Az első óra keddenként mindig laza. Mindenki alszik vagy épp egymásnak írogat a telefonon vagy papír fecniken. Már a tanár úr is hozzá van szokva, ezért ő is tesz az egészre.
Mikor megszólal a csengő a többség megsem hallja, és ül tovább a "tanórán".
Dylan mindig az aktuális terem előtt vár ahol órám van és a szüneteket együtt töltjük. Dylan tíz éve a legjobb barátom, elválaszthatatlanok vagyunk. Mivel ő homoszexuális senkiben sem fordul meg az a kérdés, hogy mi egy pár vagyunk-e vagy sem.A szekrényemhez sétáltunk ahol nagy meglepetésemre egy csapat fiú állt. Persze nem azok a tipikus jó fiúk akik a matek feladatokat beszélték meg, természetesen az ellentétük. Pont olyanok amilyennek Adamet láttam két évvel ezelőtt. Sőt mintha tényleg őt láttam volna. Az egyik fiú kiköpött olyan volt, mint ő.
Dús fekete haj, kidolgozott felső test, feszülős ruhák, csokoládé barna bőrszín, és azok a zöldes kék szemek, felejthetetlenek, ha egyszer megakad bennük a tekinteted.
De mégsem ő volt. Ez a fiú rosszabb, az arcán látható, hogy mennyire nem érdekli semmi és nem is érti, hogy mit keres itt, az iskolában. Szerintem ez a szó, hogy iskola neki teljesen ismeretlen.
Heves nézelődésemet Dylan pasija, Toby megjelenése szakította félbe. Valami dolguk volt ezért elvitte Dylant engem pedig egyedül hagytak. Kicsit tartottam oda menni a szekrényemhez, amit azok a srácok vettek körül, de aztán belegondoltam, hogy mégis ki a szart érdekel.
Odajutottam és elrendeztem a dolgaim. A szemem sarkából láttam, hogy az Adam hasonmás nagyon engem néz. Persze nem csak nézett, közeledni kezdett felém. Nem az volt az első gondolatom, hogy én távolodjak. Kíváncsi voltam mit akar kihozni ebből.
A gondolataim egyszer már rossz felé vezettek most sem történt másképp. Odahajolt hozzám és a fülembe súgott.
Az egész testem beleremegett. Az a szörnyű este óta még senkit sem engedtem magamhoz ilyen közel."Gyere a lány wcbe, ha becsöngettek arra a szaros órára"
Idézve a szavait, amit egy kacsintással és széles, ravasz mosollyal kísért. Sosem bírtam az ilyen, kemény rossz fiúkat akik a jó lányokat akarják megrontani.
Kihagytam ezt a wcés cuccot, mert én túl jó lány vagyok.
YOU ARE READING
𝚃𝚒𝚕𝚝𝚘𝚝𝚝 𝚂𝚣𝚎𝚛𝚎𝚕𝚎𝚖 | ✓
Romance" Minden egy szörnyű titokkal kezdődött, és sosem gondoltam volna, hogy idáig jutunk. Idáig, hogy képesek leszünk egymásba szeretni. „ _________________________________ 𝐄𝐥𝐢𝐬𝐚𝐛𝐞𝐭𝐡 𝐖𝐡𝐢𝐭𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐒𝐭𝐞𝐟𝐚𝐧 𝐄𝐯𝐚𝐧𝐬