60.

5.1K 179 23
                                    

𝓑𝓮𝓽𝓽𝔂

Reggel ébredésnél, Stefan karjaiban találtam magam, pontosan úgy ahogy az este elaludtunk. Édesen aludt, és nem akartam felkelteni, de kötelességemnek éreztem, meg nézni a két fiút. Óvatosan kibújtam az ágyból, majd a szembe lévő szobába indultam. Az ajtó félig nyitva volt, amit furcsáltam, de azért bekopogtam. Nem érkezett válasz, ezért benyitottam, bár Dannie nem volt a szobában. Lassan lementem a nappaliba ahol mindketten a kanapén ülve, videó játékon játszottak. Nagyon otthonosan érezték magukat, de a helyzetüket nézve, nem akartam vitába szállni egyikükkel sem.

- Jó reggelt. - fordult hátra mosolyogva Dannie, amikor észre vett.

- Nektek is. - mosolyogtam én is majd neki álltam a reggeli kávém készítéséhez.

- Liam csinált reggelit. - mondta hangosan Daniel, hogy én is meghalljam.

- Hogy mi? - fordultam hátra csodálkozva, mire Liam csak rám mosolygott.

Ekkor észre vettem a ki készített tányérokat Stefan és az én számomra. Rántotta volt, és ahogy elnéztem gusztusosnak tűnt, majd megéreztem az illatát, s egyből neki láttam.

- Vigyázz megmérgeztem. - mondta Liam teljes komolysággal.

- Hm... - nyeltem egy nagyot, a fiúk pedig hangos nevetésbe kezdtek.

Mikor láttam rajtuk, hogy jó kedvűen nevetnek, még ha rajtam is, én is elmosolyodtam. A köztük lévő kapcsolat is jobbnak tűnt, és Liam is máshogy viselkedett, de neki azért nehéz elhinni, hogy megváltozna valaha is. Dannie-t vidámnak látni, sokat jelentett számomra, hisz Dylan mellet rá tekintek még úgy mint őszinte barátomra.

Befejeztem a reggelit, és melléjük ültem, majd küszködve, de vissza tértem az elmúlt napokban történt dologra.

- Mi lesz most? - néztem rájuk felváltva, de ők még a játékba voltak merülve.

- Mármint? - jött a kérdés Liam-től.

- Ezzel az egésszel. Hova ment anyukátok? - kérdeztem ismét, amire már jobban felfigyeltek.

- Kaliforniába, holnap utána megyünk. - mondta Daniel.

- És megpróbáljátok vissza hívni?

- Nem. Ott maradunk vele. - jött a válasz újból Liam-től.

- Mi? De hát itt jártok iskolába, és itt nőttetek fel, és... - próbáltam válaszokat keresni zavarodottan.

- Az iskola megoldható, és az, hogy itt nőttünk fel már nem számít többé. - mondta Dannie lehangoltan.

- De igen is számít Daniel. Nem mehettek el csak úgy. - mondtam kétségbe esetten.

- Miért ne mehetnénk? - nézett rám furcsán Liam.

- Mert.. Mert.. - próbáltam kifejezni magam, de nem találtam a megfelelő szavakat. Annyira magabiztosak voltak, és látszott, hogy semmi sem tarthatja őket vissza.

- Mi ez a kiabálás? - jött le Stefan az emeletről, álmosan, a szemeit törölve.

- Kaliforniába akarnak menni, már holnap.

- Anyánk oda költözött. - mondta Liam.

- Az viszonylag közel van, biztos többször össze futunk majd. - mondta Stefan teljesen természetesen.

- Stefan! - kiabáltam rá.

- Mi rosszat mondtam? - nézett ő is furcsán, mint ahogy az imént Liam.

- Csak engem zavar ez az egész? - kérdeztem felháborodottan.

- Azt hiszem, igen. - mondta Daniel.

- Nem maradhatnak az apjukkal, és nem elég önállóak még, szerinted mi mást tudnánk csinálni? - kérdezte a kávéját szűrcsölve.

- Van egy ötletem. Költözzenek ide. - álltam fel elégedetten.

- Komolyan? - mondták egyszerre hárman döbbenten.

- Igen. Az iskola mellett vállalnának munkát, hogy megérezzék milyen a nagy élet és szép lassan belerázodnának, majd önálló életet kezhetnénenk.

- Betty, ez így túl gyors nem? - nézett rám Dannie kellemetlenül.

- Az nem lenne, ha lelépnétek Kaliforniába? - kérdeztem vissza.

- Nekem nincs ellene kifogásom, egy feltétellel. - mondta Stefan, Liam felé nézve.

- Mi lenne az? - néztem rá mosolyogva, de közben sejtettem mire gondol.

- Liam minimum két lépés távolságot tart Elisabeth-től. - nézett továbbra is az említett fiúra komoly tekintettel.

- Legyen egy lépés. - mosolygott Liam ravaszul, mire mindenki dühösen nézett rá. - Csak vicceltem, hátrébb az agarakkal. - lépkedett hátra ijedten.

- Vicceket mellőzve, - ráztam rá a fejem - Szóval? - tettem fel a nagy kérdést, a két fiú pedig egymásra nézett.

- Rendben, csináljuk. - mondta Daniel miután egymásra bólintottak.

__

Mit gondoltok Betty ötletéről? 🤔

𝚃𝚒𝚕𝚝𝚘𝚝𝚝 𝚂𝚣𝚎𝚛𝚎𝚕𝚎𝚖 | ✓Where stories live. Discover now