𝓑𝓮𝓽𝓽𝔂
Tehát igen, befejeződött a fiúk be költözése, ami egy héttel ez előtt történt. Mivel nem kellett sok cuccot áthozni, itt szekrényekre és ágyakra gondolok, egy nap alatt sikerült is teljesen elhelyezkedniük nálunk. Közösen munkát kerestünk Dannie-éknak, amely szintént gyorsan sikerült, és szerdán már munkába is állhattak. Liam ragaszkodott, az elitebb, és jobban megfizetett munkáért, ezért Stefan elintézte, hogy vele dolgozhasson a cégnél, kisegítőként. Daniel nem messze az egyetemtől talált egy neki való munkát, mindig is szeretett írni, és történeteket olvasni, főleg misztikus dolgokról, ezért egy régészeti boltban vállalt állást.
A hét nagyrészt az efféle feladatokkal ment el, ezért Liam kitalálta, hogy kikapcsolódás képpen rendezzünk egy kisebb bulit, aminek időpontját szombatra tűztük ki. Mivel Liam híres a party-k téren, ezért a kisebb buli alatt azt kell érteni, hogy az emberek épp hogy elférnek a házba.Liam nem okozott csalódást, mi pedig nem is számítottunk másra, amikor tömegesen érkeztek hozzánk a húsz és harminc év között álló emberek.
Elég vegyes volt a társaság, személy szerint nekem a csapat talán fele elég unszimpatikus volt, de hát pár pohár lecsúszta után nem igazán zavart a jelenlétük. A buli eleinte teljesen jól haladt, bár furcsáltam, hogy ez ilyen egyszerű lenne. Kerestem azt a bizonyos csavart amivel Liam mindannyiunk számára hatalmas meglepetést tud okozni.
Persze nem csak ezen törtem a fejem egész idő alatt, egy pár aranyos lánnyal is megismerkedtem, akik ki derült, hogy Daniel ex barátnői. Jó persze nem mind a négy lány, azért Dannie nem ekkora kaszanova, bár engem ezzel az információval is sokkolt.
Mivel egy ideje senki nem látta Liam-et gyanakodni kezdtem, és úgy tartottam jónak, ha megkeresem.
Arra jutottam, hogy még csak bent sincs a házban ami aggasztani kezdett. Ő találta ki, ezt a buli témát, majd a semmiből felszívódik, ez azért elég logikátlan lenne, ha nem Liam-ről lenne szó.
Tudattam Stefan-al is az észre vételem, de ő már nem tudott épp ésszel gondolkodni, csoda, hogy egyáltalán válaszolni tudott arra amit mondtam neki.Nem akartam magán akcióba kezdeni, főleg nem úgy, hogy nekem tényleg semmi felé kapcsolatot nem kéne Liam-el létesítenem, de egyszerűen nem hagyott nyugodni a dolog. Kimentem a ház elé, majd hívni kezdtem a fiút, aki pár csengés után fel is vette.
- Hol vagy? - emeltem fel a hangom.
- Jaj ne haragudj, hogy egyedül hagytalak, de elkellett jöjjek a barátnőmért. - jött a válasz ami hatására teljesen ledöbbentem, igazából az utolsó szó hallatán.
- Barátnőd? Liam te szívtál? - kezdtem el vele kiabálni, mivel nem hittem egy szavát se.
- Ne légy ilyen negatív, lassan ott vagyunk, és bemutatom, szióka. - mondta majd azzal a lendülettel rám nyomta a telefont.
Kíváncsi lettem, hogy vajon tényleg igazat mond vagy ismét csak nagyzolt valamit. A ház előtt vártam őt és a "barátnőjét".
Kevesebb mint tíz perc telt el amikor Liam kocsija hajtott a feljáróra, majd kiszállt ő, és utána ajtót nyitott a másik oldalon.
Valóban egy lány szállt ki az autóból, mellesleg egy elég csinos, és jó vágású lány. Szép hosszú platina szőke haján, és világos bőrén csak úgy káprázott az utcai lámpa fénye. Mikor meg látott azonnal mosolyogni kezdett, majd Liam irányítás nélkül hozzám lépett.- Szia, te biztosan Elisabeth vagy, Liam maci lakó társa. Ashley vagyok, örülök hogy megismerhetlek. - ölelt át szorosan, én pedig örültem, ha levegőhöz jutottam. Liam maci? Mi a franc?
- Részemről a szerencse, gyertek be. - mondtam mikor végre elengedett, és gyorsan befelé vettem az irányt.
Annyi mindent kérdeztem volna Liam-től, de mégsem akartam a barátnője közelében kifaggatni, szóval amikor egy pillanatra nem figyelt Ashley, elrántottam Liam-et, és az udvarra vonszoltam.
- Normális vagy? - háborodott fel.
- És te? Miért nem szólalt eddig semmit erről a lányról? - kezdtem bele.
- Kellett volna? Úgy tudom te még csak köszönni se köszönhetnél nekem. - forgatta a szemeit, célozva Stefan két lépés távolságos szabályára.
- De mivel egy házban élünk, azért szólhattál volna, vagy akkor akartál amikor már ő is itt lakna? - vontam fel a szemöldököm, mire kinevetett.
- Jól van főnök, mit szeretnél tudni?
- Mióta vagytok együtt? - kérdeztem egyből a legalapvetőbb kérdést.
- Lassan egy hónapja. - mondta mire kuncogni kezdtem amit nem nézett jó szemmel.
- Hogy ismerted meg? - tettem fel a következő kérdést.
- Az apja Stefan apjával dolgozik. - mondta mire kikerekedtek a szemeim.
- Tényleg? És te, hogy találtál rá?
- Bent volt egyik nap az irodában, asszem többet nem kell mondjak. - vetett fel egy ravasz mosolyt, amiből mindent levágtam.
- És most nagy a szerelem?
- Részemről igen. Ő olyan más, mint a többi lányok. - beszélt teljes komolysággal.
- Azt észre vettem Liam maci. - gunyolodtam rajta.
- Nevess csak, nekem tetszik ez a név. - mondta magabiztosan.
- Nekem is mackó. - folytattam, mire egy fancsali pofát vágott, és ott hagyott.
Utána mentem, majd együtt megkerestük a többieket, bár mikor Stefan-al és Ashley macival találtuk szembe magunkat amint épp egymással beszélnek, meglepődtünk mindketten.
- De jó, hogy itt vagytok. - vett észre Ashely minket. - milyen szuper, hogy te és Stefan együtt vagytok, így négyes randikat is csinálhatunk, igaz macikám? - fordult Liam felé aki csak bólogatni tudott.
- Ti ismeritek egymást? - kérdeztem Stefan-ra nézve.
- Igen, az apám és az apja nagyon jóba vannak, és munka társak is. Régen együtt jártunk, de az már a múlté, gyerekek voltunk. - magyarázta mosolyogva Stefan a pia hatására.
Liam-el egymásra néztünk, és hát igen, a tekintetünk mindent elárult. Asszem megtaláltam a csavart.
YOU ARE READING
𝚃𝚒𝚕𝚝𝚘𝚝𝚝 𝚂𝚣𝚎𝚛𝚎𝚕𝚎𝚖 | ✓
Romance" Minden egy szörnyű titokkal kezdődött, és sosem gondoltam volna, hogy idáig jutunk. Idáig, hogy képesek leszünk egymásba szeretni. „ _________________________________ 𝐄𝐥𝐢𝐬𝐚𝐛𝐞𝐭𝐡 𝐖𝐡𝐢𝐭𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐒𝐭𝐞𝐟𝐚𝐧 𝐄𝐯𝐚𝐧𝐬