- SunHee POV -
Kimentünk a medencéből a partra, ahol YoonGi egészen keskeny csíkra húzta szemét és érdekesen vigyorgott ránk.
- Igen különleges technikával csúsztatok le mind a négyen. – mire felkaptam a fejem és Hae felé néztem, de ő csak mosolyogva vonta meg vállát. Na erről majd még beszélünk.
- Van még három óránk, töltsük el kellemesen pihenéssel – közölte Nam, majd lefeküdt és behunyta szemét.
Az egyik napozóágyra ültem és éreztem, hogy a nyakamat tényleg megviselte az éjszakai rossz alvás. Kezemmel próbáltam masszírozni, de nem használt semmit. Hirtelen Jimin ült mögém ugyanúgy, mint a csúszdán és így szólt.
- Hagyd, segítek. Nem kellett volna éjszakáznod – és lágyan masszírozni kezdte nyakamat. Ahogy hozzám ért puha kezével, megborzongtam, olyan jó érzés volt. Áttért vállamra is, és közben meg-megsimította bőrömet. Aish, a hőség ellenére libabőrös lettem, olyan jól csinálta. Állj, jól csinálta vagy a tény, hogy Jimin csinálta? Mindkettő. Olyan gyengéd mozdulatokkal körözött nyakamon és vállamon, órákig el tudtam volna viselni. Te jó ég, ha ezt így csinálja, milyen lehet amikor szerelemmel csinálja? Folyamatosan libabőrös voltam érintésétől, ahol megérintett a keze elöntötte a forróság testemet, mindenhol bizseregtem. Ajj, Sun, ne gondolj ilyenekre, csak élvezd amit csinál! Nem tudom mennyi idő telt el, lehunytam szemem és úgy élveztem ujjainak játékát. Tudtam, hogy nyitva kellene tartani a szemem, de képtelen voltam rá, végül a sötétség magába szippantott.
- Jimin POV -
Sun nyakát kezdte masszírozni, persze hogy rosszul feküdt hajnalban. Nem gondolkoztam, azonnal a háta mögé ültem a napozóágyon, lábaim kinyújtva az övéi mellett és elkezdtem masszírozni a nyakát. Mikor hozzáértem, megborzongott, de remélem nem azért, mert rossz érzés volt. Mert nekem nagyon jó volt ahhoz a bársonyos bőréhez így hozzáérni. Vállait is kezelésbe vettem, közben meg-megsimítottam, mintha ez is hozzátartozna a masszírozáshoz. Láttam, hogy libabőrös lett, és rám ugyanilyen hatással volt. Olyan gyengéd voltam, szinte már elfelejtettem, hogy én most gyógyítóként érek hozzá. Sun, ha másképp is érinthetnélek, ha másképp is simogathatnálak! Ajj, Jimin, most nem gondolhatsz ilyenre, így is éreztem, hogy erőteljesen szűkül a nadrágom. De mi a .... ? Sun hátradőlt. Elaludt volna? Igen, a fáradtság és a meleg együttesen legyőzte. És most mit csináljak? Ha így hagyom, megint nem lesz kényelmes neki, de ha lefektetem .... awh, amikor olyan jó így vele! Csak egy kicsit még, hadd tarthassam karjaimban. Átöleltem, és vártam úgy tíz percet. Aztán óvatosan kibújtam mögüle, lefektettem a napozóágyra, egy törölközőt a feje alá tettem, a pólóját meg ráterítettem. Aludj csak, SunHee, majd én vigyázok rád!
- YoonGi POV -
SunHee egész éjjel fenn volt és tanult? Ez a lány, nem csoda, hogy kimerült meg elfeküdte a nyakát is. Jimin, te meg mit csinálsz? Úgy látom hamarosan történni fog valami, ez a kölyök nagyon próbálkozik. Most honnan lett bátorságod, ChimChim? Na de ..... mi a fene? SunHee elaludt volna? Aigoo, nem sokáig tudjátok titkolni az egymás iránti érzéseiteket. Most vagy csak bátor, Jimin, mikor a lány alszik? Hm .... látszik milyen szerelmes. Az a gondoskodó ölelés, amivel átkarolta SunHee-t, már vagy tíz perce tartja így. Mire gondolsz közben Jimin? Szerintem rendezd a gondolataidat és szedd össze magad, végre valld meg az érzéseidet. Azért csak kibújt mögüle és lefektette a napozóágyra, még egy törölközőt is tett a feje alá. Láttam, hogy a többieknek is feltűnt ez a kis akció, mindannyian várjuk már az egymásra találásukat. Ahogy elnézem, Kota Kinabalun fognak még érdekes dolgok történni.
YOU ARE READING
Mert örök a szerelem
FanfictionSunHee barátnőjével, HaeYun-nal együtt a Big Hit-nél dolgoznak stylistként. A szülei egy tragédia következtében visszautaztak szülőhazájukba, magára hagyva lányukat, aki képtelen volt itthagyni az országot, a munkahelyét ..... és azt a fiút, akibe t...