1 évvel később
Élet Chicago - ban
Az elmúlt egy év meglehetősen tartalmasnak bizonyult. Megszületett Kaden, ezt követően rövid időn belül már Chicago - ba költöztünk, majd az év végéhez közeledve összeházasodtunk. Elvégeztem az egyetemet, de mivel a tanulmányi éveim alatt történt szinte minden, a diplomámat nem olyan eredménnyel szereztem meg, amilyet elvártam volna magamtól. Mivel dolgozni még nem tudtam, úgy döntöttem egy keveset még csiszolok a tudásomon. Stefan - nak nehezebb dolga volt, mivel Orlando - ban az apja cégénél dolgozhatott, itt viszont ez nem valósulhatott meg. Továbbra is a vállalt tagja szeretett volna lenni, ezért elhatározta, hogy megépíti a saját cégét, ami mindenki tudta, hogy rengeteg munkába, és kitartásba fog kerülni. Stefan céltudatos személyiség, szóval semmi sem tántorította el.
Maga Chicago tényleg elképesztő város. A helyiek többsége, akikkel kezdetlegesen találkoztunk, segítőkész volt velünk szemben, és pár új ismerőst is szereztünk már a költözésünk idején. Nyugodt és csendes környéken találtunk házat, viszonylag közel minden fontos helyiséghez. Tudtam, hogy zavartalan évek várnak itt ránk, de azért néhol - néhol honvágyam is volt. Amikor Kaden már idősödött pár hónapot többet utaztunk el Orlando - ba, mivel az előtt a család jött ide hozzánk.
A szülők
Anya, és apa már teljesen helyre állította a házasságát, és látszik rajtuk, hogy őszintén boldogok. Sokat segítenek nekünk mindenben, akárcsak Stefan szülei. Kiderült, hogy rengeteg időt töltenek együtt, páros elfoglaltságokon is sokszor vesznek részt.
Bryan és Jessica
Jessica észrevehető változásokon ment keresztül, ami időről időre jobb emberré, és felelősségteljes anyává varázsolta. Nem mondom, hogy nem lep meg, de azért büszke vagyok rá. Sokat segít neki a jelenlegi barátja, akivel komolynak tűnnek a dolgok. Anyáékkal is rendezni kezdte a kapcsolatát, bár ők inkább a kis fiú miatt teszik.
Bryan intenzíven éli a fiatalkor minden kis részletét, és elég népszerű lett a saját korosztályában. Örülök, hogy élvezi az életet, és mellette komoly elhatározásai is vannak.
A tesók
Liam, és Daniel - el számára is pörgős volt az év. Liam nem maradt nálunk, elköltözött a barátnőjéhez, akivel azóta kis babát várnak. Örültem, hogy végül Liam is rátalált a boldogságra, és tovább haladt a jó úton. Daniel egy komolyabb cégnél kapott állást, de tovább dolgozott a régészeti boltban is, ahol megismerkedett egy roppant aranyos lánnyal. Ők még nagyon az elején járnak, és nem is szeretnék elsietni a dolgokat, bár az összeköltözés már náluk is megtörtént.
Cecilia és Kristen
Kristen számára sok időbe telt teljesen túl tennie magát a csalódáson, de Cecilia mindvégig mellette volt, ennek hatására sokkal közelebb kerültek egymáshoz, mint korábban. Kristen továbbra sem szerette volna tartani a kapcsolatot az apjával, William viszont másképp gondolkodott, és szívesen megismerte volna a lányát. Cecilia először ellenezte, de rájött, hogy ez már nem az ő döntése, nehéz szívvel Kristen - re hagyta a választás lehetőségét.
Dylan
Bár Dylan - el az utóbbi időben nem törődtünk egymással annyit, mint régen, ugyanúgy számíthattunk egymásra mindenben. Sajnos a költözéssel őt is hátra kellett hagyjam, de szerencsére ez sem volt elég ahhoz, hogy teljesen megszakadjon a kapcsolatunk. Toby - val a mai napig egy párt alkotnak, és nagyon boldoguk együtt, a gond együl az, hogy ők nem olyan könnyen tudják megpecsételni a szerelmüket, mint az emberek többsége, pedig rettentően megérdemelnék, csodás pár.
Stefan barátja, Billy
Mivel mindig is Billy volt, aki próbálta Stefan - t a jobb út felé taszigálni, várható volt, hogy neki is sikerül megkezdni egy feszültség mentes életet. Igaz, hogy számára nem volt senki, Stefan - on kívül, aki biztatta volna, ezért nehezen haladt. Egy pár éve ő is Chicago - ba költözött, de nem nagyon találta meg a helyét. Amint megérkeztünk mi, Stefan felajánlotta neki, hogy dolgozhat vele a cégen, ami nagyon jó hatást gyakorolt a fiúra. Azóta is együtt tervezgetnek, és ahogy kiderült, tényleg baromi jó társak.
Az életem nem is lehetne jobb, így hogy tudom, a családom, és a barátaim mindennapjai is jól alakulnak. Ma már tudom, hogy mindent Stefan - nak köszönhetek, hiába nem jó szándékkal lépett az életembe. Talán, ha akkor nem láttam volna meg a dühös, összetört srácban, a jószívű, odaadó férfit, most minden más lenne. Sosem felejtem el a múltunkat, bármennyire is fájdalmas, annak köszönhetjük a jelenünk, és a jövőnk.
Ha valaki egyszer megkérdezné tőlem, hogy így képzeltem - e el az életemet, valószínűleg nemmel válaszolnék, de magamban tudnám, hogy nem is akarnám másképp elképzelni, mivel számomra így tökéletes az élet.
A tiltott szerelmemmel, Stefan Evans - el.— The End —
YOU ARE READING
𝚃𝚒𝚕𝚝𝚘𝚝𝚝 𝚂𝚣𝚎𝚛𝚎𝚕𝚎𝚖 | ✓
Romance" Minden egy szörnyű titokkal kezdődött, és sosem gondoltam volna, hogy idáig jutunk. Idáig, hogy képesek leszünk egymásba szeretni. „ _________________________________ 𝐄𝐥𝐢𝐬𝐚𝐛𝐞𝐭𝐡 𝐖𝐡𝐢𝐭𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐒𝐭𝐞𝐟𝐚𝐧 𝐄𝐯𝐚𝐧𝐬