54.

5K 189 13
                                    

𝓑𝓮𝓽𝓽𝔂

Mikor reggel felébredtem, nyugodt voltam. Stefan mellettem feküdt, aludt még, én pedig nem tudtam róla le venni a szemem. Édes volt. Akaratom ellenére apró mosoly terült el az arcomon, ami csak terjed, és terjedt. Boldognak éreztem magam.

- Meddig akarsz bámulni? - szólalt meg hirtelen, amire nagyon megijedtem.

- Miért nem szóltál, hogy fent vagy? - vágtam hozzá dühösen a párnát.

- Mert tetszett, ahogy néztél rám. - félre tolta a párnát majd magához húzott.

- Hülyén nézhettem ki. - puffogtam még mindig.

- Éppen ellenkezőleg. - mosolygott és a hajamba puszilt.

- Mit kérsz reggelire? - egy kis idő múlva félbe szakította a kellemes pillanatot.

- Basszus, késésbe vagyok! - néztem a mellettem lévő órára, majd felpattantam és gyorsan öltözni kezdtem.

- Miért nem tudsz itthon maradni? - mondta dünnyögve fején a takaróval.

- Mert az, hogy te itthon vagy nem azt jelenti, hogy nekem is szabad. - mondtam közben lehúztam a fejéről a takarót.

- De én szeretném. - biggyeztette le az ajkát.

- Én is, de nem lehet. Majd délután el megyünk valahova. - mondtam boldogan majd megcsókoltam.

Nem igazán akart elengedni, tudjátok ez a ragaszkodás téma ment egy darabig aztán végül bele törődött, hogy muszáj mennem.

Az ajtónk előtt egy váratlan személy ácsorgott, ismétlem száz százalékban váratlan. Liam támaszkodott a kis piros mocijához, majd mikor kiléptem az ajtón elfordította a fejét, mintha eddig nem azt figyelte mikor jövök már ki.

- Nem kéne a házamhoz járj. - mondtam majd lazán elsétáltam mellette.

- Gondoltam gyorsan túl akarsz esni a közlendőmön. - hallottam, hogy elindult utánam.

- És mi van, ha nem érdekel? - mondtam még mindig "leszarom" stílusban.

- Azt kétlem. - állta el az utam, és neki dőlt a motoronak szokásához híven.

- Oké, mond mit akarsz még? - hagytam rá a dolgot.

- Téged. - vette be a ravasz mosolyát, ami egyszerre volt sexy és vissza taszító is.

- Liam, látom nem érted. Vége a kis játékaidnak, jobb lenne, ha túl tennéd magad ezen az egészen. - mosolyogtam majd kikerültem...volna.

- Tudom, hogy az agyadra megyek, de értékelhetnéd, hogy ezt mind érted teszem. - még neki állt feljebb. Nem semmi csávó.

- Eddig csak bántottál, ezt nem értem teszed, hanem magadért.

- Sajnálom. - próbált egy kevés kamu megbánást mutatni.

- Mehetnénk? Eléggé késésben vagyunk.

- Velem szeretnél menni? - csillantak fel a szemei.

Na basszus, ezt nem teljesen gondoltam át.

- Nem, de az utamban állsz. - forgattam a szemeim.

- Aha, szerintem is. - mosolygott győzedelmesen. - Igen mehetünk. - hangsúlyozta az utolsó kijelentését.

Út közben nem igazán szóltunk egymáshoz, nekem nem is lett volna mondanivalóm számára, viszont ő mindig felszólalt valami hülyeséggel.
Az iskolához érve jöttem rá, hogy mi lesz, ha meglátnak Liam-el. Valahogy próbáltam le rázni, de nagyon kitartó volt, mint általában mindig. Három lány állt az iskola kapuja előtt, és Liam látszólag ismerte őket, vagy inkább mondjuk úgy, volt már velük dolga. A lányok suttogni kezdtek és mosolyogni, viszont mikor észleltek, hogy én is ott vagyok, komorak lettek. Pont erre volt szükségem, hogy valószínűleg az iskola pletykafészkei szúrjanak ki ezzel a seggfejjel. Liam egyáltalán nem zavartatta magát, sőt élvezte is.
Ő lerakta a motorját, addig én kihasználva a helyzetet be siettem a suliba.

Az első óra után Daniel-t kerestem, de csak a gonosz testvérbe volt szerencsém belebotlani, aki mellesleg az imént említett három csajszival volt. Nem igazán érdekelt, de Liam ezt nem hagyhatta, és gondoltam, hogy valami számomra kellemetlent fog csinálni. Mikor közelebb érték hozzám, Liam magára hagyta a három lányt majd hozzám lépett. Túl közel, annyira, hogy hallottam a lélegzet vételét. Bizar volt, főleg, hogy Stefan-nal is ugyanígy kezdődött köztünk minden. Annyi különbséggel, hogy most gondolkodás nélkül hátráltam. Pontosan jól tudtam, hogy mit akar, és ő is látta ezt rajtam.

- Liam menj tovább. Ez irtó ciki. - suttogtam, hogy csak ő hallja.

- Nem vagyok rá képes. - mondta zavarodottan.

- Dehogynem, tudod arra van a lábad.

- Nem arra nem vagyok képes. Nem tudlak megcsókolni, úgy érzem, hogy nem lehet. - mondta még mindig nem értve, hogy mi történik.

- Akkor csak menj tovább végre.

Körbe nézett, és úgy tett ahogy mondtam, tulajdonképpen elviharzott. Furcsa volt ez az egész szitu, igaz hogy nem csókolt meg, de így is totál kellemetlen helyzetbe hozott. Mindenki engem bámult, közben én csak egy dologra tudtam gondolni, még pedig, hogy mi történik ezzel a sráccal.

Egy kis ki maradással itt az új rész drágáim ! Remélem tetszik, a következő nagyon durva lesz készüljetek😏❤️
Addig is egy rövid kérdés:
Mi a véleményetek Liam viselkedéséről, és a Betty-vel lévő  kapcsolatukról?

𝚃𝚒𝚕𝚝𝚘𝚝𝚝 𝚂𝚣𝚎𝚛𝚎𝚕𝚎𝚖 | ✓Where stories live. Discover now