy megérkezett rá a 42 millió forint. Gazdag lettem. Ilyen áron azonban sosem kívántam. Az albérletemet már rég felmondtam és ideiglenesen a srácokkal laktam a balesetünk óta, de örökké nem maradhattam sajnos velük. Ebből a pénzből egy kisebb lakást tudtam venni, elő is adtam Jimin-nek tervemet.

- Érdeklődtem néhány lakás iránt, a kapott pénzből egész szépet tudnék venni, és még be is tudnám bútorozni.

- Te el akarsz költözni tőlünk? – kérdezte meglepetten.

- Jimin, nem maradhatok itt, te is tudod, hogy ez csak átmeneti megoldás volt.

- Sun, akkor nem alhatok veled és nem ébreszthetlek csókjaimmal minden reggel? Hogy fogom én ezt kibírni? – szomorodott el.

- Nekem sem lesz könnyű. Én.... annyira hozzászoktam, hogy a közeledben vagyok, hogy hozzád bújhatok. Szeretem, amikor átölelsz, és melletted mindig biztonságban érzem magam.

- Kicsim, mi lesz, amikor késő éjszakáig próbálunk? Napokon keresztül....

- Jimin, megoldjuk valahogy – és szorosan hozzábújtam.

- Jimin POV -

Tudtam, hogy egyszer eljön az, amikor Sun elköltözik tőlünk, de nem gondoltam, hogy ez ilyen közel van. Tulajdonképpen igazat adtam neki, mert a legnagyobb titokban lakott velünk, de hogy ne aludhassak vele..... Olyan megnyugtató volt, hogy a legfárasztóbb nap után is karjaimban tarthattam és egymást átölelve aludhattunk. Reggel meg csókjaimmal ébreszthettem. Aish, ennek vége? Beszélnem kell  hyunggal, találjon ki valamit.

- NamJoon POV -

Meglepődtem, amikor Jimin azt kérte, találjunk valami megoldást, hogy SunHee velünk maradhasson. Tisztában voltunk vele, hogy borotvaélen táncolunk, bármelyik pillanatban lebukhattunk volna, eddig ezt elkerültük. SunHee okos lány, igazat adtam neki, hogy el akar költözni, de.... Annyira hozzánk nőtt, annyira óvjuk és vigyázunk rá, mintha a kishúgunk lenne. Nekünk is hiányozna. Nem beszélve Jimin-ről. Álmomban nem gondoltam volna, hogy Jimin abból a taplóból ilyen gondoskodó, féltő férfi lesz. A lány akaratán kívül is megváltoztatta, és egy szeretnivaló fickót varázsolt belőle. Felnőtt és megkomolyodott. Nem véletlenül emelkedett rajongóinak száma az utóbbi hónapokban. Aish, csak ki ne derüljön a kapcsolatuk! Ilyen fiatalon nagyon komolyra fordultak közöttük a dolgok, mióta SunHee nálunk lakik, olyanok, mint a házasok. Azon sem csodálkoznék, ha Jimin egészen szorosra szeretné fűzni ezt a dolgot. Ők ketten valami határtalan mély szerelemmel szeretik egymást. Mintha a lelkük valamilyen összeköttetésben lenne, megérzik, ha a másiknak baja van. Jimin is kipihentebb, nyugodtabb, hogy a barátnője mellette van, nem tudom, hogyan viseli majd, ha napokig nem találkoznak. Márpedig nekem a banda érdekeit kell néznem. Beszélni fogok a menedzserrel.

- SunHee POV -

Megfeszített tempóban dolgoztunk mindannyian, a fiúk egyre fáradtabbak voltak. Ebből a rajongók azonban semmit nem vettek észre, mert minden egyes fellépésük kemény munka eredménye volt. Nam kiváló leader, a csapatot nagyszerűen összefogta és mindenkitől megkövetelte a százszázalékos teljesítményt. Egyetlen vasárnap kaptak egy pihenőnapot, két héttel a MAMA gála előtt. Jin-nek segítettem a konyhában az ebédet készíteni, a többiek a tévé vagy az xbox előtt heverésztek.

- SunHee, van egy jó hírem számodra! – lépett a konyhába Nam.

SunHee elköltözik? Akkor tényleg nem fognak olyan sűrűn találkozni. Vajon a kapcsolatuk ezt hogy vészeli át?


Mert örök a szerelemWhere stories live. Discover now