Stefan
Éreztem a szapora légzésén, hogy nem áll készen még arra, hogy megtörténjen kettőnk közt.
Nem vagyok türelmes és főleg ilyen téren nem, általában amit akarok azt egyből megszerzem. De rá bármennyit képes lennék várni.
Vele akarok lenni a nap 24 órájában, csókolni, ölelni és ezek által boldognak lenni.Egyszerűen mellé feküdtem és összekulcsoltam az ujjainkat, mire ő rám mosolygott. Ez a tiszta mosoly nekem ekkor a világot jelentette.
- Mi legyen most? - kérdezte majd az egyik kezét az arcomra helyezte.
- Ez az egész dolog felkavaró, Jessica holtteste, a szüleid kételkedése velem kapcsolatba. - mondtam.
- Igen tényleg az. - mondta. - De velünk Stefan, kettőnkkel mi legyen most? - folytatta, majd megsimította az arcom puha kezével.
- Én szeretlek téged, minden egyes nap egyre és egyre jobban. Melletted érzem, hogy jobb ember vagyok, hogy én is lehetek valaki minden szörnyű tettem ellenére.
Veled akarok lenni, hogy segítsek túllendülni minden nehéz napon. - válaszoltam komolyan.- Szeretlek. - mondta majd megcsókolt én pedig folytattam.
Későre járt és láttam rajta, hogy lassan elnyomja az álom, ezért bekapcsoltam valami dög unalmas filmet, majd betakartam magunkat. Ő egyből hozzám bújt a fejét a mellkasomra helyezte, szerintem egy perc sem telt el de már hallottam, ahogy békésen szuszog. Nem akartam, hogy ez a pillanat valaha is elmúljon.
Sosem gondoltam, hogy az igaz szerelem ilyen szép és felemelő tud lenni.Boldog vagyok, hogy valaki szívből szeret, de annak még inkább örülök, hogy újra szívből szerethetek és nem is akárkit!
YOU ARE READING
𝚃𝚒𝚕𝚝𝚘𝚝𝚝 𝚂𝚣𝚎𝚛𝚎𝚕𝚎𝚖 | ✓
Romance" Minden egy szörnyű titokkal kezdődött, és sosem gondoltam volna, hogy idáig jutunk. Idáig, hogy képesek leszünk egymásba szeretni. „ _________________________________ 𝐄𝐥𝐢𝐬𝐚𝐛𝐞𝐭𝐡 𝐖𝐡𝐢𝐭𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐒𝐭𝐞𝐟𝐚𝐧 𝐄𝐯𝐚𝐧𝐬