𝓑𝓮𝓽𝓽𝔂
Minden a terv szerint haladt, Liam - el az étteremben ültünk, és vártuk, hogy a pincér kihozza az étlapot.
Sokat nevettünk, az elmúlt pár napban nem éreztem magam ilyen vidámnak, mint most. Liam mindig tudott mondani valamit amin azonnal nevetnem kellett, rajta pedig láttam, hogy örül ennek.
Tudom Liam nehéz eset, de ki nem az? Sosem tudhatom, hogy mikor bízhatok benne 100% - osan, de jelenleg úgy érzem, hogy komolyan gondolja amit elkezdett.Gyorsan eltelt az idő, de még nem akartunk haza menni. Én Stefan miatt, Liam pedig nem akarta Ashley - t nálunk találni. Stefan nem keresett, még Ashley üzenete után sem magyarázkodott. Néha megfordult bennem, hogy mi van, ha mégsem a lány írta hanem ő. Nem akartam ezekkel a gondolatokkal elrontani a kedvem, sem Liam - ét.
- Menjünk motorozni. - állt elő Liam egy újabb ötlettel, mikor visszatértünk az erdőbe.
- Ilyenkor? - kaptam fel a fejem.
- Miért ne? - mosolygott lelkesen.
- Haza kéne mennünk. - húztam a szám kellemetlenül.
- Biztos?
- Félek, hogy mi vár otthon. - ültem a padra, lehangoltan.
- Hé, - ült le mellém amint észlelte a hangulat változásom - nincs miért félj, Stefan szeret téged, és tudja, hogy ha eltaszít magától azzal élete legnagyobb hibáját követi el. Elisabeth te kívül, és belül is gyönyörű vagy. - mondta egy olyan hanggal, amit még sosem hallottam tőle.
Áradt belőle a komolyság, és a kedvesség.
Talán egy hatalmas hülyeséget indítok el azzal, hogy ilyen közel engedem magamhoz, a lelkemhez, de erre volt szükségem akkor abban a pillanatban.- Köszönöm. - néztem fel rá mosolyogva, megelégedve szavaival. Hol a motor? - lendületesen felálltam, majd az említett járműt kezdtem keresni.
- Na gyere. - elégedetten a karomért nyúlt, és már rántott is a motorhoz.
Ahogy a városban kezdtünk száguldozni, egy nyugtató, és kikapcsoló érzés töltött el. Tudtam hogyha haza megyünk, minden eddigi jó egy szempillantás alatt megsemmisül. Mivel többnyire ezen kezdett kattogni az agyam, márcsak arra tudtam, gondolni, hogy jobb lenne minél előbb túl esni rajta, így megkértem Liam - et, hogy menjünk vissza az autómért, aztán menjünk haza.
Mire haza értünk, be sötétedett, de a házból egy lámpát sem láttam égni. Ahhoz még korán lett volna, hogy Dannie és Stefan egyaránt le feküdt volna aludni, ezért furcsáltam a helyzetet.
A nappaliban lepakoltam, majd azonnal a szobánkba vettem az irányt. Ahogy közeledtem, nevetést és NŐI hangot hallottam. Egy pillanatra lepörgött előttem minden. Hogy Stefan megcsal. Már nem szeret. Tönkre tettem mindent.
Még mielőtt beléptem volna a szoba ajtaján keserves sírásra fakadtam, és a fal mellett összerogytam. Nem akartam, nem tudtam volna szembe nézni azzal amit bent találtam volna. A szívem az apróbbnál is apróbb darabokra tört. Csak sírtam és sírtam, majd az ajtó nyitódására figyeltem fel. A könnyeim közt nem láttam semmit, csak Stefan hangját hallottam, ahogy kétségbe esetten faggat. Nem tudtam megszólalni, csak néztem rá, miután a szemeim kitisztultak.
Mi lett velünk?
YOU ARE READING
𝚃𝚒𝚕𝚝𝚘𝚝𝚝 𝚂𝚣𝚎𝚛𝚎𝚕𝚎𝚖 | ✓
Romance" Minden egy szörnyű titokkal kezdődött, és sosem gondoltam volna, hogy idáig jutunk. Idáig, hogy képesek leszünk egymásba szeretni. „ _________________________________ 𝐄𝐥𝐢𝐬𝐚𝐛𝐞𝐭𝐡 𝐖𝐡𝐢𝐭𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐒𝐭𝐞𝐟𝐚𝐧 𝐄𝐯𝐚𝐧𝐬