𝓑𝓮𝓽𝓽𝔂
A szobában feküdtem, Stefan-t várva aki ismét később jött mint szokott. Lementem az emeletről és bekapcsoltam valamit a Netflix-en. Talán egy negyed óra elteltével az ajtó nyitódására lettem figyelmes.
- Megjöttem. - lépett be Stefan a házba, látszólag letört volt.
- Már vártalak. - kikapcsoltam a tévét és odamentem hozzá, hogy egy üdvözlő puszit adhassak.
- Sejtettem. - erőltetett egy apró mosolyt az arcára.
- Valami baj van? - néztem rá aggódóan.
- Nem tudom. - lépett el tőlem majd a hűtőhöz sétált.
- Csináltam chilit. - mutattam az edényre. - De mi az, hogy nem tudod? - tértem vissza a témára.
- Csak... Hagyjuk Betty, fáradt vagyok. - újból elindult de elé álltam.
- Stefan, kérlek. Százszor láttalak fáradtan, de egyszer sem voltál ilyen. - megsimítottam az arcát.
- Igazad van, sajnálom, de most tényleg pihennem kell. - homlokon puszilt majd az emeletre ment.
Furcsa volt ez a helyzet, úgy éreztem, hogy Stefan valamit eltitkol előlem. Nem akartam feszegetni, de akkor sem hagyhattam ennyiben az egészet.
Másnap reggel
Mikor felkeltem legnagyobb meglepetésemre Stefan mellettem volt. Egyszer sem hagyta ki eddig a munkát, ezért egyre jobban aggasztott, hogy mi van vele.
Nem akartam felkelteni ezért óvatosan lementem reggelit csinálni.
- Jó reggelt. - jött le a lépcsőn nem sokkal utánam.
- Jó reggelt, lassan kész vagyok.
- Szuper! - mondta a legnagyobb vidámsággal.
- Hogy- hogy itthon vagy? - kérdeztem.
- Szünetet tartunk ma. - motyogta, közben a telefonját bújta.
- Megkérdezhetem Domenicet is erről? - tettem elé a tányért majd mellé ültem.
- Mi van? - nézett fel értetlenül.
- Stefan, nagyon furcsa voltál tegnap, ha történt valami mond el. - mondtam törődően.
- Szívem csak fáradt voltam, ennyi. De ha, annyira ragaszkodsz hozzá megkérdezheted apámat is. - mondta nyugodtan.
- Jó, megértem. - mosolyogtam.
- Ennek örülök. - harapott bele a pirítósba. - Tényleg, megkaptad már a levelet? - fordult újra felém.
- Igen, sikerült. - mondtam boldogan.
- Elisabeth, ez csodálatos. Gratulálok! - pattant fel, majd felkapott és pici puszikkal lepte el az arcom.
- Igen az. - mosolyogtam, mikor letett. - Este lesz egy úgymond üdvözlő buli féleség. Dylan-el megyünk, őt is felvették. - folytattam.
YOU ARE READING
𝚃𝚒𝚕𝚝𝚘𝚝𝚝 𝚂𝚣𝚎𝚛𝚎𝚕𝚎𝚖 | ✓
Romance" Minden egy szörnyű titokkal kezdődött, és sosem gondoltam volna, hogy idáig jutunk. Idáig, hogy képesek leszünk egymásba szeretni. „ _________________________________ 𝐄𝐥𝐢𝐬𝐚𝐛𝐞𝐭𝐡 𝐖𝐡𝐢𝐭𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐒𝐭𝐞𝐟𝐚𝐧 𝐄𝐯𝐚𝐧𝐬