Stefan
Annyira gyerekes még. A nővére ennyi idősen már rég azon töprengett minden percben, hogy mikor teheti szét a lábait előttem. Látszik rajta, hogy tisztességes, és jól nevelt, az öcsém ízlése meglepő, nem gondoltam volna, hogy ilyen csajt szed össze magának.
Lehet, hogy ez az esti látogatásom túl lépett néhány határon, de azért jól szórakoztam.
Nem szoktam hozzá, hogy reggelente korán kelek és egy ilyen szar helyre sietek amihez kurvára semmi hangulatom. De az a hátra lévő egy év gyorsan elszalad majd. Az iskolához érve Betty meleg haverjával és annak a pasijával futottam össze.
Nem tudom, hogy tud így élni, mintha a saját farkát dugdosná magának, kiakasztó.A nap első felében sehol sem láttam a lányt, furcsa tegnap este még semmi baja nem volt. Lehet miattam nem jön. Az viszont szar, mert én meg miatta jövök és szenvedek napi nyolc órát, amit őrült kocsikázással is eltölthetnék.
Ráadásul ezek a kis ribancok is idegesítőek, hogy folyamatosan utánam koslatnak, de hát a jóképűség ezzel jár.Végre végeztem és indultam is az autómhoz mikor valaki a nevemet kiabálta. Billy Stevenson volt, az egyetlen olyan ember akiben mindig is megbízhatok és igaz barátomnak nevezhetem.
Úgy volt, hogy ma az egyik bárba megyünk, tudjátok a szokásos piázás, a táncosok nézegetése, de valamiért ma nagyon nem volt ehhez kedvem.
Haza akartam menni, lefeküdni az ágyba és kiheverni ezt a rohadt unalmas napot.Tehát most először visszautasítottatam ezt a szinte már rutinos dolgot. Billy meg is lepődött rajtam, és hát én is magamon az egyszer fix.
Hazaértem és leparkoltam ahol szoktam a szomszéd néni háza előtt. Az a szipirtyó mindig basztatott kamasz koromban, most egy kicsit én játszok az idegeivel.Az ajtónk előtt egy nőt láttam, ahogy csak áll ott és bámul a házunkra. Ha nem tudtam volna, hogy Betty az még rá is startoltam volna egy gyors menetért.
Nem számítottam rá, hogy majd ő fog megjelenni a házam előtt ezért mit sem sejtve behívtam, majd a szobámba vezettem.Bezártam az ajtót magam mögött mert nem szeretem, ha menekülni akarnak a kicsit piszkosabb dolgok elől. De ami igazán megdöbbentett, hogy a felsője hever a lábam előtt ő pedig ott áll egy melltartóban.
Tetszett a látvány, és talán mégsem olyan gyerekes, de ez nekem túl gyanús.
YOU ARE READING
𝚃𝚒𝚕𝚝𝚘𝚝𝚝 𝚂𝚣𝚎𝚛𝚎𝚕𝚎𝚖 | ✓
Romance" Minden egy szörnyű titokkal kezdődött, és sosem gondoltam volna, hogy idáig jutunk. Idáig, hogy képesek leszünk egymásba szeretni. „ _________________________________ 𝐄𝐥𝐢𝐬𝐚𝐛𝐞𝐭𝐡 𝐖𝐡𝐢𝐭𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐒𝐭𝐞𝐟𝐚𝐧 𝐄𝐯𝐚𝐧𝐬