71

1.3K 55 6
                                    

- SunHee -

- Fiúk, tudom, hogy amin most mentek keresztül, nagyon nehéz és megalázó. Ezért PD-nim úgy döntött, hogy a Melon után elutaztok – erre felkapták a fejüket – Ne ijedjetek meg, nem Európába, nem is Amerikába. Egy kicsit közelebb van. Igaz, hogy a VLive szavazáson az ARMY-k kérték ezt nektek ajándékul, de most Bang PD-nim adja nektek. Megérdemlitek. Az a megfeszített munka, amit nyújtottatok folyamatosan, embert próbáló volt. Rátok fér szerintem.

- De hová és pontosan mikor? – érdeklődött NamJoon.

- Ahogy a MMA díjátadó véget ér, már ültök is a repülőre. 28-án kezdődik a japán fanmeeting, tehát addigra visszajöttök. Egy hét. Most ennyi egyelőre.

- És mi az úti célunk? – kíváncsiskodott HoSeok.

- Örülni fogtok, hiszen mindannyian szerettetek volna eljutni ide együtt.

- Hawaii? – kérdezte bizonytalanul Kookie.

- Igen – a fiúk erre végre felvidultak. Örültek, és jó volt így látni őket. – Csak ti mentek, nincs személyzet, nincs kamera. Magatok lesztek.

Erre azért elszomorodtam, mert egy hétig megint külön leszünk. Jimin megfogta kezem és rám nézett. Láttam rajta, ugyanolyan szomorú lett ő is. Sejin észrevette reakciónkat és megvakargatta állát.

- Nos, azért van itt még valami – kíváncsian fordultunk felé, vajon milyen meglepetést tartogat még. – PD-nim úgy döntött, hogy mégsem teljesen egyedül mentek, kaptok kísérőt. Kettőt. – csodálkozva néztek egymásra, nem értettek semmit. Bennem gyúlt egy reménysugár, és izgatottan szorongattam Jimin kezét. – Hogy a kikapcsolódás teljes legyen és ne arról szóljon, hogy állandóan a telefonon vagy a neten lógnak egyesek, és a feltöltődés ne szomorúsággal legyen, ezért a lányok is veletek mennek.

Egymásra néztünk Jiminnel és magához vonva puszit adott arcomra. Láttam a többiek arcán is a megkönnyebbülést, és Hae is vigyorgott Jin oldalán.

- A pontos úti cél Oahu, Waikiki Beach mellett egy közvetlen tengerparti nyaraló, csendesebb, eldugottabb helyen. Magatok lehettek teljesen, nem kell paparazzóktól tartani. De most még hátravan négy nap múlva a Melon. Addig szedjétek össze magatokat és kezdjetek csomagolni! – ezzel távozott.

- Ez most komoly? Tényleg kaptunk egy hetet feladat és kamerák nélkül? – kérdezte HoSeok.

- Ezt egyszerűen nem hiszem el, srácok – rázta fejét NamJoon is.

- Miért? PD-nim is tudja nagyon jól, hogy mi folyik itt ellenünk, és ez egy nagyon szép gesztus volt tőle – szólt YoonGi halálos nyugodtsággal. Csodálkoztam volna, ha ő izgult volna.

- Egyáltalán milyen az időjárás arrafelé most? Remélem nem tél van – érdeklődött Jin.

- Fiúk, 24-28 fok, tehát nagyon jó nyári idő. Gondoljatok bele, vakító napsütés, hófehér homok, átlátszó kék tengervíz – szólaltam és csigáztam az érzékeiket.

- És akkor nem említettük még a háncsszoknyás, csípőjüket rázó lányokat – ábrándozott HoSeok.

- Persze. Más nem is hiányozna még. Egy óra múlva már a neten lennének a képek és onnan nem lenne nyugtunk, de az már nem lenne pihenés – zsörtölődött Nam.

- Hyung, van kedved főzni vacsorát vagy rendeljünk valamit?

- Mennyire vagytok éhesek? – kérdeztem.

- Attól függ, mi lesz a kaja – válaszolt Kook.

- Ha tudtok várni, csinálhatunk Hae-vel pizzát. Mert gondolom egyébként is ezt rendelnétek.

- Talán kibírjuk. Mert a tiétek azért finomabb, mint amit rendelni szoktunk.

- Nem beszélve arról, hogy sokkal több minden van rajta.

- Akkor foglaljátok el magatokat valamivel, és várjatok türelmesen.

- Én maradhatok? – szólt halkan Jin.

- Ne csináld már Jin, ez a te konyhád, mi csak mentesíteni szeretnénk, hogy pihenhess – hajolt hozzá Hae egy puszival.

- De nekem az is pihenés, ha itt vagyok és nézlek. Ígérem nem fogok beleszólni – azzal átfogta derekát és magához vonta.

- Na erre gondoltam. Így aztán sose lesz kész a vacsora. Szerintem menjetek a többiekhez – próbáltam szigorú lenni.

- Akkor nekem is ki kell mennem? – nézett rám bánatos szemekkel Jimin.

- Egy feltétellel. Az első alkalommal, ahogy akadályoztok, mehettek – mondtam feltartott mutatóujjal.

- Akkor most még utoljára egy ölelés .... egy puszi ..... és aztán hyung, meghúzzuk magunkat. – Alig tudtam ellenállni, hogy ne nevessek, de próbáltam szigorú maradni. Hae pukkadozott a nevetéstől Jinnel együtt.

A vacsora után még beszélgettünk egy keveset, de mindenki fáradt volt, így hamar elvonultak aludni. Utolsóként távoztunk mi is, hozzám mentünk át.

- Kicsim, el sem hiszem. Egy hétig elszabadulni és csak mi leszünk ott – húzott magához Jimin.

- Megérdemlitek, de mondjuk akkor is ez egy szép gesztus PD-nim-től. Nem beszélve arról, hogy a Bangtan Sonyeondan csak ti vagytok heten.

- De ti már tiszteletbeli tagok vagytok. Azt hittem, csak mi heten megyünk, le is voltam törve. Nem tudom, hogy bírtam volna ki nélküled egy hétig.

- Úgy, mint én itthon. Nehezen.

- Tudod, hogy akkor alszom jól és akkor pihenek igazán, ha mellettem vagy, ha karjaimban tarthatlak, ha hallom a kis szuszogásod, és érzem, hogy lábad belegabalyodik az én lábam közé.

- Én is csak így tudok aludni, ha a biztonságot nyújtó karjaid közt vagyok, és érzem, amikor leheleted cirógatja nyakamat.

- Úgy, mint most? – és ezzel apró kis puszik érkeztek fülem tövére.

- Igen – és már bele is borzongtam.

- Nem is értem, hogy tudtunk mi aludni régen? Egymás nélkül .... – újabb puszik érték nyakamat, majd simogató kezek indultak felderítésre karomon. Ahol érintett, jóleső borzongás futott végig rajtam, majd kis sóhajok hagyták el számat. – Kicsim, ezektől a hangoktól tudod, hogy teljesen beindulok, annyira jó hallani.

- Nekem meg ez a simogatás, ez a gyengédség, csak így tudok rá reagálni. Nagyon jól tudod, hogy mi az, ami felkelti az érdeklődésem.

- Talán ez? – és mindkét kezét oldalamról hasamra vezette. – Vagy talán ez? – feljebb csúsztatta kezét és óvatosan melleimre helyezte. Már éreztem, hogy elönt a forróság, bizsergett mindenem.

- Jimin ....

Bizony elutazhatnak erre a gyönyörű helyre :)  Hawaii ..... ki ne kívánkozna oda? Mindannyiuk vágya  volt, hogy egyszer eljuthassanak. Különösen így, hogy nincs kamera, nincs személyzet, nincs feladat. Csak ők ....

 Csak ők

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
Mert örök a szerelemOnde histórias criam vida. Descubra agora