- Jimin POV -
Április elején elutaztunk Gyeongju-ba a 3. mini album fotózására. Hideg volt, és nekünk vékony ingben, rövidnadrágban kellett lennünk. Alig vártuk, hogy ránk adják a kabátot, a tengerpart mellett meg különösen fújt a szél. Egyszer HoSeok leguggolt a támfal mellé s én kérdeztem, miért csinálja. Mire azt válaszolta, keresett egy szélvédett helyet.
Másnap a szállodában készültek a képek, ott azért barátságosabb volt az időjárás. Nekem olyan srácot kellett alakítanom, akit elhagyott a barátnője. Nem volt nehéz megjátszanom, bár engem nem elhagyott, csak nem az enyém. SunHee ott volt a fotózásnál a szobában, és én csak őt néztem. Annyira szerettem volna megölelni ....
Továbbra is rengeteget gyakoroltunk és stúdióztunk, készülve a japán comeback-re. NamJoon sokat hiányzott, a TCN Problematic Men show műsorában szerepelt. Napok óta nem láttam SunHee-t, aztán Hae-vel összefutottam a büfében.
- Hae, csak nem beteg SunHee? Olyan régen láttam.
- Nem, nem beteg, csak vizsgái vannak az egyetemen. Szabadságot kért, hogy tanulhasson nyugodtan. Most itt kicsit úgyis lazább a beosztásunk.
- Értem. Akkor szia!
- SunHee POV -
Az utóbbi két hónapban alig láttam a fiúkat. Állandóan próbáltak, stúdióban voltak, készültek a japán comeback-re. A március végi kétnapos itthoni koncertre készítettük a ruhákat, nem volt egy szabad percünk sem. Mikor végeztünk, a fiúk átjöttek megnézni mit alkottunk nekik. SeoHyun sietett haza, mert beteg volt a kisebbik gyerek, egyedül maradtam a srácokkal.
- Sziasztok! – köszöntem mindenkinek – Gyertek, külön van téve mindenkié. Nézzétek meg és lehet véleményt mondani. – Kezükbe vették a ruhákat és a tükör előtt magukhoz tartották.
- SunHee, ezek nagyon jók! Mindet te tervezted? – kérdezte Nam.
- Igen. Van, amit vettünk és van amit varrtak. Örülök, hogy tetszenek.
- Noona, ezekben olyan dögösek leszünk, hogy minden lány utánunk fordul majd – lelkendezett Kookie.
- Mintha eddig nem fordultak volna utánatok – nevettem rá.
- De Jimin hyungnak nem kéne ilyen dögösnek lennie – hirtelen a szájára tette a kezét és Jimin-re nézett.
- Kookie, fogd be! – szólt rá, mire én elpirultam.
- Csak azt akartam mondani, hogy utánad már nem kéne fordulni a lányoknak – fejezte be lassan Kookie. Zavartan fordultam el.
- Oké, akkor készen is vagyunk. Még egyszer kösz, hogy ilyen klassz ruhákat terveztél nekünk. Srácok, ma késő estig próba! – mondta NamJoon.
- Hyung, ne már – nyafogott a maknae meg Tae is.
- Pedig igen! De! A jó hírem az, hogy három nap múlva péntek, és szabadok vagytok!
- Hurrá! Akkor bulizni is megyünk? – örvendezett HoSoek meg Tae.
- Aki akar – nézett NamJoon Jimin-re.
- Lehet ..... hogy én ..... most kihagyom – válaszolt és rám nézett, mire éreztem, hogy újra elönt a pír.
- Oké, akkor menjünk! Szia SunHee!
Kifelé menet Jimin utoljára maradt és megfogta kezemet.
- SunHee, köszönöm a ruhákat. Tényleg nagyon jók lettek.
- Ez a munkám, igyekszem.
Mintha mondani akart volna valamit, de hallgatott. Elhúztam kezem övéből és kimentem. Mióta az ájulásom történt, alig találkoztunk, és nem beszélgettünk. Akkor olyan felszabadultan tudtunk egymással beszélni az étteremben. Aztán amikor hazavitt, és megpuszilta a számat, én hülye beszaladtam a házba ahelyett, hogy hagytam volna a dolgokat megtörténni. Azóta mintha kerülne engem. Belevetettem magam én is a munkába és elfogadtam, hogy Jimin sosem lesz az enyém, számomra ő tiltott.
Április elején Gyeongju-ba utaztunk két napra az új album fotózására. A tengerpart mellett olyan hideg szél fújt, mi még csak elvoltunk sapkában és nagykabátban. A srácokat nagyon sajnáltam, hogy rövidnadrágban és vékony ingben kellett fotózkodniuk. HoSeok szélvédett helyet keresve leguggolt a támfal mellé, vacogott szegény. A szállodai fotózás már kellemesebb volt. Jimin koncepciója az elhagyott fiú volt, akinek most lépett le a barátnője. Benn voltam a fotózásnál, és egyszer összeakadt a tekintetünk. Szomorú volt, s én arra gondoltam, ugyan ki lenne olyan őrült, hogy őt elhagyja. Meg tudtam volna vigasztalni.
Egy lazább időszakot kihasználva szabadságra mentem, hogy behozzam lemaradásomat az egyetemen, és vizsgáim is voltak. Bármelyik könyv volt előttem, minden lapján csak Jimin szomorú arcát láttam. Annyira bevésődött elmémbe, hogy ezzel a képpel feküdtem, ezzel keltem, mindig az elhagyott fiút láttam magam előtt. Nem mertem elmondani Hae-nek, mert ő így sem helyeselte Jimin iránti érzelmeimet. Szerinte ő nem érdemelne meg engem. Egyszer biztos meg fogok bolondulni.
Sikeres vizsgáim után ismét belevetettük magunkat a munkába.
A következő két hétben szinte minden nap vagy próbáltak a fiúk késő estig, vagy fellépésük volt valamelyik zenei műsorban. Nem sokat találkoztunk velük, mert minden időnk a BTS Summer Vacation projekt outfitjeinek megtervezésével és kiválasztásával töltöttük. A srácok ugyanis május elején elutaznak Kota Kinabalu-ba, ami Malaysia egyik üdülőhelye és ott felveszik a nyaralásukat, fotózzák őket. Ebből később DVD és fotókönyv kerül kiadásra. Már egy hete ezen dolgoztunk és épp hátradőltünk a székben egy kis pihenőt tartva, amikor belépett Sejin.
- Sziasztok! Hogy álltok?
- A ruhákkal vagy mi? Mert mi kivagyunk, a ruhák meg majdnem kész vannak.
- Tudom, nagy meló ez, de meglesz a jutalma. Lányok, van útleveletek?
- Igen – feleltük egyszerre.
- Akkor oké. Ugyanis mind a ketten jöttök velünk Kota Kinabalu-ra. Egy hét múlva indulunk.
- Mi is megyünk?! – néztünk értetlenül egymásra.
- Miért? Mit gondoltatok, hogy ki fogja két héten keresztül a fiúkat öltöztetni, ruhával ellátni a fotózáshoz? Összekevernék és csak káosz lenne belőle. Tudom nektek ez munka, de azért nem fogtok megszakadni, lesz bőven lehetőség pihenni is. Azt hiszem rátok fér.
- Köszönjük!
El sem hittem, hogy ez igaz lehet. Amint távozott a menedzser, Hae-vel átöleltük egymást és örömünkben majdnem elsírtuk magunkat.
- Sun, tudod mit jelent ez? Két hét a fiúkkal, távol Koreától. Ez a bolond Jimin csak lép valamit.
- Hae, ne csináld. Tudod, hogy én annak is örülök, ha láthatom.
- De én azt szeretném, ha boldog lennél.
Felcsillan a remény, talán ott Kota Kinabalun sikerül Jimin-nek összeszednie magát ....
VOUS LISEZ
Mert örök a szerelem
FanfictionSunHee barátnőjével, HaeYun-nal együtt a Big Hit-nél dolgoznak stylistként. A szülei egy tragédia következtében visszautaztak szülőhazájukba, magára hagyva lányukat, aki képtelen volt itthagyni az országot, a munkahelyét ..... és azt a fiút, akibe t...