11.

11.7K 452 3
                                    

𝓑𝓮𝓽𝓽𝔂

Megbántott. De mégis mit vártam pont tőle? Úgy éreztem tényleg számítok valamit neki, tévedtem. Mivel ő az egyetlen ember, aki elmondhatna bármit is a nővéremről nem fogom semmibe hagyni a dolgot attól, hogy ő ezt tette velem.

- A nővéred volt az első és eddigi legnagyobb szerelmem. Az öcsém Adam, de ezt már te is gondolhattad. A nővéred és az öcsém mondhatni megcsaltak mindkettőnket egymással. Amikor ezt megtudtam az öcsémre úgy tekintettem, mint egy utolsó patkányra. A Jessica iránti erős vonzalom pedig elvakított. Nem tudtam rá haragudni, persze a sok duma is hatással volt rám, amivel etetett. Amikor Adam eltűnt minden megváltozott kettőnk között. Zárkózottabb lett és megkomolyodott. Beleszeretett az öcsémbe ez nem titok, aztán végül egy vén fasszal lépett le. A többit már tudtad eddig is, szóval a lényeg, hogy a nővéred, sem pedig az öcsém nem azok voltak akiknek mutatták magukat.

Szavait hallgatva a szívem szakadt meg. Elhinni sem voltam képes. Megszólalni sem tudtam csak leültem a fal elé és zokogni kezdtem. Leült mellém és átkarolt, ami bármennyire is dühös voltam rá akkor, nagyon jól esett.

Őszinte volt hozzám és én mégsem. Hogy mondhatnám el neki, hogy a nővérem, aki így is megkeserítette az eddigi életét, megölte az öccsét is.
Sok volt egyszerre ez az egész, de ő ott volt mellettem és ezt sosem fogom elfelejteni.

- Köszönöm. - mondtam magam elé bámulva, de a könnyeimtől nem sokat láttam.

- Mégis mit? - kérdezett.

- Hogy itt vagy mellettem. Hogy nem hagytál itt. Miért nem tetted? - fordultam felé.

- Nem tudom. Érzek valamit Betty ami, ha a közeledben vagyok boldoggá tesz. - nézett rám gyönyörű szemeivel.

- Ezt hívják szerelemnek. - mondtam egy apró mosollyal a földre tekintve.

- A nővérednél sosem éreztem ezt.

- Mert nem szeretted Stefan. Csak rajongtál érte. A kettő között pedig hatalmas különbség van. - fordultam újra hozzá és megfogtam jéghideg kezét.

- Nem tudom. Régóta nem éreztem ilyet. Mindig csak a harag dúlt bennem és az utálat.

- Ne hagyd, hogy ezek uralkodjanak feletted. - mondtam.

Nem szólt semmit csak közelebb hajtotta fejét és egy gyengéd csókot lehelt ajkaimra.
Kissé hideg lett és éreztem a kemény fiún is, hogy majd megfagy ezért elindultunk vissza felé.

Elváltunk ő pedig megvárta, hogy belépjek a házunkba.
Bár ne tettem volna..

𝚃𝚒𝚕𝚝𝚘𝚝𝚝 𝚂𝚣𝚎𝚛𝚎𝚕𝚎𝚖 | ✓Where stories live. Discover now