Betty
Daniel segített Dylan megkeresésében, de nem nagyon jártunk sikerrel. Hívtam a telefonját, üzenetet hagytam neki, de ki volt kapcsolva.
- El kéne kezdj bulizni. - mosolygott rám Daniel a fejét rázva.
- Senkit nem ismerek, egyedül meg cikis. - vágtam kínos fejet.
- Ezen segíthetek, bemutatlak pár embernek. - indult el "buliközpontba".
Egy kisebb csoporthoz vezett akik elkülönülve ültek a konyha pulton vagy éppen támasztották azt.
- Nocsak ki talált vissza közénk. - mondta az egyik fiú.
- Ő ki? - mért fel az egyik lány majd kedvesen rám mosolygott.
- Elisabeth vagyok. - válaszoltam kérdésére.
- Sziaaaaaaaaaa Elisaaaaaaabeth! - kiáltott fel a másik lány majd rám borult.
- Hé, hé Serena nem így üdvözöljük az újakat. - tolta le rólam Daniel.
- Kicsit sokat ivott. - mondta a másik lány, majd visszahúzta a pulthoz.
- Szóval igen ő Serena, nem ilyen lány amúgy biztos kedvelni fogod.
- Én pedig Marcus vagyok. - nyújtotta hirtelen a kezét a sötét bőrű fiú, széles mosollyal az arcán.
- Örülök. - fogtam vele kezet zavartan.
- Marcus ne légy ennyire átlátszó. - forgatta a szemeit a másik lány. -
Örülök, hogy van még egy lány a csapatba, Diana vagyok. - mosolygott rám.- Marcus csak üdvözölte talán féltékeny vagy Diana? - vonta fel az egyik szemöldökét az ismeretlen maradt fiú.
- Kuss Richard. - vettet rá egy afféle "halott vagy" tekintet Diana.
- Jól van srácok ameddig lenyomjátok a harcot mi még teszünk egy kört Betty-vel. - mondta Daniel majd megfogta a kezem és maga után húzott.
- Jó fejek a barátaid. - kiabáltam a fülébe, aztán elnevettem magam.
- Azok. - forgatta a szemeit és ő is nevetett.
Felmentünk újra az emeletre, és nem is gondoltam volna, hogy most végre itt találom Dylan-t. De nem egyedül volt. Egy vele magas, izmosabb, tipikus 'fuck boy' srác közeledett felé, de nem jó indulatból, mögötte pedig több fiú sorakozott fel.
Rettentő gyorsan történtek a dolgok és már csak azt láttam, hogy a fiú meglöki Dylan-t majd behúz neki egyet.
Azonnal Dylan elé ugrottam, Daniel pedig nagy erővel visszarántotta a fiút.- Mit csinálsz? - kiabált rá a fiúra, közben az ingje gallérját szorongatta.
- Ne szólj bele. - húzta el a vállát a fiú majd idegesen nekem indult. - Állj el innen. - kiabált rám majd megszorította a kezem.
- Miért mi lesz? Megütsz? - szóltam vissza dühösen.
- Ez nálam nem válik be. - hajolt iszonyat közel, a kezem pedig egyre erősebben szorította.
- És amit én adok, szerinted beválik? - hallatszott egy másik hang a lépcsőtől, mire mind oda néztünk.
Stefan volt az.
egyre izgibb úgy érzem
(a borító meg csak a titokzatos fuck boy-unk)
YOU ARE READING
𝚃𝚒𝚕𝚝𝚘𝚝𝚝 𝚂𝚣𝚎𝚛𝚎𝚕𝚎𝚖 | ✓
Romance" Minden egy szörnyű titokkal kezdődött, és sosem gondoltam volna, hogy idáig jutunk. Idáig, hogy képesek leszünk egymásba szeretni. „ _________________________________ 𝐄𝐥𝐢𝐬𝐚𝐛𝐞𝐭𝐡 𝐖𝐡𝐢𝐭𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐒𝐭𝐞𝐟𝐚𝐧 𝐄𝐯𝐚𝐧𝐬