• • •A nevem Elisabeth White 17 éves, középiskolás lány vagyok. Florida állam, Orlando városában élek. Az édesapám, Michael, sikeres üzletember, a munkája miatt keveset van itthon, rengeteget utazik. Az édesanyám, Elena, a város polgármester-jelöltje, ebben a hónapban dől el, hogy megválasszák-e. Volt egy nővérem Jessica, és van egy öcsém Bryan. A nővérem az előző évben lett elhunytnak nyilvánítva, de a nyomozás során nem találtak holttestet. Az öcsém egy évvel fiatalabb nálam ezért jól kijövünk egymással.
Mondhatjuk, hogy jó életet élek a nővérem halálát leszámítva. Jó tanuló, szurkoló lány és az iskola újságírója is vagyok egyben, népszerűnek számítok. Viszont egy dolog amiről senki nem tud az egész életemet megpecsételte.
Tizenöt éves koromban volt egy alkalom amikor egyedül voltam otthon. Hallottam, hogy az ajtónál valaki matat. Óvakodva ajtót nyitottam, bár eszembe sem jutott, hogy ki állhat a másik oldalán. Egy magas, kapucnis fiú kapta a kezét a számhoz és a fotelig hurcolt. Megakart erőszakolni. Mikor felfedte az arcát, rögtön tudtam ki ő.
Adam Evans, aki az általános iskolás nagy szerelmem volt. Az akkor aranyos, tapintatos fiú, nem hittem volna, hogy valaha ilyenre képes lenne.
Mielőtt bármit tudott volna tenni a nővérem lépett be a nyitva hagyott ajtón. Egy hatalmas durranást hallottam csak, és annyit éreztem, hogy Adam forró vére folyik végig a karomon.
Aznap minden megváltozott. A nővéremmel megfogadtuk, hogy ezt az estét a sírba visszük, amit ő sajnos túl korán meg is tett.
YOU ARE READING
𝚃𝚒𝚕𝚝𝚘𝚝𝚝 𝚂𝚣𝚎𝚛𝚎𝚕𝚎𝚖 | ✓
Romance" Minden egy szörnyű titokkal kezdődött, és sosem gondoltam volna, hogy idáig jutunk. Idáig, hogy képesek leszünk egymásba szeretni. „ _________________________________ 𝐄𝐥𝐢𝐬𝐚𝐛𝐞𝐭𝐡 𝐖𝐡𝐢𝐭𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐒𝐭𝐞𝐟𝐚𝐧 𝐄𝐯𝐚𝐧𝐬