ꜱᴢɪᴀꜱᴢᴛᴏᴋ, ꜱᴢᴇʀᴇᴛɴéᴍ ᴍᴇɢᴋöꜱᴢöɴɴɪ ᴀᴢ 500+ ᴏʟᴠᴀꜱáꜱᴛ ɴᴀɢʏᴏɴ ᴊóᴋ ᴠᴀɢʏᴛᴏᴋ! ᴘᴜꜱᴢɪ 💕
𝓑𝓮𝓽𝓽𝔂
Olvasni kezdünk és ami azt jelenti engem eléggé megleptek a nővérem sorai:
sᴛᴇғᴀɴ, sᴀᴊɴáʟᴏᴍ ᴀᴍɪᴛ ᴠᴇʟᴇᴅ ᴛᴇᴛᴛᴇᴍ. ᴀᴍɪᴠé ᴛᴇᴛᴛᴇʟᴇᴋ. sᴀᴊɴáʟᴏᴍ, ʜᴏɢʏ ᴄsᴇʀʙᴇɴ ʜᴀɢʏᴛᴀʟᴀᴋ és, ʜᴏɢʏ ᴇɢʏ ʜᴀᴛᴀʟᴍᴀs ʙᴀʀᴏᴍsáɢᴏᴛ ᴛᴇᴛᴛᴇᴍ ᴀᴢ öᴄséᴅᴅᴇʟ. sᴢᴇʀᴇᴛᴛᴇʟᴇᴋ, ᴅᴇ ɴᴇᴋᴇᴍ ᴋᴀʟᴀɴᴅʀᴀ ᴠᴏʟᴛ sᴢüᴋséɢᴇᴍ és, ᴇᴢéʀᴛ áʟʟᴛᴀᴍ ᴛᴏᴠáʙʙ ᴛőʟᴇᴅ ᴇɢʏ ɪᴅősᴇʙʙ ғéʀғɪᴠᴇʟ. ᴋösᴢöɴöᴍ, ʜᴏɢʏ ᴍᴇʟʟᴇᴛᴛᴇᴍ ᴠᴏʟᴛáʟ ᴀ ɴᴇʜéᴢ ɪᴅőᴋʙᴇɴ ɪs. Éɢ ᴠᴇʟᴇᴅ! ᴊᴇssɪᴄᴀ
2007.2.18Amit eddig hittem a nővéremről ezzel a levéllel leíródott. Elsem hittem amit írt, hogy egy idősebb férfivel lelépett? Mégis mennyivel idősebbel? Mi van, ha az a férfi tehet a nővérem haláláról? És mit csináltak Stefan öccsével?
Végre kezdtem azt hinni, hogy próbál megnyílni előttem és végre nem a nagyképű stílusát ismerhetem csak meg, erre ilyen alapvető dolgokról nem szól semmit.
Én hülye meg azt gondolom, hogy még kijöhetünk egymással a későbbiekben.- Stefan mi ez az egész? - húztam el a kezéből a papírt.
- Nem akarok beszélni, menjünk vissza és menj haza. - mondta majd indult az ajtó felé.
- Nem, elmondod végre, hogy mi az Isten ez! - emeltem fel a hangom és a keze után nyúltam.
- Ne erősködj Elisabeth, mondtam már. - szorította meg a karom.
Dühös voltam, hogy ennyire nem veszi észre, hogy nekem számít, ami arra a papírra van írva. Egész életemben a nővérem példáját akartam követni, de most minden megváltozott. Hazudott nekem folyamatosan, és az egyetlen ember aki választ adhatna nekem, nem képes rá. Viszont megértem. Én hoztam ide, és én kerestem meg ezt a papírt annak ellenére, hogy ő látni sem akarta.
Kirántottam a karom az övéből és dühösen kimentem a házból.Egész úton egymáshoz sem szóltunk, a csend már megőrjített és a köztünk lévő feszültség pedig fokozta ezt. Mikor haza értünk egyből az ajtónk felé vettem az irányt, őt pedig semmibe sem vettem. Aztán nyugodt hangon a nevemet mondta. Nem akartam visszamenni hozzá és eljátszani, hogy minden szuper nem számítanak a történtek, ahogy a papír sem. Megálltam és csak megfordultam, ő már ott állt velem szemben. Mellesleg irtó közel.
- Ígérem, hogy holnap mindent elmondok csak értsd meg, hogy nekem is nehéz. Nem szoktam megtörni, de most annak a határán állok. - mondta, majd vett egy nagy levegőt és megharapta az alsó ajkát.
- Miért kéne higyjek neked? - kérdeztem elmélyülve szemeiben.
- Remélem ez elég indok. - mondta majd már csak annyit éreztem, hogy puha ajkai az enyémhez érnek.
Megrémültem, de mégis gondolkodás nélkül visszacsókoltam. Érezte, hogy engedek a kísértésnek és hevesebben kezdett csókolni.
Csodás volt, de mégsem értettem. Miért csinálta ezt?
YOU ARE READING
𝚃𝚒𝚕𝚝𝚘𝚝𝚝 𝚂𝚣𝚎𝚛𝚎𝚕𝚎𝚖 | ✓
Romance" Minden egy szörnyű titokkal kezdődött, és sosem gondoltam volna, hogy idáig jutunk. Idáig, hogy képesek leszünk egymásba szeretni. „ _________________________________ 𝐄𝐥𝐢𝐬𝐚𝐛𝐞𝐭𝐡 𝐖𝐡𝐢𝐭𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐒𝐭𝐞𝐟𝐚𝐧 𝐄𝐯𝐚𝐧𝐬