75

1.3K 45 3
                                    


Két óra múlva halkan léptem a szobába, hogy felébresszem. Hae-vel már elkészítettük a reggelit, túl voltunk a kávén, és néhányan már korgó gyomorral szimatoltak az asztal körül. Jimin hason feküdt az ágyon, a takaró derekáig lecsúszva, és az a gyönyörű izmos háta .... aish, az armyk mit nem adnának ezért a látványért! Óvatosan közelítettem felé, és finoman végighúztam ujjaim gerincén. Azonnal megborzongott, tehát már ébren van.

- Jimin, majdnem mindenki az asztalnál ül, most már ideje felkelni.

- Sun, ez valami csodás – mormogott a párnába – Hogy nem kell ébresztőre kelni, és nincs az a rohanás – s közben megfordult. – Talán még álmodtam is.

- És mit álmodtál?

- Valaki olyan érzéki masszázsban részesített, hogy fel sem tudtam ébredni – nevetett, majd felült az ágyban. – Tényleg olyan jó volt, majd ha valóban meghúzódik a hátam, ne felejtsek el neked szólni.

- Szóval nem is volt meghúzódva? – tettettem sértődöttet.

- Kicsim, olyan sokszor emeltelek már fel, gondolod, hogy ez ártana az izmaimnak? Egyébként felfrissített.

- És akkor mi is volt, amitől így elálmosodtál?

- Mondjam vagy mutassam? – húzta össze résnyire szemét egy huncut vigyorgás keretében.

- Este megmutathatod, de most reggeli van.

- Oké, oké, értettem.

A Waikikin eltöltött egy hét valóban pihenés volt, a fiúk teljesen regenerálódtak. Feltöltődtek energiával, ami rájuk is fért az év hátralevő szerepléseihez. Majdnem minden napra fellépés, és a nagy díjátadókon több formációban is szerepelnek.

Ahogy hazaértünk, másnap már elrepültünk Tokyoba egy háromnapos fanmeetingre, majd a MAMA következett Hong Kongban. A netes szavazások semmi jóval nem kecsegtettek, a fiúk nem reménykedtek már semmiben. Egyetlen helyen álltak élen, talán az a díj az övék lehet. Aztán egyik kedvenc színésznőm, Ha JiWon konferálásával elhangzott egy név, mint a HotelsCombined Artist of the Year nyertese, és ez a Bangtan Sonyeondan volt! Jimin a fejét fogta, nem akarta elhinni, hogy ezt a díjat megnyerték, a színpadig is YoonGi támogatta. Először fülig ért a szájuk örömükben, aztán a meghatódottságtól .... NamJoon elszorult torokkal, könnyeivel küszködve mondott köszönetet szeretett ARMY-jainak az egész világon, akik idáig juttatták őket. A BTS az első előadó, aki a MAMA-n daesang-ot – vagy grand prize-t – nyert a Big3 Entertainment előadóin kívül. Ez csak nekik sikerült eddig. És sírtak. Szinte mindannyian. Jin és Kook nagyon, aztán YoonGi, akit HoSeok próbált vigasztalni. Jimin, aki próbálta könnyeit visszatartani, de nem sikerült.

Aztán jött a meglepetés, amikor a Best Dance Performance díj nyertesét hirdették a férfi előadók között

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Aztán jött a meglepetés, amikor a Best Dance Performance díj nyertesét hirdették a férfi előadók között. Hae-vel értetlenül néztünk egymásra, hogy biztos jól hallottuk-e, kit mondtak, de a fiúk sem voltak másképp. Tágra nyílt szemekkel csodálkoztak, mintha valami lehetetlen dolgot mondtak volna. Az is volt, de ők megcsinálták! És az ARMY-k megint megcsinálták! Már nevetve vonultak a színpadra az újabb díjért, és itt már nem sírtak. Persze, hisz the boys don't cry, ugye? Most Hobi vette át a díjat és mondott köszönetet mindenkinek. Olyan büszkék voltunk Hae-vel, hisz a hercegeink álltak a színpadon az este folyamán már másodszor. Igen, általános vélemény az volt, hogy a Bangtan fiúk stílusa az utóbbi időkben olyan, mint a hercegeké. Olyan előkelőek voltak mind a heten, de én persze csak Jimin-t láttam, ahogy fülig érő szájjal mosolyog, és mosolyog egyfolytában.

Aztán a fellépés .... HoSeok és Jimin közös számban léptek fel, kettőjük szóló dala, a Lie és a Boys meet Evil volt összedolgozva, erre készítettek egy koreót. Hatalmas siker volt, mert Jimin bekötött szemmel táncolta ugyanazt, amit HoSeok, és másodpercre pontosak voltak a mozdulataik. Nem véletlenül gyakoroltak éjszakába nyúlóan, hogy tökéletes legyen, mint mindig.

A díjátadó végén gratuláltak a többiek, az EXO-ból Suho és Baekhyun, a GOT7 fiúk mindannyian ott voltak. És még mondják azt, hogy utálják egymást .... Ez csak a rosszindulatú pletyka, hiszen Yugyeom például JungKook-kal igen közeli barátságot ápol, közös programot szoktak szervezni. Nem egyszer voltak már bowlingozni, aztán kajálni mentek. Kook mondta is, hogy idolok között Yugyeom az egyetlen ilyen közeli barátja. Aztán Baekhyun és Tae, Mone és Jackson ők szintén közeli barátságban vannak, de sorolhatnám még tovább is.

A műsor végén az after partyn nem sokáig voltak a fiúk, mert Kook háta meghúzódott, amikor a Blood Sweat & Tears előadása alatt a kötélen lógott. Inkább a szállodában tombolták ki magukat. Kook hátát tapaszok tarkították és fájdalmas arccal ült a kanapén.

- Még most sem akarom elhinni, hogy megnyertünk még egy daesang-ot ebben az évben! – ingatta fejét NamJoon.

- Azt hiszem, megérdemeltük. Keményen dolgoztunk ebben az évben, és beérett a munkánk gyümölcse – felelte YoonGi.

- Igen, keményen dolgoztunk, és jövőre még keményebben fogunk dolgozni, hogy ne okozzunk csalódást a szeretett ARMY-jainknak, akiknek köszönhetjük ezeket a díjakat. Fiúk, én nektek is köszönöm, hogy a nehézségek ellenére ennyit küzdöttetek, és ennyi díjat kaptunk.

- Csoportos öleléééés! – HoSeok már húzta is a többieket egy körbe, és csak nevettek. Boldogok voltak. Jó volt végre így látni őket.

Az éveken át tartó kemény munka bizony végre meghozta gyümölcsét :) És itt kezdődött, a népszerűségük egyre feljebb szárnyal ....


Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Mert örök a szerelemWhere stories live. Discover now