48.

5.4K 227 9
                                    

𝓑𝓮𝓽𝓽𝔂

- És mi lenne az? - kérdezte Daniel kíváncsian.

- Hisz tudjuk mit tervez Liam..

- Tönkre akarja tenni az életem. - vágott közbe szórakozottan.

- Igen valahogy úgy. Ehhez szüksége van Stefan-rá és rám, mivel nem akarja, hogy ki tudodjon a kis titka.

- Igen. - mondta figyelmesen.

- Én már tudom, ezt a titkot, és tegyük fel hiszek is neked, és segíteni akarok, ami azt jelenti, hogy a te oldaladon állok.

- Köszönöm Elisabeth. - mosolygott rám elégedetten.

- Ne térjünk el a lényegtől.
Liam semmiképp sem tudatja meg, szóval azt kell mutatnunk, hogy eszméletlenül utáljuk egymást. Így azt hiszi, hogy a terve jó irányba halad.

- Igen ez működhet. Hogyan tovább?

- Egyenlőre, az öcsémet és az unokahugodat kell az oldalunkra állítanunk.

- Az nem lesz könnyű.

- Miért?

- Mads mindig is Liam-et szerette jobban, engem túl szigorúnak tart. Az öcséd, meg hát, hogy is mondjam, amit Madelaine akar ő is azt teszi.

- Az öcsém szerelmes, de nem buta, tudja mi a helyes, és tudom, hogy sosem tenné olyat amivel nekem árthat.

- Remélem igazad lesz. - vett egy mély levegőt, közben befordult egy utcába.

- Hova megyünk? - kérdeztem kíváncsian.

- Hozzánk. Mads nálunk van, amikor én mentem, Bryan akkor jött.

- Rendben.

Teljesen fel készültem a tervünkre, és egy percig sem bántam meg, hogy adtam egy utolsó esélyt Dannie-nak. Egyedül nem lennek képes, megvédeni Stefan-t, Liam undorító szándékától.

Meg érkeztünk a házhoz, viszont észrevettem, hogy Daniel-nek valami nagyon nem tetszik, amire hezitálás nélkül rá is kérdeztem.

- Valami baj van?

- Nem is kicsi. Liam itthon van. - mondta idegesen.

- A francba.

- Mit csináljunk? - kérdezte aggodalmasan.

- Van valami, de ahhoz nagyon jól kell színészkedjünk.

- Ne kímélj.

- El játszuk, hogy Bryan-ért jöttem, és ide felé összefutottunk. Mivel utáljuk egymást, neked nem tetszik a felháborodásom. Veszekednünk kell, hogy Liam lássa, hogy tényleg komoly a dolog. Én elhozom az öcsémet és elmondok neki mindent.

- Ez beválhat. Elisabeth te egy zseni vagy. - mondta nagy boldogsággal.

- Vegyél vissza, utállak nem rémlik?! - ütöttem vállba játékosan.

- Jaj, igazad van, el is felejtettem.
Na menjünk.

Az igazat megvallva tetszett ez a színjátékos dolog, és alig vártam, hogy láthassam, Liam önelégült fejét.
Mikor be léptünk a házba, a gondoltnál is nagyobb problémába akadtunk.

- Elisabeth, fejezd be, Bryan akkor jön ide amikor akar. - csapta be maga mögött az ajtót kiabálva Dannie, jól játszva a szerepét.

- Nem érdekel mit mondasz, Daniel, elviszem az öcsémet, ha tetszik, ha nem.

- Mi van veletek? - sétált elő Liam a nappaliból.

- Öcsi, ebbe ne szólj most bele. - szólt Dannie a fiúhoz.

- Bryan-ért jöttem. BRYAN. - kiabáltam fel az emeletre.

- Betty, te vagy az? - jött egy hang a nappali felől.

- Ki van még itt? - kérdezte Daniel, Liam-et.

- Hát..

- Mit keresel itt? - lépett Stefan Liam mellé.

- Stefan? Ezt én kérdezhetném tőled. - vontam fel a szemöldököm.

- Ez nem valami jó. - súgta Dannie.

- Hát nem.

𝚃𝚒𝚕𝚝𝚘𝚝𝚝 𝚂𝚣𝚎𝚛𝚎𝚕𝚎𝚖 | ✓Where stories live. Discover now