66.

3.6K 132 8
                                    

𝚂𝚝𝚎𝚏𝚊𝚗

🔞

Pár órával korábban

Fájt, hogy így kellett Bettyvel viselkedjek. Talán most az ellenkezőjét mutattam, de nála jobban senkit sem szeretek. Ashley - t sajnálom, és tulajdonképpen kissé féltékeny is vagyok, tudom, hogy Liam azért szakított vele, hogy újra próbálkozhasson Elisabeth - nél. Ashley nem akkora áldozat, mint ahogy mutatja. Tudom, hogy engem akar, és nem is fél kimutatni ezt, de Betty ezt sosem tudhatja meg.

Aggódtam, de nem voltam benne biztos, hogy jó ötlet lenne üzenetekkel halmozni őt.
Egy alkalommal mikor Ashley - t egyedül hagytam a mobilommal egy percre, majd vissza értem a lány zavarodott volt, láttam rajta, hogy valamit rejteget, valami miatt nagyon tart. Megnéztem a telefonom, és Elisabeth abban a pillanatban küldött egy üzenetet, de nem értettem. Azt írta : Szép próbálkozás volt Ashley, ennyi erővel a te számodról is írhattál volna.

Ekkor már tudatosult bennem, hogy Ashley küldött valamit Betty - nek majd kitörölte, azt gondolva, hogy a barátnőm nem fog rá reagálni.
Iszonyatosan dühös lettem, és ezt ő is látta rajtam. Könyörgött, hogy ne küldjem el, de nekem ez kevés volt. Nem egyszer, nem egy ember próbált minket szét választani, de senki sem járt sikerrel, ahogy ő sem fog.
Elértem, hogy eltűnjön a házamból és idegességemben Betty keresésére indultam. Nem jártam sikerrel, próbáltam hívni, de kikapcsolta a mobilját, vagy csak kinyomott.

Mikor feladtam a keresést, szomorúan haza mentem, vettem egy meleg zuhanyt, és felhívtam anyát. Jó ideje nem beszéltünk már, de most nem éreztem mást alkalmasnak. Mégis csak ő az anyám, nála jobban senki nem tudhatja mit érzek, a nélkül hogy megszólalnék.

Elmeséltem neki mindent, ő pedig figyelmesen hallgatott, tanácsokat adott. Néha néha sikerült megnevettetnie is ami nagyon jól esett.
Körülbelül egy órája beszélhettünk már, amikor a folyosóról hangos sírást hallottam. Éreztem, és tudtam is, hogy Betty az, letettem anyát, majd azonnal kirohantam a szobából. Ott ült a fal előtt, én pedig nagyon megrémültem. Elé guggoltam, és próbáltam szóra bírni, de ő csak nézett és sírt megállás nélkül.

- Elisabeth kérlek szólalj meg. - simítottam meg nyugtatásképp selymes haját.

- Itt van? - szólalt meg végre szipogva.

- Ki szerelmem? - töröltem le a könnycseppeit.

- Ashley. - a lány neve kimondta után ismét sírva fagadt.

- Nincs itt! Honnan veszel ekkora hülyeséget? - húztam magamhoz és szorosan átöleltem.

- Hallottam a hangját, nevettetek. - mormogta.

- Anyával beszéltem telefonon. Ashley - t már rég elküldtem innen. - magyarázkodtam, mire lélegzet vételén megnyugvást hallottam.

- Tényleg? - nézett fel rám, a könnytől csillogó, gyönyörű nagy szemeivel.

- Igen kincsem. Miután megláttam, hogy írt neked valamit. - adtam egy puszit a homlokára.

- Annyira szeretlek. - nézett hosszasan a szemembe. Olyan gyönyörű. A legszebb nő az életemben. Az én egyetlen, és örök életre szóló szerelmem.

Csak ölelni akartam, apró puszikat lehelni homlokára, meg csókolni, érezni, hogy szeret. Csak őt akartam, akarom, és mindigis őt fogom akarni.

Lassan felálltunk, és elvonultunk a szobába. Bezártam mögöttem az ajtót, hogy véletlenül se zavarjon minket senki. Azt akartam éreztetni vele, hogy nekem ő a legfontosabb.

Megcsókoltam, először finoman, hogy teljesen nyugodt legyen, majd egyre szenvedélyesebben, és forróban. A karjait összekulcsolta a nyakam mögött, és ujjaival a hajamba turt. Tudtam, hogyha így folytatjuk nem bírok le állni, de ki lenne képes ellenállni egy ilyen tökéletes nőnek?

A karjaimba vettem, majd lassan az ágyra fektettem mindezt szüntelen csókolózás közben. Szerettem amikor én kerülök felülre, mivel ilyenkor a teste minden részletét végig vizsgálhatom. Az ajkaink elváltak, az arcától kezdve a nyakán, a mellein keresztül, egészen a finom puha lábáig, minden kis pontját csókokkal leptem. Neki sem kellett több, magabiztosan vissza rántott, így a tekintetünk ismét találkozott. Hevesen megcsókolt, közben levette minden ruhaneműmet. Közben pozíciót cseréltünk, és a felső testemet kezdte csókolgatni, mivel tudta, hogy mit ér el azzal. A derekához nyúltam, majd lerántottam róla a felsőt, majd ezt követően a többi ruhát is.

Nem bírtam már várni, minden előjáték nélkül, az eredeti helyzetbe helyeztem, és megkezdtem, mire ő felszísszentett, majd felnyögések hagyták el gyönyörű ajkát, és a hátamba eresztette a körmeit jelezve, hogy élvezi.

Életemben sok nővel feküdtem már le, de bassza meg, ez a lány teljesen más. Akárhányszor szex - elünk újra, és újra szerelembe esek. Nem véletlenül egészítjük ki egymást ilyen jól. Az enyém a teste, a lelke, a szíve, mindene! Soha nem hagynám, hogy egy másik férfi hozzá érjen csak egy ujjal is.

Hosszú szeretkezés után, mindketten élvezettel feküdtünk egymás mellett. Csak néztem őt és csodáltam, ahogy mosolygott a szemeivel.
A szerelmem iránta határtalan. Az én Elisabeth - em.

______________________________________________
Kis kimaradás után két részt hoztam nektek pótlás ként, be vallom most kapott el igazán az ihlet a folytatáshoz. Remélem tetszenek a részek, a mostani kicsit romisra sikerült meg hát khm.. 😄💕

𝚃𝚒𝚕𝚝𝚘𝚝𝚝 𝚂𝚣𝚎𝚛𝚎𝚕𝚎𝚖 | ✓Where stories live. Discover now