2.

21K 688 21
                                    

Stefan Evans

Tudtam, hogy jó helyen keresgélek és meg is találtam. Nem gondoltam volna, hogy a ribancnak ilyen szép és aranyos húgocskája van, ha nem tudnám meg sem mondanám, hogy testvérek, olyanok mint ég és föld. Nagyon sajnálom, hogy Jessica a nővére volt. Az a ribanc mindig jónak akart tűnni mégis ő terelt mindenkit a rossz útra, de sose gondolta volna senki róla.
Jessica a barátnőm volt, ő volt nekem akkor az első amit ki is használt és magáévá tett sok ideig. Minden balhéban ott volt velem, sőt legtöbbször ő is csinálta őket. Nem volt ő sosem az, akinek hitték. Pontosan jól tudtam, hogy rossz és ezért is vonzott ennyire. Tisztában voltam vele, hogy hozzá foghatót nem találok.
De amikor félre kúrt az öcsémmel úgy, hogy tudta mi van Adam és a húga közt, az iránta való rajongásom elillant.
Játszotta továbbra is a fejét, hogy ő csak engem szeret, neki én vagyok a mindene, én meg még be is dőltem neki egy darabig.
Amikor az öcsém két éve eltűnt minden erőmmel azon voltam, hogy megtaláljam. Jessica akkor sem volt mellettem. Elhanyagolt, szart rá, hogy mégis mi a fasz van velem.
Megérdemelte a halálát. Mindenkit átvert, aki csak körülötte volt, mindenkit aki valamennyire is bízott benne.

Amióta eltűnt az öcsém és valószínűleg meg is halt, a szüleim az ő keresésére szentelik minden idejüket. Én ebbe belefáradtam egy idő után. Senki sem foglalkozott velem, nem fogták a kezem amikor kurvára padlón voltam és igen, valószínű azért tartok itt ahol tartok. De már nem érdekel semmi. Azt fogom tenni amit tennem kell. És ehhez Bettyre van szükségem.

Amikor megjelent a szekrénynél láttam a szemeiben, hogy Adamet látja bennem, amikor a fülébe súgtam, tudtam, hogy Adamet érzi maga mellett. Nem jött ki a wcre én pedig végig vártam az egész órát. A takarító picsa is hülyének nézett, de annyira nem érdekelt. Aki csak egy kicsit is ismer, vagy tudja, hogy egyáltalán ki is vagyok az azzal is tisztában van, hogy amit mindennél jobban utálok az a várakozás. És ez a lány megváratott. Ugyan úgy, mint a nővére tette.

Kicsengettek legalábbis gondolom az a fülbaszó hang annak a jele akart lenni. Kilépett egy teremből felmérve az egész folyosót hátha ott vagyok-e még. Tudtam, hogy fél, hogy tart tőlem mert iszonyatosan hasonlítok Adam-re, akarom mondani Adam rám.

Kiment az iskolából én pedig lassan utána indultam. Az ilyen lányok nem járnak haza egyedül vagyis legtöbbször nem szóval sejtettem, hogy megvár valakit, viszont amikor kiértem már hűlt helye volt.
Még jó, hogy tudom merre lakik mivel nem is olyan messze tőlem.
Igazából a mi házunkkal szemben, tehát a szomszédom.

𝚃𝚒𝚕𝚝𝚘𝚝𝚝 𝚂𝚣𝚎𝚛𝚎𝚕𝚎𝚖 | ✓Where stories live. Discover now