14.

11K 417 9
                                    

𝓑𝓮𝓽𝓽𝔂

A kapitányságra vittek minket. Kihallgattak mindkettőnket egymás után, mivel a nővérem holttestét a kis házban találták meg ahol mellesleg amikor mi jártunk nem volt. Valaki az ott jártunk után tette oda Jessica testét.

Csak az én ujjlenyomataimat találták meg, ezért könnyű volt kimagyarázzam és el is mehettünk. Tudom nem valami erkölcsös dolog hazudni arról, hogy mindketten ott jártunk, de semmiképp nem akartam, hogy Stefan újabb gondokba keveredjen, amikor most próbál jó útra térni és tudom, hogy nem késő hozzá.

Haza mentünk, de anyáék nem úgy fogadták őt, ahogy én azt gondoltam.

- Honnan tudtál ennyit a lányunkról, Stefan? Vagy nem így hívnak? - kérdezte anya mikor beléptünk az ajtón.

- A barátnőm volt, Mrs. White. - válaszolta.

- A levelet olvasva eléggé megbántott téged, nem igaz? Talán nem voltak olyan gondolatok benned, hogy ezért véget vess az életenek?

Amikor a második kérdés elhalatta a száját nagyon dühös lettem. Az anyám még mindig abban a hitben van, hogy Jessica egy angyal volt és minden tette szent.
Szó nélkül hátat fordítottam a szüleimnek és kimentem a házból, Stefan pedig követett.
Hallottam, hogy az anyám biztosan valami negatívat szól utánam de nem érdekelt.

- Menjünk hozzám. - hirtelen elém lépett majd megfogta a kezem és el is indultunk.

- Ne haragudj az anyám miatt, mindig túl reagálja a dolgokat. - kezdtem el beszélni, mivel a köztünk lévő csend kissé zavaróvá vált.

- Jogos volt az édesanyád kiakadása. Én is így reagáltam volna. - mondta nyugodt hangon majd elindult az emeletre.

Furcsa volt a viselkedése, ahogy a történtekről beszélt. Utána indultam de a szobájába érve nem találtam. Nem tudtam mit akar és kezdtek aggasztóvá válni a történések.
Egy pillanatban már csak egy meleg kezet éreztem hátulról, a pólóm alá bújtatva, ahogy a derekamat fogja. Az ajkai a nyakamhoz érve gyengéden csókolták az említett testrészem, majd hirtelen mélyen és erősen beleharapott én pedig nem fojtottam el a fájdalmamat.
Erőteljesen szisszentettem egyet ami hatására Stefan magához fordított és hevesen kezdte falni az ajkaim.
Az ujjaimmal a hajába túrtam ő pedig lassan a karjaiba vett. Az ágyhoz ment ahova óvatosan letett.

Kissé feltétem, mert tudtam, hogy ha már idáig eljutottunk oda is elfogunk, nekem pedig ez lenne az első alkalom. Hiába próbáltam elengedni magam, de nem ment, befeszültem és ezt egy kis idő után ő is észrevette.
Elemelkedett majd a homlokomra adott egy puszit, aztán a fülembe súgott:

"Bízz bennem."

𝚃𝚒𝚕𝚝𝚘𝚝𝚝 𝚂𝚣𝚎𝚛𝚎𝚕𝚎𝚖 | ✓Where stories live. Discover now