Dead_Eater122 pakt snel nog het 20e hoofdstukje!
Ik loop door de bossen van Drimba ook al is er nog niets te beleven. Het is stil, te stil naar mijn zin. Soms hoor ik wat gefluit van de vogels maar dat is het dan ook. Ik ga zitten tegen een boom en haal een papiertje uit mijn broekzak. Het is een papiertje met coördinaten. Op die coördinaten zal waarschijnlijk veel te jagen zijn, maar hoe kom ik daar? Dat kan kilometers hier vandaan zijn.
TERUG IN HET KONINKRIJK
"Jonas! Jonas! Kom je even helpen? De jagers zij terug! Jonas! Jonas!" riep een vrouw, Jonas' moeder, maar er was geen antwoord. "Jonas! Kom nu naar beneden!" riep diezelfde moeder, maar nogsteeds kwam er geen antwoord.
TERUG BIJ JONAS
Ik begon te trillen; het werd donker en ik was de weg kwijt. Hoe meer ik terug liep hoe dieper ik het bos inliep en andersom was het precies hetzelfde. Ik werd bang en kroop een boom in. In die boom had ik uitzicht over een klein stukje van het bos. Het koninkrijk was nergens te zien. Ik besloot om in deze boom de nacht door te brengen....
"We hebben hem gevangen," hoor ik iemand zeggen. Ik open weer langzaam mijn ogen en zie drie verschillende mannen. Ik ken ze niet maar ze lijken mij niet echt aardig. Ze hebben wapens vast en mijn wapens zijn weg. Ik kreun en wrijf in mijn ogen. Ik ga rechtop zitten. "W- waar ben ik?" mompel ik. De mannen kijken mij aan. Ze zeggen niets maar spuiten iets in mijn arm. Langzaam word ik weer slaperig. Ik hoor ze nog dingen zeggen.
"Schrijf een brief, zeg dat we hem hebben. Geen geld, geen jongen meer," daarna val ik opnieuw in een diepe slaap.Datum Uitkomst: 22 April 2018
Schrijver: Dead_Eater122 ©
Koninkrijk: Drimba
JE LEEST
SIEGE S01 ©
FantasiSIEGE, een verhaal over een wereld. In die wereld, zit een continent met elf landen. Al lang hebben ze oorlog met elkaar... Maar ook samenwerkingen worden gesmeed. Volg de verhalen van meer dan 10 karakters, die allemaal hun eigen avonturen beleven...