28 (16+)

3K 120 15
                                    

- Jimin, kívánlak ...

- Sun, őrülten kívánlak, de félek, hogy véletlenül megsértem a karodat és fájdalmat okozok.

- Vigyázunk rá. Érezni akarlak, teljesen – csókkal borítottam be ahol csak értem, majd levarázsoltam magunkról minden ruhadarabot. A vágy hamarosan mindkettőnket hatalmába kerített s én úgy éreztem, szétrobbanok, ha nem tehetem magamévá. Az egy hónap hiánya miatt kissé kapkodva közeledtem hozzá, de mégis igyekeztem gyengéd lenni. Érzéki sóhajok és kis nyögések lengték be a szobát, majd egyszerre robbant bennünk az érzés. Úgy éreztem, apró darabokra hullottam szét, de láttam rajta, hogy ő is hasonlót élt át. Apró kis csókokkal hintettem mellét, vállgödrét, nyakát, amitől megborzongott.

- SunHee, sosem foglak elengedni, örökké veled leszek. Szeretlek.

- És én sosem hagylak el, mindig a tiéd leszek. Szeretlek, Jimin.

Betakartam magunkat, majd karjaimba vonva őt hamarosan elaludtunk.

A következő két hétben minden este nála aludtam. Nam tudta, de nem tiltakozott, tulajdonképpen külön szobában helyeztük el, csak én minden alkalmat megragadtam, hogy vele lehessek.

Ha fellépésünk volt, egyedül hagytuk a dormban, de siettünk vissza hozzá. Elvittem Hae-hez is, a két lány sírva borult egymás nyakába az első találkozás alkalmával. Fokozatosan erősödött és én is igyekeztem a kondíciómat megfelelő állapotba hozni. Az egy hónap alatt ugyanis nem volt megfelelő az étkezésem, a próbákon sem vettem részt. Hamarosan kezdődött viszont az Asia Tour, ahová már mindannyian készültünk, a lányok is.

Előtte azonban még az ISAC, az Idol Star Athletic Championship rendezvényére került sor. Jó kondiban éreztük magunkat, úgy döntöttünk megpróbálkozunk a 4x100 váltófutással. A nézőtéren az ARMY-k óriási hangulatot csináltak, és mi is adtuk nekik a műsort. Fantasztikus élmény volt a verseny. Én voltam a kezdő ember, majd Tae, HoSeok és végül JungKook. Ez a kis maknae olyan hajrát levágott a végén, hogy fölényesen megnyertük. Sun és Hae a rajongók blokkjának utolsó sorában ültek, hogy ne keltsenek feltűnést. Így nekem is könnyű volt megkeresnem tekintetemmel, örültem, hogy ő is erőre kapott. A futáson kívül a kosárlabdában képviseltettük magunkat, vajon ki is lehetett a csapat tagja? Persze, hogy Suga hyung, aki él-hal a kosárlabdáért. Ők is nagyon jól játszottak, övék lett az aranyérem.

A két hét eltelte után levették SunHee kezéről a gipszet, és Hae is megszabadult az övétől. Három nap múlva elrepültünk a kéthetes turnéra, Malaysia, Taiwan, Philippines, Thailand, tíz helyszín. Továbbra is úgy viselkedtünk a kívülállók számára, mint idol és stylist, de ahogy a szállodába értünk, minden éjjel együtt aludtunk. Nem tudtam volna kihagyni egyetlen alkalmat sem, csak átölelni akartam és hozzábújni. Olyan volt számomra, mint a drog, ha nem láttam, elvonási tüneteim lettek. A srácok nevettek is rajtam ezért. Boldog voltam. Nem győztem hálát adni azért, hogy SunHee-t jó csillaga utamba vezérelte. Azt sajnáltam csak, hogy az elején olyan rútul viselkedtem vele, de ő mindent elnézett és megbocsátott nekem. Mert szeret. Nincs még egy ilyen lány, mint ő.

Az utóbbi napokban folyamatosan a naptárt nézegettem, meg is jegyezték a fiúk.

- Mész valahova vagy valami fontos programod lesz, hogy állandóan a naptárt nézed? – kérdezte YoonGi.

- Fiúk, az a helyzet, hogy holnapután lesz Sun-nal a 100 napos évfordulónk. Szeretnék neki valami meglepetést és felejthetetlenné tenni ezt a napot. A segítségetekre lenne szükségem.

- Mire gondoltál?

- Szeretném a szobát feldíszíteni.

- Vegyél sok virágot! – mondta Tae.

- Nem, SunHee nem igényli ezt, a kevesebb többet mutat – mondott ellent YoonGi.

- Szerintem is. Veszek virágot, és mécsest, gyertyát. Aztán a fürdőszobában rózsaszirmok a kádban .... Nem túl sablonos vagy elcsépelt?

- Jimin, ha sablonos, ha elcsépelt, ezt minden lány szereti. Hidd el, hogy SunHee-nek is tetszeni fog.

- És majd megjutalmaz érte – vigyorgott Tae.

- Csak csendben, mert a múltkor is ..... khm ..... kihallatszott – jegyezte meg YoonGi.

- Az csak azért volt, mert .... izé ..... akkor jött haza a kórházból és tudjátok ..... már egy hónapja nem .... – éreztem, hogy fülig vörösödöm.

- Jól van, majd felhangosítjuk a tévét, te hősszerelmes! – nevetett NamJoon.

- El kellene foglalnotok valamivel majd, hogy én tudjak a szobában rendezkedni.

- Oké, hyung majd én megkérem, jöjjön el velem vásárolni. Nekem noona úgyis segít.

- Akkor ez rendben. Egy baj van csak, hogy nem tudok főzni. Azt szerettem volna, hogy olyan legyen, mintha vacsorázni vinném egy étterembe, de ez nem lehetséges.

- Jimin, a szándék a fontos, majd én csinálok nektek vacsorát – vetette közbe Jin.

- Köszönöm hyung.

Másnap elmentem megrendelni a virágot, majd bevásároltam gyertyából, mécsesből. Tudom, hogy Sun szereti ezeket. Sun nagyon romantikus lány, ha egyszer megkérem a kezét, mert meg fogom kérni, valami nagyon romantikus helyre kell elvinnem. Gondolkoztam milyen ajándékot vegyek, mire hosszas tanakodás után eldöntöttem, és meg is vettem.

Elérkezett a nagy nap. Reggelinél Kookie megszólalt.

- Noona, nem jönnél el velem vásárolni? Kellene egy-két dolog és szeretném, ha segítenél.

- Rendben, Kookie. Mikor akarsz indulni?

- Szerintem egy óra múlva indulhatnánk.

Ahogy elmentek, kitakarítottam a szobát és rendet tettem benne. Elmentem a virágokért, végül 100 szál krémszínű rózsa mellett döntöttem. Minden napra egy szál, és Hae-től tudtam, hogy ez a szín a kedvence. A fürdőszobához vörös rózsákat vettem, ott azért szerettem volna kicsit erotikusabb hangulatot teremteni. Elhelyeztem mindkét helyiségben a mécseseket és gyertyákat, majd behívtam a fiúkat, hogy mondjanak véleményt.

- Whao, Jimin, nincs lány, akinek ez nem jönne be! – ámuldozott HoSeok.

- Srácok, szerintem jobb lenne, ha elmennénk itthonról. Mert ami itt ma este lesz .... ajjaj ....

- Ne már, miért gondoljátok ezt? Ne menjetek el!

- Jimin, olyan hangulatot teremtettél, hogy szerintem SunHee ....

- Ki ne mondd, hyung! Kár is volt megmutatnom nektek.

- Jimin, csak ugratunk, nem látod? Le a kalappal előtted, hogy így szereted azt a lányt. Meg is érdemli, de meg ne bántsd soha, mert velem gyűlik meg a bajod – és HoSeok még meg is fenyegetett a kezével.

- Sosem bántanám, hisz tudjátok. Az életem is odaadnám érte.


Húha, ez aztán a szerelmes pasi! Vajon mit fog szólni SunHee, ha meglátja ezt? És vajon milyen ajándékot vett?


Mert örök a szerelemWhere stories live. Discover now