6.

14.8K 509 3
                                    

𝓑𝓮𝓽𝓽𝔂

Mikor pislantottam a férfi eltűnt a napló pedig ugyanúgy a kezemben volt ahogy alapból. Csak képzelődtem. Akárhányszor a nővéremre gondolok ez a fájdalmas történés is beférkőzik a gondolataimba. Valószínüleg elbóbiskolhattam. Vettem egy mély levegőt és elindultam befelé, ám Stefan a semmiből, az utamat állta.

- Minden rendben? - nézett rám aggódó tekintettel.

- Igen, minden. - válaszoltam és letöröltem az utolsó könnycseppeim is.

- Magadnak hazudhatsz, de nekem nem tudsz. - fogta meg a karom és az arcom az övé felé irányította.

- Mégis miért érdekelne pont téged? - hajtottam el a fejem és újra elindultam, ekkor már nem szólt semmit.

Furcsa volt, hogy nem vette elő azt a paraszt, nagyképű stílusát és papolt arról, hogy mi lesz, ha mégegyszer..
Éreztem, hogy ő is tud érzelmeket felmutatni, hiába próbál mindent magába fojtani, jól esett, hogy most kimutatta, hogy ő sem szívtelen .

Mikor hazaértem, anyáék már aludtak, de tudtam, hogy másnap nem uszom meg a kioktatást. Valójában nem is érdekel bármit is mondanak, mert mindig csak azt tudják mondani, hogy bezzeg a nővérem nem csinálta ezt. Sose szerették Jesst annyira, mindig összetűzéseik voltak és most mégis hozzá próbálnak hasonlítani engem.
A sok stresszt és gondolatot egy meleg zuhannyal próbáltam csillapítani aminek meg is volt a hatása. Gyorsan visszatért az álom a szemembe és egyik pillanatról a másikra már aludtam is.

Reggel arra keltem, hogy valaki a kirakott fényképeket nézegeti. A legtöbb az öcsémmel és Melissával ( a legrégibb barátnőmmel ) volt. Mikor sikerült teljesen kinyitnom a szemeim láttam, hogy Stefan az. Egyrészt megrémültem, hogy mit akar itt korán reggel, iskola időben, másrészt örültem mert tartottam tőle, hogy tegnap este megbántottam. Habár az ilyen pasik nem ismerik a megbántottság fogalmát.

- Mit csinálsz itt? - kérdeztem kómás hangon.

- Végre, hogy felébredtél. Azt mondtad, hogy beszélgetni akarsz ugye? - kérdezte és közben letette a képe, amit épp nézett.

- Igen, de ugye nem most?

- Dehogynem. Szedd össze magad, kint várlak.

- És mi lesz az iskolával?

- Aj, ki a szart érdekel? Egy napba nem halsz bele hercegnő. Na siess, nem szeretem, ha nagyon megváratnak.

Ahogy ezt kimondta már ki is mászott az ablakomon.

Az igazat megvallva inkább töltök vele egy napot mint, hogy a dög unalmas órákon koptassam a padot. Gyorsan összekaptam magam a szokásos módon kevés smink, és a nagy haj kupacom rendbe rakása.
Nem akartam találkozni anyaékkal ezért szóltam Bryannek, hogy mondja azt már elmentem, aztán én is az ablakos módszert alkalmaztam, ami mellesleg kurva nehéz volt.
Ott várt egy fullos autóval, amely álmaim kocsija már nyolc éves korom óta. És arról ne is beszéljünk, hogy milyen kényelmes is volt.

A kocsi mellett volt még valami, amitől belül szárnyaltam.
Ott ült ő mellettem és azt hiszem a mosolya a rabjává tett.

𝚃𝚒𝚕𝚝𝚘𝚝𝚝 𝚂𝚣𝚎𝚛𝚎𝚕𝚎𝚖 | ✓Where stories live. Discover now