Vernieuwde tabellen

84 6 10
                                    

Als het goed is kloppen deze tabellen. Voor aanvals en verdedigings statistieken heb ik gekeken naar hoeveel het land eraan deed, zover dat duidelijk was, en of het duidelijk was dat het land een verlies heeft geleden in een bepaalde statistiek. Door de benadeelde positie van Fregardos is Fregardos bij beide punten bijvoorbeeld omlaag gegaan, terwijl Wickerxot naar de eerste plaats klimt (Tipotoio en Fribelium staan ook nog steeds op 1)

Voor de oorlogen raakte ik een beetje in de war, hopelijk zijn alle fouten eruit gehaald. Blauw betekend alliantie, rood betekend oorlog.

 Blauw betekend alliantie, rood betekend oorlog

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Over de onbekende wereld: Je bent vrij er hoofdstukken voor te schrijven, zolang het niet over het regime gaat van Myztica

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Over de onbekende wereld: Je bent vrij er hoofdstukken voor te schrijven, zolang het niet over het regime gaat van Myztica.

Nog een lange verklaring voor de veranderingen in statistiek:
Fregardos:
- Heeft iets meer oorlogen, en doordat Shaflista verzwakt is -1 verdediging.
- Heeft manschappen verloren in de oorlogen, daardoor -1 aanval.
Raffalala:
- Het is niet duidelijk dat iemand iets met de manschappen doet, dus -1 aanval.
Joplatla:
- Nu ik met de kaart bezig ben zie ik dat de locatie van Joplatla niet heel ideaal is, dus -1 verdediging.
Drimba:
- Zelfde verhaal Joplatla.
Wickerxot:
- Wickerxot wordt steeds sterker, en had ook al maximale aanval. Ook door de magische factor zou het land zich goed moeten kunnen verdedigen, dus +2 verdediging.
Tipotoio:
- Zelfde verhaal Wickerxot, maar in lichtere vorm dus +1 verdediging.
Hankropia:
- Sinds het door Wickerxot goed wordt geholpen èn de positie in de oorlog is verbeterd èn er veel meer duidelijk is over locatie +2 verdediging.
- Positie oorlog is verbeterd ten opzichte andere landen. +1 aanval.
Shaflista:
- Er wordt niks gedaan, tenminste, niet duidelijk. Ook manschappen verloren, en onduidelijkheid nieuw regime van Layla. -1 aanval.
Fribelium:
- Fribelium is sterker geworden ten opzichte van andere landen. +1 aanval.
Anilito:
- Aanval wordt verwaarloosd ondanks een verklaarde oorlog. -1 aanval.
Myztica:
- Deze is nieuw en heeft wel sterke aanval en verdediging lijkt me, ook vanwege de onbekende wereld, dus 4:4 leek me goed.
Vlirnadië:
- Sinds deze vooral met ijs te maken had leek me wel logisch dat er een goede verdediging zou zijn, dus 3:5.

SIEGE S01 ©Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu