28.

7.9K 312 9
                                    

𝓑𝓮𝓽𝓽𝔂

Christina felajánlására tehát maradtam Stefanéknál. Domenic egy pár pohár után elvonult a dolgozó szobájába. Későre járt, de meg sem éreztem az idő múlását, Stefan anyukája nagyon jó társaság volt. Kis kori dolgokat mesélt Stefanról, ami persze neki nem igazán tetszett. Amikor szóba jött Adam láttam rajta, hogy még mindig nehéz róla beszélnie, amit meg is értek.

- Hány óra lehet? - tettem fel a kérdést hosszadalmas beszélgetés után.

- Fél egy. - válaszolt Stefan fáradt hangon.

- Elbeszéltük az időt, ideje lepihenni kicsit. - mondta Christina nevetve. - Vezesd a szobádba Elisabethet, szívem. - mosolygott rám kedvesen.

- Már megyünk is. - pattant fel nagy lendülettel az asztaltól, megragadta a kezem és egyenesen az emelet írányába indult.

- Jó éjszakát. - szóltam vissza Christinának, de Stefan nagyon sietős tempót vett fel.

- Nektek is. - nevetett, majd ő is a szobájába ment, gondolom.

- Remélem anyám kibeszélte magát. - forgatta a szemeit, aztán becsukta magunk mögött az ajtót.

- Most miért mondod ezt? Király történeteket mesélt. - gúnyolodtam, majd a kezem mozgattam össze-vissza, Stefant eljátszva mikor nagyon szerencsétlenül eltörte a kezét.

- Ezt ne csináld. - vágott komoly képet.

- Miért? - kezdtem el rángatni a másik kezem is, mire nem bírta ki, hogy ne nevesse el magát.

- Elisabeth, elég. - lépett elém, a kezeit pedig a derekamra helyezte.

- Különben mit csinálsz? - vontam fel a szemöldököm gúnyosan.

- Semmit. - lépett el tőlem, majd a szoba másik végére lépkedett.

- Haragszol rám? - szökkentgettem mögé, majd átöleltem és kidolgozott hátára hajtottam a fejem.

- Rád? - fordult meg. - Lehetetlen. - mosolyodott el, majd megcsókolt. - Lefürdök, várj itt. - jelentette ki, majd homlokon puszilt és ki is ment a szobából.

Olyan jó érzés, hogy itt van mellettem, olyan jó érzés a tudat, hogy már semmi nincs ami eltudna választani minket. Szeretem őt, hiába tudom a legsötétebb titkát, ez sem rettent el attól, hogy szerelmes legyek a nagy Stefan Evansbe. Viszont ami nem hagyott nyugodni az anya és apa. Én lennék a legboldogabb ember, ha őket is magam mellett tudhatnám, de nem külön, egészben mint eddig. Tudom erre nem nagy esély van, de bízom benne, hogy mégis.

Stefan már húsz perce a fürdőben dekkolt én pedig unatkoztam, mellesleg azt hittem megsülök, egy bundás pulcsiban és hosszú farmerben nem is csoda. Szóval ledobtam magamról az említett darabokat. Igen fehérneműben maradtam. Felfeküdtem hasra fordulva az ágyra, ahol megláttam Stefan mobilját a töltőre téve. Pont odapillantottam, mikor valaki üzenetet küldött neki. Tudom nem a legerkölcsösebb dolog, és nem egy bízó barátnőre vall, de kiváncsi voltam ki írhat neki ilyen késő este.
Elias volt.
Mégis mit akar ilyenkor? Mikor jobban megnéztem mintha az én nevemet láttam volna a sorok közt, ami egyre inkább aggasztott. A kezembe vettem a telefont majd meghallottam az ajtó nyitódását és gyorsan visszatettem az eddigi helyére.

- Ó, wáóóó. - lépett be Stefan az ajtón egy törölközővel a derekára kötve. Tekintete rajtam ragadt és láthatóan zavarba jött.

Nem most látom zavart állapotban először, de basszus most még szexibb.

Omg haladunk
Eliasback:()

𝚃𝚒𝚕𝚝𝚘𝚝𝚝 𝚂𝚣𝚎𝚛𝚎𝚕𝚎𝚖 | ✓Where stories live. Discover now