39.

6.2K 248 7
                                    

𝓑𝓮𝓽𝓽𝔂

Szóval eljött az idő, hogy Stefan ismét feltárjon nekem valamit a múltjából. Már elhittem, hogy az eddigiek után már nem tud meglepni, de mégis sikerült neki.

Hazaértünk, én türelmesen leültem a nappaliba, várva a mondanivalóját, ő viszont nem sürgette a dolgot és kávét kezdett főzni meg még egyéb dolgokat.

- Te nagyon nem akarod nekem elmondani ezt az egészet, nincs igazam? - tettem fel a kérdést kissé türelmetlenül már.

- Öhm, valójában igazad van. - szűrcsölt bele a kávéába, a konyha pultnak dőlve.

- Stefan, megígérted. - emlékeztettem, hogy végre belekezdjen.

- Miért vagy ennyire kiváncsi rájuk? - fordította át a témát.

- Nem is tudom. Az egyikük megütötte a barátom, a másikuk pedig felettébb jó arc volt velem. És az a szitu, hogy te ismered őket. - érveltem határozottan.

- Jólvan igazad van. - letette a kávéját és mellém ült.

- Akkor elmondod végre? - néztem rá kérdően.

- A lényeg, hogy Daniel és Liam, Adam osztálytársai voltak. Daniel a legjobb barátjának nevezte magát, Liam pedig a kezdetektől utálta az öcsémet. Mikor Adam eltűnt elmentem a házukhoz, azt hittem Daniel tudhat valamit. A fiú teljesen be volt drogozva és ki fordult magából. Megütöttem, mert tiszteletlen volt, az öccse pedig hősködni akart és rám támadt én, pedig nem hagytam magam. Leültettek kilenc hónapra. Ennyi. - vont vállat majd eldölt mellettem.

- De hát Daniel be volt drogozva nem? Hogy-hogy a rendőrök azt nem vették észre? - kérdeztem hitetlenül.

- A szüleik gazdagok. - válaszolt, nyugodt hangnemben, mintha természetes lett volna.

- És? - húztam össze a szemöldököm.

- Betty, tehettem volna akármit, akkor is én ültem volna, ha ellenkezek lehet nem kilenc hónapot hanem akár egy évet is. - mondta unott hangon.

- Ez akkor is igazságtalan. - háborodtam fel.

- Kincsem az volt. De már mindegy, hagyjuk ezt az egészet. - ült fel majd egy puszit nyomott a homlokomra. - Le fürdők, addig kérdezd meg Dylan-t, hogy van. - mondta majd el is indult a mosdóba.

Valóban érdekelt mi van Dylan-el, de amit Stefan mondott jobban bosszantott. Ahhoz képest, hogy Dylan milyen aranyos, jó fej srácnak mutatja magát nála is stimmel a "Nem minden az, aminek látszik" kifejezés.
Elhatároztam valamit, ami elsőnek jó ötletnek is tűnt. Később rájöttem, hogy nem szabadna megtennem, mivel Stefan ezer százalék, hogy megölne érte.

De már mindegy volt, ott álltam Daniel-ék háza előtt, készen arra, hogy megmondja a magamét annak a seggfejnek.

𝚃𝚒𝚕𝚝𝚘𝚝𝚝 𝚂𝚣𝚎𝚛𝚎𝚕𝚎𝚖 | ✓Where stories live. Discover now