70

1.3K 52 13
                                    


És elérkezett egy gyönyörű nap is, Jimin születésnapja.

A rajongók neki is Birthday Bus-sal kedveskedtek, és rengeteg ajándékot kapott. Volt ott bőrönd, cipők, bakancsok, pulóverek, ingek, nadrágok, táskák, kapott LCD tévét is. Aztán a rengeteg kozmetikum, a parfümtől kezdve az arcápolási termékekig minden. Öltözködési kiegészítők, övek, sapkák, pénztárca, karkötők, gyűrűk, meg sok-sok egyéb ajándék. Még az univerzum egy csillagát is neki ajándékozták,megküldték az erről szóló hivatalos bejegyzést is. Jimin nagyon meghatódott, amikor meglátta az ügynökségen felhalmozott dobozokat, ajándéktasakokat. Szerettem volna egy Jo Malone parfümöt adni neki, de tudtam, hogy úgyis fog kapni, többe tis. Elég nehéz egy idolnak ajándékot venni, ha a rajongók így elhalmozzák mindennel. Valami személyeset szerettem volna, ezért úgy döntöttem, hogy csinálok neki egy fotókönyvet, melyben a megismerkedésünk óta készült közös fotókat tettem bele. A képekhez aztán írtam egy kis hozzáfűznivalót is.

 A képekhez aztán írtam egy kis hozzáfűznivalót is

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


A music show-kban összesen hat alkalommal sikerült megnyerni az első helyet, de a triple crown nem sikerült. Ezekben az időkben kezdődtek a problémák. Világszerte, de elsősorban Ázsiában, sőt, sajnos itthon megindult valami BTS-ellenesség. Rengeteg hater jelent meg a neten, akik egyrészt álhírekkel bombázták a netezőket, próbálták rossz színben feltüntetni a fiúkat, másrészt személyes támadást is intéztek a tagok ellen. Megjelentek újra a HoSeok-ot pocskondiázó bejegyzések, újra folyamatosan lebuzizták őket, különösen a maknae line tagjait. De kapott mindenki hideget-meleget.

És ha „csak" ez lett volna. Az ügynökség ellen is mindenféle rágalomhadjárat indult, belekeveredtek a srácok egy plágium botrányba is. A Cypher 4 számukról kiderítették ugyanis, hogy instrumentálisan szinte teljesen megegyezik egy nevenincs holland együttes egy számával, akik azt tavaly adták ki. A zenei alapot adó Tricky Stewart bocsánatot kért a Big Hittől, mondván a személyzete kavart össze valamit, és egyúttal közleményt adott ki világszerte, hogy tisztára mossa a Big Hit és a Bangtan nevét. Hiába. Ami egyszer megjelent, elhangzott, az bevésődött az emberek fejébe. Sokáig beszéltek még erről.

No meg még október elején az a cirkusz a DMC Festival-on. A fiúk Leetuk irányításával, meg a GFriend-es és Twice-os lányokkal együtt előadták a Super Junior legendás számát, a Sorry Sorry-t. A koreográfiát felújították, ez még most is nagyon népszerű. Aztán a műsor után jött a gyanúsítás, hogy ellopták a koreót, mert ahhoz a MonstaX-es Wonho készített egy betétet, és úgy volt ők adják elő. Aztán valaki gondolt egyet, és a Bangtant léptette fel, a MonstaX meg csak lesett, hogy most mi van. Persze ki volt a hibás, akire ujjal mutogattak? Naná, hogy a Bangtan.

Aztán a bojkott a rádióadók részéről. Nem játszották számaikat, mondván olyan a szövege, hogy nem sugározhatják. Persze az évvégi díjátadóknál nagyon sok szempont számít a végeredménynél, többek között a rádióadók általi sugárzás gyakorisága is. Más fandomok felszólították a tagjaikat, hogy ne töltsék le számaikat, ne nézzék a különböző csatornákon. Amikor felléptek valamilyen műsorban, csak az ARMY Bombok világítottak, a többi fandom kikapcsolta lightstick-jét. Black ocean and fanwar – mindenhol erről beszéltek.

A srácoknak fájt. Nagyon. Szívüket-lelküket kitették, éjt nappallá téve gyakoroltak, hogy maximálisan odategyék magukat, de erre nem számítottak. Szinte első számú közellenséggé váltak a saját hazájukban!

És most jött az, amire már nagy szükségük lett volna. Egy kis kikapcsolódás, vakáció kamerák nélkül. Bang PD-nim és Sejin összedugták a fejüket és úgy döntöttek, a díjátadók után elmennek a fiúk egy kis feltöltődésre, erőgyűjtésre az évvégi megmérettetésre. Titok volt, hogy hová szervezik, úgy voltak vele, majd megtudják időben. Mint az európai utat? Talán csak nem előtte nap szólnak.

Addig is október 30-án Busanba repültünk, ahol részt vettek az One Asia Festival-on. Ismét csak egy rövid kis találkozás a szüleivel és Jihyun-nal, de ez is valami. A többieknek még ennyi sem adatott.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Néhány fanmeeting, majd a kétnapos 3rd muster Army.zip koncert a Gochoek Sky Dome-ban. A VCR-ként leadott House of ARMY hatalmas sikert aratott, az ARMY-k tomboltak és teljes támogatásukról, szeretetükről biztosították a fiúkat. Jimin abban a kutya jelmezben .... tényleg olyan simogatnivaló volt. De a többiek is, Nam mint lány, és HoSeok mint anya, Kookie meg apa .... akárhányszor látom, mindig megnevettet.

Megkezdődött a MAMA netes szavazása, ahol öt kategóriában nevezték a BTS-t. Már az első napok elteltével nagyon szoros verseny alakult ki négyben, ahol az EXO is jelölt volt, de sajnos első perctől kezdve a konkurens banda vezetett. Aztán történt valami. Valahogy nagyon kezdett az EXO elhúzni, sőt egy kategóriában, a Best Dance Performance Male Group-ban eléjük került a GOT7 is a Hard Carry-vel. Annyira nőtt a különbség, hogy az gyanús volt. Bang PD-nim-nek volt valamilyen összeköttetése, ami által kiderült, hogy kínai szavazók találtak egy rést a rendszerben, és minden fiókkal duplán tudnak szavazni minden nap. Hát ezért van ez! A szavazatok majdnem 60 %-a Kínából érkezik, ahol az EXO, és a GOT7 is nagyon népszerű. Ez a fajta szavazás nem szabályos, de nem is tiltották meg és nem is állították le. Persze. Minden ami a Bangtan ellen van, az jó és legális.


Újra fellángoltak a tagok elleni uszító bejegyzések a közösségi oldalakon, és betelt a pohár. A Big Hit Entertainment kiadott egy hivatalos közleményt, mely szerint mindazok ellen, akik rágalmazzák a fiúkat és uszítanak ellenük, akik személyiségi jogokat sértő bejegyzéseket tesznek közzé a közösségi oldalakon, feljelentést tesznek és büntető eljárást indítanak ellenük. Ha harc, hát legyen harc. Nagyon jól tudtuk, hogy ki áll a háttérben. A Big3 közül az SM az, akinek nagyon nem tetszik, hogy jött egy ügynökség a semmiből, és egyetlen bandával ilyen sikereket tud elérni, ilyen bevételre tud szert tenni. Hatalmas pénzek mozognak a háttérben, a korrupció őrületes. Az SM-nek minden pénzt megér, hogy befeketítse a Big Hit-et és a Bangtant egyaránt, hogy az ő favoritja diadalmasan menetelhessen. Semmi bajunk nem volt az EXO-val, sőt, jó viszonyban is vannak a srácok egymással, de próbálják őket egymásnak ugrasztani. Amit meg egyébként az EXO-L-ek művelnek, az sokszor felháborító. Sajnos az ARMY-k között is vannak szép számmal, akik mocskolják a konkurenciát. A probléma nem a srácoknál van, hanem bizony a rajongók gerjesztik a feszültséget.

A fiúk a nyilvánosság előtt tartották magukat, de a dormban sokszor ültek magukba zuhanva. Elég nehéz volt őket kirángatni ebből, míg meg nem jelent Sejin a jó hírrel.

A srácok erőn felül teszik oda magukat, nem mutatják, hogy lelkiekben eléggé padlón vannak. Nem értik, hogy miért utálják őket ennyire .... A pihenés nagyon kellene már. Vajon Sejin milyen jó hírt közöl velük?

 Vajon Sejin milyen jó hírt közöl velük?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Mert örök a szerelemWhere stories live. Discover now