𝓑𝓮𝓽𝓽𝔂
Péntek. Eljött a tárgyalás napja, és mind tartottunk tőle, hogy mi fog bent történni.
Mikor Stefan nevét mondták, a szívem zakatolni kezdett, a gyomrom pedig görcsbe rándult. Magam előtt láttam, ahogy elszakítják tőlem, és vissza küldik arra a szörnyű helyre. Ilyen félelmem még sosem volt, iszonyatosan féltem tőle, hogy elveszítem azt az embert aki jelenleg a legközelebb áll hozzám.
Mielőtt bement volna, odaléptem hozzá és azonnal megcsókoltam.- Szeretlek. - mondtam amint elváltunk egymástól.
- Szeretlek. - mosolygott, majd kénytelen volt ott hagyni.
Daniel, Mads, és Bryan várt kint velem, ami sokat jelentett.
- Te miért nem mentél be? - kérdezte az öcsém kíváncsian.
- Nem tudom, pedig közvetlen tanú lehetnék.
- Szerintem ezt is Liam érte el. - mondta Dannie.
- Hogy érted?
- Nincs itt, pedig itt kéne lennie, ugyanúgy mint Stefan-nak. Az öcsém akármire képes, hogy ő jól jöjjön ki a legelcseszettebb dolgokból is.
- Már nem sokáig. - mosolyogtam.
- Remélem. - húzta a száját.
Rövid idő elteltével, egy fiút pillantottunk meg, ahogy sietett fel felé a lépcsőn. Legnagyobb meglepetésünkre Liam volt ez a fiú. Egyikünk sem értette mit keres itt, és őt sem kérdezhettük meg, mivel egyből berontott a tárgyaló terembe.
Össze zavart, és zaklatottá tett, nem tudtuk mire készülhet.Ismét hosszú, és türelmetlenséggel teli idő telt el, mire végre kinyitodott a terem ajtaja. Mikor megláttam Stefan-t mosollyal az arcán kilépni a teremből, hatalmas kő esett le a szívemről. Oda futottam hozzá, és sok puszit nyomtam az ajkaira.
- Boldog vagy?
- Elmondhatatlanul. - mosolyogtam, majd szorosan hozzá bújtam.
Mikor elemeltem a fejem, láttam, ahogy Liam a lépcsőnél beszél, az apjával és a bíróval, majd ő is felfigyelt rám. Egy ravasz mosolyra húzta a száját, aztán azt mondta "Szívesen", és persze mellé a kacsintást el sem hagyhatta volna.
T
udtam, hogy ezzel ismét valamit el akar érni, és őszintén, már unom a játékait.
Mikor haza mentünk Stefan korán lefeküdt aludni, és én sem terveztem másképp, viszont egy üzenet közbe zavart.
Liam 'Seggfej' Scott
Remélem tudod, hogy nem a jó szívem miatt mentem be...
Elisabeth White
Ki gondolta..Te semmit sem az miatt teszel. Mond, mit akarsz?
Liam 'Seggfej' Scott
Holnap megtudod.
Ahogy említettem, nagyon unom már a játékait, de mégis, hogyan győzhetném le, ha nem játszom?
Liam azt hiszi, hogy akárkit irányíthat, és minden úgy megy ahogy ő akarja. Ezentúl ez nem így lesz.Ez az üzenet sem volt elég ahhoz, hogy a boldogságom elrontsa. Mikor Stefan-rá nézek hirtelen minden rossz gondolat elszáll a fejemből.
Hozzá bújtam, és a mellkasára hajtottam a fejem. A szíve dobbanása, olyan nyugtató volt, ahogy hallgattam pár másodpercen belül, könnyedén elaludtam.
Szeretem őt.
YOU ARE READING
𝚃𝚒𝚕𝚝𝚘𝚝𝚝 𝚂𝚣𝚎𝚛𝚎𝚕𝚎𝚖 | ✓
Romance" Minden egy szörnyű titokkal kezdődött, és sosem gondoltam volna, hogy idáig jutunk. Idáig, hogy képesek leszünk egymásba szeretni. „ _________________________________ 𝐄𝐥𝐢𝐬𝐚𝐛𝐞𝐭𝐡 𝐖𝐡𝐢𝐭𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐒𝐭𝐞𝐟𝐚𝐧 𝐄𝐯𝐚𝐧𝐬