69

1.4K 54 5
                                    


- SunHee -

Rengeteg munkánk volt. Készültek az új nagylemez koncepciójához a kosztümök, a fellépő ruhák. A fiúk éjszakánként is gyakoroltak, és nagyon sokszor mi is benn voltunk. Volt, hogy a táncteremben a matracokon aludtak néhány órát, mert már nem volt erejük hazamenni sem. Ha benn maradtunk, Hae-vel mi is odalopóztunk hozzájuk, és a takaró alá bújva ölelő karok közt aludtunk. Reggel aztán minden kezdődött elölről. A comeback MV teaserjei készültek, majd a fotózás, és természetesen a music videók. És természetesen szinte mindenki haja színe változott, így Jiminé is. Hogy milyenre? Valami érdekes szürkére. És most mondjam azt, hogy ez is jól áll neki? Azt hittem, a barna és a fekete az igazi, de belátom, szinte mindegyik jó. A nagy hajtásban megsoványodott, pedig evett mindig, erre odafigyeltem. Mégis a karjai, a lába .... annyira vékonyak lettek, hogy a lányok megirigyelhették volna. Azért a kockái megmaradtak. De a többiek is vékonyodtak, és ezt mindannyian a megfeszített tempónak, a hajtásnak tudtuk be.

Október 1-jén Busanban léptek fel a One Asia Festival-on, ekkor még nem tudtuk mi lesz négy nap múlva. Találkoztunk a szüleivel és Jihyunnal is, de csak nagyon rövid ideig. Aztán október 5-én reggeli közben a híreket néztük a tévében, és mindannyian leblokkoltunk, amit hallottunk. A hajnali órákban Jejú szigetét elérte egy tájfun, ami a reggeli órákra Busanba érve cunamiként tört be a városba. Jimin és JungKook azonnal telefonjuk után kaptak és hívták a szüleiket.

- Aboji, minden rendben van veletek? – kérdezte Jimin remegő hangon. – Eomma? Jihyun? Nincs semmi baj? Mi történt? Mikor?

- Eomoni – vált Kook hangja síróssá – Ugye rendben vagytok?


A tévé mutatott felvételeket, egyszerűen ledöbbentünk a látványtól. Viharos széllökések és heves esőzések kíséretében söpört végig szerdán az ország déli a Chaba tájfun, többen meghaltak és eltűntek, víz alá került Busan és több ipari övezete, számos gyárban leállt a termelés az ítéletidő okozta árvizek miatt. A tájfun szerdára virradóra csapott le Jeju szigetére. A viharban egy ember eltűnt. Sok helyütt megszakadt az áramszolgáltatás, lakóházakban és más épületekben keletkeztek káron. Töröltek 26 repülőjáratot, amelyek az üdülőszigetet kötik össze az ország kontinententális részével és Kínával. Ulsan-ban az egyik autógyár két egységében is felfüggesztették a termelést, mert víz szivárgott be a létesítményekbe. A helyi tévék híradóiban felvételeket mutattak be Ulsan és Busan egyes, elárasztott városrészeiről, félig vízben álló gépkocsikról és épületekről, a part menti házakat verdeső óriási hullámokról. A busani repülőtéren több mind nyolcvan járatot töröltek, nem közlekedik a KTX gyorsvonat sem.

Megrázó képsorok a hömpölygő vízről, némán bámultuk a tévét és nem akartuk elhinni, hogy ez valóban megtörtént. Jimin és Kook is nagyot sóhajtva, megkönnyebbülve tették le a telefont. Jiminhez bújtam és megkérdeztem.

- Minden rendben van?

- Igen, abban a városrészbe szerencsére nem ért el a víz. De a többi ..... - idegesen túrt hajába szabad kezével – Apa azt mondta, szörnyű a látvány, az a gyönyörű tengerpart, ahol januárban jártunk, a part menti házak .... A parthoz közeli utcákban hömpölygött a sáros víz, vitt magával mindent, ami az útjába került.

Kook száját harapdálva és könnyeivel küszködve ült vissza az asztalhoz.

- Kookie, baj van? – kérdezte NamJoon.

- Nem .... nincs ..... Csak ez egyáltalán, annyira megrázó. Eomoni azt mondta, hogy három utcával odébb már víz van.

- De ők jól vannak?

- I-igen.

Magunkba zuhanva ültünk az asztal körül, már senkinek nem volt étvágya. Aztán Nam felrázta a társaságot.

- Srácok, ez borzasztó, de nem szabad, hogy így letörjön benneteket. Tudjátok, hogy sok a dolgunk, mennünk kell. Vagy kérjek szabadnapot?

- Nem, nem, jobb lesz, ha elfoglaljuk magunkat.

És ez így volt jó. Napokon keresztül hajtották magukat, mire észbekaptak, addigra helyreállt a rend a déli országrészben, és Busanban is normalizálódott a helyzet. A víz visszavonult, gőzerővel takarították az utcákat.

Újabb mérföldkő a Bangtan életében, október 10-én megjelent a Wings album. Soha még ennyire nem készültek, ennyire nem izgultak, milyen lesz a fogadtatás. Az album érdekessége, hogy mind a hét tagnak van szóló száma. Ez már nagyon hiányzott, hiszen mindannyian tudnak énekelni, na jó, YoonGi nem annyira, de ő rap-ben van otthon bitang módon. Ugye nem kell mondanom, hogy minden elfogultság nélkül Jimin száma a legjobb. Egyszerűen nem tudok vele betelni, milyen gyönyörűen énekel. Az elmúlt három év alatt rengeteget fejlődött a hangja, annyira egyedi lett. Kookie gyönyörűen énekel, de Jimin .... most bizony odafejlődött hozzá. Nem véletlenül foglalkozott vele ennyit az énektanár.

Az album már megjelenése napján és azóta is nézettségi rekordokat dönt a YouTube-on. Az albumról egyetlen számhoz készült MV, a Blood Sweat and Tears-hez. Az ARMY-k világszerte boncolgatták a dalok szövegét, a már korábban bemutatott teaser videókban nyomokat, utalásokat kerestek, majd a videóban is. A koreo szokás szerint újfent nagyon jó, és Jimin ..... valami őrült szexi benne. De nem csak ő, hanem Kookie és Tae is, no meg HoSeok, na jól van, mindannyian. De Jimin, ahányszor meglátom benne, már elönt a forróság és legszívesebben lerángatnám róla a ruhát. Apropó ruha. Természetesen egy aprócska trükköt megint bedobott, hogy sikítozzanak a lányok a koncerteken. Az egyik jelenetnél a bal válláról mintha csak véletlen lenne, lecsúszik a kabátja, és látni engedi ujjatlan felsőből kivillanó vállát, karját. Ez, nem is tudom. Saját ötlet volt, de annyira tökéletes. Már nem a kockáit villogtatja, elég a karja is. De milyen vékony, lassan már vékonyabb lesz, mint az enyém!

A meglepő és szokatlan jelmezek nem mind tetszettek, de az MV jelmezeihez nem igazán volt beleszólásunk. Ránk csak a tökéletesítés és a kivitelezés hárult. De a fanmeetingeken, a fotózásokon, igyekeztünk olyan pasikat a rajongók elé állítani, hogy elájuljanak. Sikerült is. Persze, hogy Jimin volt a sztár, miért is ne. Ahol csak megjelent a kép, Prince Jiminről beszélt mindenki. Tényleg úgy is nézett ki, mint egy Disney meséből idetévedt herceg. Haja színe is változott, kapott egy hamvas szürkés árnyalatot, de csak színezővel. Nem engedtem ilyen sűrűn festeni a haját, a színező is tökéletes, úgyis egy-két hét múlva változik az egész.

És elérkezett egy gyönyörű nap is, Jimin születésnapja.

Ugye nem erre gondoltatok? Az esemény egyébként sajnos valóban megtörtént, dátum szerint épp ekkor. Picit beleszőttem a valós eseményt .... :)


Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
Mert örök a szerelemTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang