18.

9.5K 369 3
                                    

Stefan

A telefon a kezemben, a kijelzőn pedig Betty neve. Nagyon sokat gondolkodtam azon, hogy hogy vessek véget ennek az egésznek. Arra jutottam, hogy nem Bettyvel kell végeznem hanem a múlttal, azaz Jessicával. Áttértem az ő üzeneteire és leírtam amit gondolok.

Stefan
Ha azt gondolod, hogy az a gyerek az enyém hát legyen. Tesztet akarok, amint betetted a lábad a rohadt városba. Nincsenek kifogások, mentegetőzések ezt megfogod tenni, ha akarod, ha nem. Ha az én gyermekem gondoskodok róla, de a te sorsod nem érdekel. Ha nem, örökre kiszakadsz az életemből és soha többet nem keresel fel. Érted?

Egy percen belül már hallottam is, hogy válaszolt.

Jessica
Értettem. De nagyot tévedsz mivel a gyerek a tiéd. Holnap délután érek a városba az orvosi rendelőben találkozunk.

Mindig is utáltam ezt benne, annyira biztosan állított mindent, és többnyire bele is bukott. Nem akarok ezzel a ribanccal találkozni, undorodom tőle és most mégis szembe kell állnom vele.
Mielőtt lefeküdtem volna üzenetet írtam Bettynek, hogy szeretem, és bebizonyítok mindent csak bízzon bennem, de nem kaptam választ.

Mikor másnap felkeltem motoszkálást hallottam az ablakom felől, Betty volt az. Iszonyúan örültem neki és mikor megláttam, hogy rám mosolyog egyből kiugrottam az ágyból és az ablakomhoz siettem.
Nem tudtam, hogy fog reagálni, de nem is érdekelt egyből megcsókoltam, szerencsére nem tolt el magától.

- Hiányoztál. Nagyon. - mondtam miközben szorosan öleltem és puszilgattam.

- Te is nekem. Sajnálom, hogy egyből ellened fordultam, megkellett volna hallgassalak.

- Igen jobb lett volna, de már mindegy, az a lényeg, hogy most itt vagy. - arcát a két kezembe helyeztem és a homlokára nyomtam egy puszit amire ő teljesen elvörösödött. - Mondanom kell valamit. - folytattam.

- Mond. - vett egy mély levegőt, láttam a szemeiben, hogy nem valami jóra számít.

- Beszéltem Jessicával. Ma jön haza és megmondtam neki, hogy apasági tesztet akarok. Az orvosiba találkozunk és azt akarom, hogy te is gyere.

- Én? - húzta fel mindkét szemöldökét döbbenten.

- Igen.

- Nem akarom látni. Nem vagyok rá képes.

- De igen Elisabeth, képes vagy rá. Te vagy a legerősebb lány akivel valaha találkoztam és tudom, hogy nem hátrálsz meg. Végre kizárhatjuk az életünkből, igérem többet nem kell szembe nézz a nővéreddel. - megfogtam a kezeit, ő eközben lehunyva hagyta a szemeit pár másodpercre.

- Rendben, csináljuk. - ki nyitotta őket, melyek határozottságot tükröztek.

Tudtam, hogy végül ez lesz a válasza, szerencsére jól ismerem már őt.

Negyed négy lehetett amikor elindultunk. Bevallom, mintha a gyomrom kicsit görcsbe szorult volna útközben, de amint a melettem ülő csodára és a mégcsodásabb mosolyára néztem másra mégcsak gondolni sem tudtam.
Mikor kiszálltunk az autóból megfogtam Betty kezét akinek nem volt ellenére, hogy így menjünk a nővére elé. Éreztem, hogy Jessica véleménye, hogy mit fogsz szólni ha meglátja az ex-pasiját a húgával, egy cseppet sem izgatta. Ennek örültem is. Nagyon.
Kiderítettük, hogy mégis hova kéne mennünk. Jessica ott ült egy terem ajtaja előtt. Közelebbről nézve semmit nem változott kinézetre, mondjuk az én szememben sosem fog változni semmilyen téren. Mikor meglátott minket először csak nézett, majd a tekintete a kezünkre irányult amire egy hatalmas mosoly terült el az arcán.

- De jó így látni a két legimádottabb személyem. - mondta még mindig nagyon boldogan.

- Nem ezért vagyunk itt Jessica. - mondtam, majd a fejemmel a rendelő felé biccentettem.

- Hát igaz, Elisabeth társaságáról nem volt tudomásom, de nekem rendben legalább tisztába lesz vele, hogy rossz emberbe habarodott bele. Jaj szegény, naiv kis hugocskám. - rázta a fejét gúnyosan.

- Bele gondoltál, hogy mi lesz, ha tévedsz? Hova fogsz menni? Jaj szegény Jessica, nyilván sehova. - vágott vissza Betty. Ez az én csajom.

- Nem tévedek húgi, de majd meglátod, mint azt is, hogy Stefan csak kihasznál mert tudod, te kissé kevés vagy neki, nem is értem mit gondoltál, hogy az én helyembe tudsz lépni?!

- Elég! A kibaszott vizsgálat miatt vagyunk itt nem azért, hogy a hülye dumáid nyomd Jessica. - emeltem fel a hangom, amire visszafogta magát.

Az ajtó kinyitodott és a doktor nő először behívott engem aztán a kicsit kérte. Jessica nem kellett a vizsgálathoz ezért kint is marad Bettyvel.
Nem akartam ott hagyni vele, hogy mégtöbb szarságot vágjon a fejéhez, de nem nagyon volt választásom inkább túl akartam esni ezen az egeszén. Minél gyorsabban.

𝚃𝚒𝚕𝚝𝚘𝚝𝚝 𝚂𝚣𝚎𝚛𝚎𝚕𝚎𝚖 | ✓Where stories live. Discover now