Február 14.
Ez a nap mindenkinek valami mást jelent, de lényegében ugyanazt. Valentin nap a szerelem ünnepe, viszont mióta Stefan - nal egy párt alkotunk, nekem minden együtt töltött nap Valentin napnak bizonyul.Mikor reggel felkeltem nem éreztem semmi különlegeset, csak szimplán annyit, hogy egy újabb nap van. Stefan az eddig eltelt időben mindig bebizonyította, hogy mennyire szeret és ehhez nem kellettek különleges események. Valamiért sejtettem, hogy készülni fog mára, ezért én is vettem neki valami apróságot, aminek tudtam, hogy százszázélokosan örülni fog.
Szokásos munkanap, szóval Stefan dolgozni ment.
Az egész napom szabad volt, illetve elkisértem Dylan - t vásárolni, aki szintén a szerelem ünnepe miatt vett ajándékot. Remek ötlete támadt és én is alakalmaztan ezt.
Szerintem nem csak a fiú szerepe ilyenkor ajándékozni, mindenből kihozni a maximumnál is többet, hanem mi lányok is tehetünk ezt azt.
Miután haza értem nem sok időm maradt, de sikerült szolidan, mégis hangulatosan feldíszítenem a házat. Ez alatt igazából a nappalit, a szobánkat és az oda vezető utat értem.
A tesók voltak olyan édesek, hogy ezt a napot nekünk adták és nem jöttek haza, azt mondták meglátogatják az anyukájukat és együtt töltik ezt a napot, ahogy említettem nem mindenkinek jelenti ugyanazt a Valentin nap és véleményem szerint ez egy aranyos gesztus tőlük.A szobában voltam, amikor hallottam, hogy nyitódik az ajtó. Gyorsan leszaladtam és hatalmas mosollyal az arcomon álltam a nappali közepén.
Stefan belépett, körül nézett és azzal a boldog döbbenettel akadt meg rajtam a tekintete.
Kezében egy hatalmas rózsa csokor díszelget. Nem, nem vörös, hanem fehér rózsákkal. Átlagosan a férfiak ezt adják a párjuknak, de nekem mégis többet jelentett mint egy szép csokor. A fehér rózsa a nagymamámra emlékeztet és talán ez az egyetlen amit hozzá köthetek, Stefan pedig pontosan jól tudja ezt.Oda rohantam hozzá és egy szenvedélyes csókkal köszöntem meg neki.
Bármi történt velünk eddig, tudom, hogy Stefan a legjobb dolog ami velem történhetett. Ő nem csak csupán a szerelmem, hanem a lelki társam és a legjobb barátom is.- Szeretlek. - mondta hirtelen, ami még boldogabbá tette azt a pillanatot.
- Én is, eszméletlenül. - mosolyogtam rá.
- Gyönyörű amit csináltál. - nézett körbe újra.
- A legjobb rész fent van. Főzni nem volt időm, de ha nagyon éhes vagy szívesen csinálok neked valamit. - kaptam a fejemhez, amikor rájöttem, hogy a legfontosabbat kifelejtettem.
- Ne butáskodj, szerinted ilyen szép látvány mellett érdekelne a hasam mit kíván? Persze plusz ez a díszítés is. - mosolygott és homlokon puszilt.
Amikor ezt mondta, mint egy kósza tini, elvörösödtem. Valamilyen formában mindig megdícsér, de mégis ezen a napon különlegesebbnek érzem ezeket a dicséreteket.
Felvezettem a szobába, ahol tényleg kitettem magáért és ő értékelte is ezt. Leültünk az ágyra, mert azt mondta van még valami amit nem adott oda nekem és én is így voltam ezzel.
- Szerintem ez ránk fér. - nyújtott a kezembe egy wellness lapját.
- Szent Isten, ezt a helyet nézegettük nem rég. De hisz ez méreg drága Stefan. - vizsgáltam át a lapot izgatottan.
- Tudom, hogy már akkor oda voltál ezért a helyért amikor a neten néztük. Megérdemeljük, főként megérdemled. És persze ez az egy hét külön mindentől szerintem nagyon jól jönne. - mondta jókedvűen.
- Egy hét, csak te és én ezen a gyönyörű helyen, maga lesz az álom. Köszönöm. - ugrottam a nyakába és próbáltam minden örömömet átadni.
- Az a tiéd. - váltam el tőle és az éjjeli szekrényen lévő kis dobozra mutattam.
- Miért érzem azt, hogy ami benne van nagyon boldoggá fog tenni? - nézett rám megtörhetetlen mosollyal én pedig csak vállat vontam.
Magához vette a dobozt és a lehető leglassabban nyitotta ki, de arra nem számított, hogy én is húzni szerettem volna az idegeit, ezért több dobozt tettem bele.
Már az utolsó doboznál tartott, aminek türelmetlenül kapta le a fedelét.
Mikor meglátta a tartalmát szabályosan lefagyott én pedig csak mosolyogva figyeltem.- Ez-ez komoly? - nézett fel rám, továbbra se hitte el amit lát.
- Igen, teljesen. - simogattam meg az arcát és éreztem, ahogy egy kicsordult könnycsepp folyik végig az arcán.
- Köszönöm, köszönöm, köszönöm. Ez ajándék, ez az az ajándék amelyhez nincs fogható. - rántott magához és szorosan átölelt, majd csókolgatott végül nevetve sírta el magát.
Boldog Valentin Napot kívánok minden olvasómnak! ❤️
Többen sejthetitek, de szerintetek mi lehet a dobozban? 🤔🤷🏻♀️
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝚃𝚒𝚕𝚝𝚘𝚝𝚝 𝚂𝚣𝚎𝚛𝚎𝚕𝚎𝚖 | ✓
Romance" Minden egy szörnyű titokkal kezdődött, és sosem gondoltam volna, hogy idáig jutunk. Idáig, hogy képesek leszünk egymásba szeretni. „ _________________________________ 𝐄𝐥𝐢𝐬𝐚𝐛𝐞𝐭𝐡 𝐖𝐡𝐢𝐭𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐒𝐭𝐞𝐟𝐚𝐧 𝐄𝐯𝐚𝐧𝐬