49.

5.3K 241 14
                                    

𝓑𝓮𝓽𝓽𝔂

Amint megláttam Stefan-t, azon törtem magam, hogy minek van itt. Ilyenkor még a munkában kéne lennie, ehelyett Liam-el ki tudja mit csinál, és mióta. Mi van, ha napok óta dolgozni sem jár rendesen, hanem ezzel a seggfejjel lóg.
Már minél jobban vágytam arra, hogy végleg ki törölhessem Stefan mindennapjaiból, és az életéből.

- Előbb kérdeztem. - vágta rá.

- Az öcsémért jöttem, de úgy látszik, te sem tudod hol a helyed.

- Ezzel mire célzol? - kérdezte Liam ingerülten.

- Ez a szemét a bátyád — mutattam Dannie-ra — Stefan-nak semmi keresni valója nincs itt.

- Mi a szar megy itt? Betty te, hogy kerülsz ide? - közben Bryan jött le az emeletről.

- Megyünk öcsi. Most. - mondtam majd az ajtóhoz indultam.

- Mi? Miért? - kérdezgettet az öcsém értetlenül.

- Csak gyere jó?

- Jó, de el köszönök Mads-től.

- Nem kell, majd este felhívod, vagy mit tudom én. Csak gyere már.

- Jól van. - indult végül ő is, nagy háborodottan.

- Stefan? - fordultam a fiú felé.

- Igen?

- Te nem jössz? - néztem rá kérdőn.

- Egy kicsit később. Fél óra és otthon vagyok ígérem. - magyarázkodott, de láttam rajta, hogy esze ágában sincs el jönni innen.

- Rendben. - vetettem rá egy hamis mosolyt majd kiléptem a házból.

Nem tudom mi a franc van Stefan-nal, de, ha továbbra is Liam közelébe marad félek, teljesen megromlik, és visszaesik oda ahonnan nagy nehezen kiszabadult. Nem akarom, és nem is hagyom, hogy erre sor kerüljön.

- El mondanád esetleg, hogy minek kellett eljöjjek?

- Sétáljunk még egy kicsit. - válaszoltam.

- Szórakozol velem? - állt meg, ki akadva.

- Mond titkoltam én el valaha előled akármit is? - tértem rá a témára.

- Mit akarsz ezzel mondani? - hökkent meg.

- Pontosan jól tudtad, hogy nem Daniel vezette az autót. És azt is tudtad, hogy mindez Liam miatt van. És még sem szóltál egy szót sem.
Kit akartál védeni? A barátnőd, vagy engem?

- Nagyon sajnálom. - szomorodott el, szavaim hallatán.

- Mond el amit tudsz, most van rá lehetőséged, ha tényleg sajnálod.

- Liam szörnyű, Betty. Tényleg iszonyatos. Mads rengeteg dolgot mesélt róla.

- Mint például?

- Van egy nővérük nem tudom tudsz- e róla.

- Tudok, ő már elköltözött nem?

- De. Azt is tudod miért?

- Nem igazán.

- Liam lefeküdt Daniel barátnőjével, és a nővérük látta a történeteket. Amikor elakarta mondani Dannie-nak, Liam megfenyegette, hogy ha elmeri mondani kivágja a nyelvét.

- Hogy mi!? - néztem rá döbbenten.

- Madelaine látta amikor kést fogott rá.

- Ez. Durva. - mondtam még mindig sokkoltan.

- Tudom.

- Azt nem értem, hogy Madelaine, hogy tudja jobban szeretni őt mint Dannie-t? - vontam fel a szemöldököm.

- Nem szereti, csak fél tőle.

- Segíthetek nektek, ha ti is segítetek nekünk.

- Nektek? - csodálkozott a többesszámon.

- Dannie-nak és nekem.

- Úgy tudtam utáljátok egymást. - vonta fel az egyik szemöldökét.

- Utáltam is, amíg ki nem derült, hogy Liam a "rossz fiú". - mondtam szarkasztikusan.

- Amúgy miért hittél neki, mármint Daniel-nek?

- Valamiért biztos voltam benne, hogy Dannie nem ilyen, nem lenne képes ilyet tenni. És igazam lett.

- És, ha nem lett volna?

- Nem tudom öcsi, de hála istennek az lett.

- Daniel jó arc. - mosolygott rám.

- Tudom. - mosolyodtam el én is.

Bryan megkomolyodott. Sejtettem, hogy egy lány mellett ez hamarosan bekövetkezik, és igazából örülök neki.
A legnagyobb örömöt, mégis az okozta, hogy Bryan beleegyezett, hogy segít nekünk, szóval Madelaine is a mi oldalunkon állt.

Még az este folyamán áthívtuk Bry-al, Mads-et és Dannie-t, hogy megbeszéljünk mindent.

Bryan elmondta Madelaine-nek, hogy mit is akarunk elérni, amire a lány elég furcsán reagált.

- Szóval ez a terv? Tönkre tenni Liam-et? - kérdezte zavarodottan.

- Nem éppen, de ja olyasmi. - válaszolt Daniel.

- Elisabeth mondanom kell valamit neked, amit nagyon fontos, hogy tudj. - mondta furcsán.

- Hallgatunk. - mondtam.

- Nem lehetne, hogy te és én beszéljünk csak? - kérdezett újra, félénken.

- A tervünkhöz kapcsolódik? - kérdezte Bryan.

- Igen.

- Akkor nem. - vágta rá Daniel.

- Fontos, hogy a fiúk is tudják, nem titkolozhatunk egymás előtt. - próbáltam kedvesen meg győzni a lányt.

- Rendben.

- Szóval? - mondta Dannie kíváncsian.

- Liam nem Dannie-nak akar bekavarni.

- Hát akkor? - kérdeztem lepődötten.

- Téged akar megszerezni.

𝚃𝚒𝚕𝚝𝚘𝚝𝚝 𝚂𝚣𝚎𝚛𝚎𝚕𝚎𝚖 | ✓Where stories live. Discover now